logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Golden Drum 2024: zgłoszenia przedłużone do 4 września (aktualizacja)

   12.08.2024, przeczytano 601 razy
ilustracjastrzałka

Konkurs Golden Drum przyjmuje zgłoszenia do 4 września 2024 roku. Reklamodawcy, agencje, domy mediowe i inni specjaliści od komunikacji marketingowej mogą zgłaszać swoje najlepsze projekty do udziału w prestiżowym międzynarodowym konkursie kreatywności. Nagrody zostaną przyznane podczas uroczystej gali 30 edycji Golden Drum Awards Show w dniu 10 października 2024 r. w Portorož w Słowenii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/golden-drum-2024%3A-zgloszenia-przedluzone-do-4-wrzesnia-%28aktualizacja%29,405308,artykul.html

Konkurs Golden Drum 2024

Golden Drum przyjmuje zgłoszenia wszystkich projektów, które zostały wyemitowane, opublikowane lub wdrożone po raz pierwszy między 22 sierpnia 2023 r. a 21 sierpnia 2024 r.

Zgłoszenia zostaną rozpatrzone i poddane ocenie przez 56 członków jury z ponad 30 krajów.

W tym roku festiwal wprowadza nową grupę B2B w sekcji Creative Business Excellence, oferując firmom nowe możliwości zaprezentowania swoich sukcesów w radzeniu sobie z szybko zmieniającymi się wyzwaniami branżowymi. Kategorie w tej grupie obejmują szereg inicjatyw skoncentrowanych na B2B, takich jak B2B Brand Re:Fresh, B2B Storytelling itp. Sprawdź wszystkie nowości konkursowe tutaj.

Agencje, reklamodawcy, klienci, domy projektowe i produkcyjne, firmy medialne oraz inni twórcy z 42 krajów mogą zgłaszać swoje projekty do sześciu różnych sekcji: One-Channel DrumOmni-Channel DrumCraft DrumCreative Media Excellence DrumCreative Business Excellence Drum oraz specjalnej sekcji All Juries.

Golden Drum z dumą informuje, że jest uwzględniony w WARC Creative Rankings, a od tego roku także w The Drum World Creative Rankings.

Więcej o konkursie Golden Drum można przeczytać tutaj.

Konkurs Young Drummers

We współpracy ze Słoweńską Izbą Turystyczną, Golden Drum zaprasza twórców poniżej 30 roku życia do udziału w konkursie Young Drummers 2024.

Tegoroczne wyzwanie polega na zaprojektowaniu przyciągającego uwagę plakatu lub serii plakatów inspirowanych hasłem Nie możesz przeliterować Slovenia bez love, dlatego musisz ją pokochać (You can’t spell Slovenia without love and that is why you must love it”)

Zwycięzca konkursu otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 1 000 EUR oraz pełny karnet na 30. edycję Festiwalu Golden Drum. Dodatkowo, bezpłatną wejściówką zostaną nagrodzeni także wszyscy autorzy prac zakwalifikowanych do finału.

Członkowie jury Young Drummers, Aleksandra Lipej i Tina Sračnjek ze Słoweńskiej Izby Turystycznej, dzielą się wskazówkami:

„Wyzwaniem tegorocznego konkursu Young Drummers polega na zakochaniu się w Słowenii. Jak mówi słynne powiedzenie, nie można przeliterować Slovenia bez love (you can’t spell Slovenia without love). Wyobraź sobie, że właśnie się zakochałeś i pozwól swojej wyobraźni popłynąć - to właśnie najlepsze podejście. Podziel się swoimi przemyśleniami. Ekscytującą nowiną jest to, że przy tworzeniu najlepszego plakatu może pomóc Ci sztuczna inteligencja. Tak więc, zbadaj sprawę i urzeknij serca wszystkich Słowenią do tego stopnia, że z niecierpliwością będą oczekiwać wizyty. Celem projektu jest zaprezentowanie Słowenii jako tętniącego życiem i atrakcyjnego miejsca podróży poprzez inspirujący i twórczy pomysł z nowoczesnym akcentem”.

Termin zgłoszeń do konkursu Young Drummers upływa 9 września 2024 r.

Więcej informacji o konkursie Young Drummers można znaleźć tutaj.

Ogłoszono pierwszych prelegentów

Festiwal Golden Drum świętuje swoje 30-lecie a jego program obiecuje bogaty wybór wykładów edukacyjnych i inspirujących sesji. Na scenie pojawi się różnorodna grupa ekspertów z całego świata, dając uczestnikom okazję do nauki i czerpania inspiracji od światowej klasy profesjonalistów.

Adam Kerj, Chief Creative Officer w Accenture Song Europe, przewodniczący jury Creative Business Excellence oraz laureat ponad 100 międzynarodowych nagród reklamowych, poprowadzi fascynującą sesję.

Kentaro Kimura, International Chief Creative Officer i Corporate Officer w Hakuhodo, założyciel Hakuhodo Kettle oraz przewodniczący jury Omni-Channel, omówi złożoność problemów, z jakimi borykają się współcześnie klienci i społeczeństwo. W swojej sesji zaprezentuje, jak innowacyjne rozwiązania globalne mogą być inspirowane przez lokalne kultury.

Pum Lefebure, współzałożycielka i Chief Creative Officer w Design Army oraz przewodnicząca jury Craft Drum, omówi potężną zdolność projektanta do jednoczenia, komunikowania się i inspirowania do działania. Jej sesja, „Projektowanie z myślą o wpływie i działaniu” (“Design for Impact and Action”), zilustruje, jak twórcze przedsięwzięcia mogą wywierać trwały wpływ na społeczności i katalizować pozytywne zmiany.

Janet Levine, Global Head of Invention w Mindshare i przewodnicząca jury Creative Media Excellence, zabierze nas do Medialnej Utopii. Wyobrażając sobie przyszłość mediów i marketingu w różnych utopijnych krainach, podkreśli strategiczne zmiany, które marketingowcy mogą wdrożyć, aby zabezpieczyć swoje biznesy w obliczu wyzwań branżowych.

Malcolm Poynton, Global Chief Creative Officer i President Creative of Cheil w Cheil Worldwide, podzieli się z nami odkryciami z zakresu psychologii, które pokazują, że kreacja bazująca na emocjach prowadzi do większego sukcesu, ujawniając zaskakujące spostrzeżenia na temat postrzegania marki i skuteczności reklamy.

Jay Richards, CEO Imagen Insights, przedstawi znaczące zmiany w zachowaniach konsumentów reprezentowanych przez pokolenie Alpha i ich konsekwencje dla marek i agencji. Podkreśli, jak ważne jest, aby marketingowcy słuchali Gen Z i wykorzystywali ich spostrzeżenia, aby skutecznie angażować Gen Alpha.

Riku Vassinen, CEO of Hasan & Partners, zakwestionuje obsesję branży na punkcie nadmiernie ambitnych celów marki, które prowadzą do utraty skupienia. Zamiast tego, przedstawi najbardziej zrównoważone sposoby budowania trwałych marek – poprzez włączenie kreatywności i humoru do podejścia.

Guy Wieynk, globalny CEO AnalogFolk Group i prezes jury One-Channel Drum, przedstawi dynamiczny, kreatywny tygiel Europy Wschodniej. W swoim wykładzie zatytułowanym „Odkrywanie kreatywności: Przyjmowanie różnorodności w Europie Wschodniej” (“Unveiling Creativity: Embracing Diversity in Eastern Europe”) Guy podkreśli znaczenie inkluzywności w sztuce jako kluczowego elementu kształtującego lepszą przyszłość.

Najważniejsze informacje o festiwalu

AKTUALIZACJA 21.08.2024:

Otrzymaliśmy właśnie informację o przedłużeniu terminu zgłoszeń do 4 września br. Korygujemy stosowne daty w tekście.

Źródło: Golden Drum

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwsza edycja nagród CRAFTY - SPR Awards
Crafty – SPR Awards to nowa inicjatywa Stowarzyszenia Producentów Reklamowych, mająca na celu wyróżnienie twórców reklam i wzmocnienie branży. Założeniem jest to, aby to sami twórcy oceniali prace swoich kolegów i koleżanek, przy wsparciu producentów zrzeszonych w SPR. Lista laureatów zostanie ogłoszona podczas uroczystej gali, która odbędzie się 30 września w warszawskim...
Dorota Żak nagrodzona za ilustracje w konkursie Piórko
Drugi etap konkursu „Piórko 2024. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci” rozstrzygnięty. Dorota Żak, laureatka organizowanych przez sieć Biedronka twórczych zmagań, otrzymała 100 tys. złotych za ilustracje do książki „Moje czarne szczęście”. Ogłoszenie wyników odbyło się w trakcie Wieczoru Przyjaciół Fundacji Powszechnego...
VML z czterema mieczami KTR
VML z kolejnymi nagrodami na najważniejszym festiwalu kreatywnym w Polsce. Agencja została nagrodzona dwoma srebrnymi i dwoma brązowymi mieczami KTR za projekty zrealizowane dla czterech różnych klientów.
Gerety Awards: Brąz dla Women Against Populists
Kobiety Przeciwko Populistom (Women Against Populists) z Brązem na Gerety Awards 2024! Wspólne zgłoszenie inicjatyw zachęcających kobiety do uczestnictwa w wyborach parlamentarnych otrzymało nagrodę w kategorii: Work For Good - Integrated. 
ING wyróżnione w konkursie KTR
ING Bank Śląski otrzymał srebrny miecz w największym w Polsce konkursie kreatywności KTR, za piosenkę "Nie daj się wkręcić w sieci", nagraną w Mieście ING w Roblox.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764