logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Golden Drum: Startuje konkurs Ljubljana Poster Award 2016

   03.09.2016, przeczytano 1053 razy
ilustracjastrzałka

Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Golden Drum oraz miasto Ljubljana zapraszają młodych twórców poniżej 30 roku życia do udziału w konkursie na najlepszy i najbardziej kreatywny plakat. Temat przewodni konkursu to: LUBLANA JEST ZIELONA DLA CIEBIE. BĄDŹ AKTYWNY, BĄDŹ FIT!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/golden-drum%3A-startuje-konkurs-ljubljana-poster-award-2016,29796,artykul.html

Autor najlepszego plakatu otrzyma nagrodę w wysokości 3 000 EURO ufundowaną przez miasto, laureaci pierwszych trzech miejsc bilety wstępu na Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Golden Drum 2017. Wszystkie zgłoszenia powinny zostać przesłane do 15 września 2016 r.

Informacje o konkursie Ljubljana Poster Award 2016

Młodzi kreatywni muszą stworzyć plakat ukazujący Ljubljanę jako miasto sportu na tle licznych terenów zielonych. Celem plakatu jest zachęcenie mieszkańców i gości Ljubljany do wzięcia udziału w zajęciach sportowych na łonie natury, jako iż Ljubljana ma mnóstwo zieleni tj. ponad 542 m2 na mieszkańca. Posiada również 90 hektarów nowych zielonych powierzchni, utworzonych z obszarów wcześniej zdegradowanych. W swojej komunikacji miasto postawić na tak różnorodne aktywności sportowe takich jak jogging, piesze wędrówki, jazda na rowerze, ścieżki zdrowia, siłownie na świeżym powietrzu, wioślarstwo, wioślarstwo na stojąco, pływanie, sporty miejskie, golf, tenis, siatkówka plażowa, koszykówka i piłka nożna. Projekt plakatu powinien pozwolić na stworzenie serii plakatów i powinien być możliwy do użycia we wszystkich wymaganych kanałach komunikacji (media cyfrowe, ulotki, reklamy, itd.).


Informacje o Ljubljanie

Liczba miłośników sportu w Ljubljanie zwiększa się co roku, w takim samym szybkim tempie jak udział w imprezach sportowo-rekreacyjnych, takich jak Ljubljana Maraton, Marsz Pamięci (Along the Barbed Wire),  Bieg Trójek oraz Maraton Franja. Dzięki nowym obiektom sportowym Lublana staje się coraz bardziej rozpoznawalna również na arenie międzynarodowej. Była gospodarzem wielkich imprez sportowych, takich jak Mistrzostwa Europy w koszykówce w 2013 r., Mistrzostwa Świata Juniorów w Judo, Puchar Świata w Slalomie Kajakowym czy Mistrzostw Świata w amatorskim kolarstwie drogowym w 2014 r.

Ljubljana posiada liczne obiekty i miejsca przeznaczone do uprawiania sportu. W 2010 roku wg rankingu UEFA stadion piłkarski Stožice został okrzyknięty jednym z trzech najpiękniejszych stadionów w Europie. W 2013 roku, nowy Dom Sportu został otwarty w Breg (Hiša Sporta na Bregu), a w 2015 roku najstarsza pływalnia miejska, Kolezija, została całkowicie odnowiona. W tym samym roku miało też miejsce otwarcie nowoczesnego Centrum Gimnastycznego Lublany. Miasto dzięki rocznym sportowym programom aktywnie przyczynia się do edukowania w zakresie zajęć z wychowania fizycznego w przedszkolach, szkołach podstawowych, szkołach średnich, uczelniach wyższych oraz wśród dorosłych. Mieszkańcy Lublany są zachęcani do spędzania wolnego czasu aktywnie przez oferowane nowe zielone i rekreacyjne tereny. Nowo utworzone ścieżki zdrowia oraz siłownie na świeżym powietrzu przypadły do gustu osobom w każdym wieku dzięki czemu są często i tłumnie odwiedzane.

MSLGROUP
po raz drugi wyłącznym partnerem PR Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Golden Drum. Zadaniem agencji jest strategiczne doradztwo przy repozycjonowaniu Golden Drum oraz komunikacja imprezy - dotarcie do branży marketingowej na 37 rynkach w Europie, Rosji i na Bliskim Wschodzie.

Dwudziesty trzeci Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Golden Drum, organizowany przez Słoweńską Izbę Reklamową, odbędzie się od 18 do 21 października 2016 r. w Ljubljanie, Zielonej Stolicy Europy 2016, w Słowenii.

Źródło: MSLGROUP

www.goldendrum.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764