logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Golden Drum Festival 2023: znamy wyniki!

   12.10.2023, przeczytano 746 razy
ilustracja

Festiwal Golden Drum 2023 zakończyła ceremonia rozdania nagród Golden Drum, zorganizowana przy wsparciu Mastercard. Wydarzenie powróciło do korzeni i odbyło się w mieście Portorož, gdzie w sercu wybrzeża Adriatyku wspólnie świętowaliśmy wszelkie przejawy kreatywności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/golden-drum-festival-2023%3A-znamy-wyniki%21,401705,artykul.html

Święto kreatywnej doskonałości

Jury przyznało 50 brązowych bębnów (Bronze Drum), 37 srebrnych, 29 złotych i 12 nagród Grand Prix w wielu różnych grupach i kategoriach konkursowych. 

Prestiżowy tytuł Agencji Roku został przyznany LePub, z kolei grupa McCann Worldgroup otrzymała najwięcej punktów i została nagrodzona tytułem Agencji Sieciowej Roku.

Za najbardziej wpływową markę, a tym samym zdobywcę nagrody Brand Grand Prix uznano Mastercard. Marcin Sosiński, dyrektor kreatywny w McCann Poland, odpowiedzialny za stworzenie kampanii „Gdzie Zamieszkać”/”Where to Settle”, otrzymał prestiżową nagrodę Dyrektora Kreatywnego Roku, którą w tegorocznej edycji ufundowała spółka Elan.

Tytuł Niezależnej Agencji Roku, przyznawanej przy wsparciu Allfred.io, przypadł THIS IS LOCCO z Bratysławy.

Za Agencję Produkcyjną Roku uznano izraelską Mud production, zaś tytuł Agencji Cyfrowej Roku powędrował do MRM Romania. W trakcie tegorocznej edycji festiwalu po raz pierwszy przyznano nagrodę w kategorii Agencji Medialnej Roku, sponsorowanej przez BH Telecom, która przypadła UM Romania.

W ramach specjalnej sekcji All Juries wyłoniono zwycięzcę nagrody Best of Genius Loci, przyznawanej lokalnym projektom, które w szczególny sposób nawiązują do lokalnego charakteru. Tytuł powędrował do McCann Poland za kampanię „Gdzie Zamieszkać”/”Where to Settle”, stworzoną dla Mastercard. W ramach tegorocznej edycji jury nie przyznało nagrody w kategoriach Best of Social Good i Game Changer, sponsorowanych przez Telemach Slovenia.

Za najlepszą agencję z regionu Adriatyku, a tym samym zdobywcę nagrody specjalnej Adriatyckiej Agencji Roku, wspieranej przez firmę Zavarovalnica Triglav, uznano Via Media z Bośni i Hercegowiny za jej kampanię "Bingo”.

Najnowszym członkiem Galerii Sław Festiwalu Golden Drum został Catalin Dobre, jeden z Dyrektorów Generalnych i Dyrektor Kreatywny w McCann Worldgroup Romania oraz Regionalny Dyrektor Kreatywny McCann CEE. Tym samym dołączył on do prestiżowego grona kreatywnych wizjonerów, którzy nie tylko inspirują, ale także w znacznym stopniu kształtują kreatywny świat, jaki znamy.

Za najlepsze kreatywne rozwiązane w ramach konkursu Young Drummers, sponsorowanego przez Słoweńską Organizację Turystyczną, uznano projekt "When it's a Match!” autorstwa Paula Schneidera z armeńskiego Schneider.Studio w Erywaniu.

Zwycięzcom wręczono ekologiczne nagrody wykonane z materiałów przyjaznych dla środowiska.

Źródło: Golden Drum

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Travelist.pl od lat znany jest na rynku nie tylko ze swojej atrakcyjnej oferty hotelowej, ale też efektywności działań marketingowych. Jego pionierska kampania performance z 2023 r., oparta na modelu MMM, przyniosła marce aż 35-procentowy wzrost efektywności w zakresie paid marketingu. Działania te, realizowane przez agencje SalesTube i Value Media dla Travelist.pl, zwyciężyły w...
Natalia Borawska, Paweł Loedl i Adam Caban w jury KTR
Troje przedstawicieli agencji VML zasiądzie w składzie tegorocznego konkursu KTR, w kategoriach: Communication, Creative Strategy oraz Technology. 
Softswiss z nagrodą za event korporacyjny
Wydarzenie korporacyjne firmy SOFTSWISS zdobyło brązowy medal w jednej z najbardziej prestiżowych na świecie nagród eventowych, Global Eventex Awards. Ta międzynarodowa firma technologiczna została wyróżniona w kategorii "Wydarzenie korporacyjne", co potwierdza jej wysoki poziom organizacji i unikalność podejścia do spotkań firmowych. SOFTSWISS słynie z...
Performics z tytułem Performanceowej Agencji Roku
W dniu 23 maja zostały ogłoszone wyniki VI edycji międzynorodowego konkursu Performance Marketing Diamonds EU, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej (e-Izbę). Tytuł Performance’owej Agencji Roku 2024 otrzymała agencja marketingu efektywnościowego Performics, należąca do Publicis Groupe.
Znamy jury 3. edycji konkursu The Next Gen of PR
W trzeciej edycji konkursu organizowanego przez Związek Firm Public Relations - The Next Gen of PR - prace PR-owców oceniać będzie jury pod przewodnictwem Agaty Zeman, Managing Director w 24/7Communication oraz wiceprezeski zarządu ZFPR. W tym roku uczestnicy zmierzą się z zadaniem konkursowym przygotowanym przez markę Coca-Cola.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764