logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Golden Drum: 24. edycja startuje we środę

   17.10.2017, przeczytano 676 razy
ilustracjastrzałka
Prelegenci pierwszego dnia festiwalu

Festiwal Golden Drum startuje we środę. Specjaliści ds. komunikacji i reklamy z całego świata spotkają się w dniach od 18 do 20 października w Lublanie. Ponad tysiąc prac z 27 różnych krajów rywalizuje o prestiżowe nagrody, a na scenie Golden Drum wystąpi 30 ekspertów. W piątek wieczorem wszystkie oczy zwrócą się na zwycięzców tegorocznego festiwalu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/golden-drum%3A-24.-edycja-startuje-we-srode,34149,artykul.html

Od godz. 9.00 we środę delegaci będą mieli możliwość zapoznania się z przesłanymi prezentacjami, konkurującymi o prestiżowe nagrody festiwalowe. Program kongresowy rozpocznie się o godz. 13:00. Przemówienie inauguracyjne wygłosi Adrian Botan z McCann UK. W piątek uczestnicy będą mogli wysłuchać przewodniczącego jury Bruno Bertelliego z Publicis Worldwide, który opowie o związkach między reklamą a muzyką. Na scenie Golden Drum wystąpi także wielu innych prelegentów, w tym Carla Cammilla Hjort (Space10, Dania), Marco Cremona (Google, Wielka Brytania), Christian Flodén (Spotify, Szwecja), Tjaša Ficko (Lubljana, Słowenia), Daria Ovechkina i Anton Rozhin (Voskhod, Rosja).

Już od chwili otwarcia we środę, festiwalowi towarzyszyć będą liczne dodatkowe wydarzenia i atrakcje. Największą z nich będzie kończąca 24. Golden Drum uroczysta gala, podczas której w piątkowy wieczór poznamy zwycięzców tegorocznego festiwalu.

Źródło: Golden Drum International Festival of Creativity

www.goldendrum.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764