logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Golden Drum: Został miesiąc na zgłoszenia do Young Drummers

   09.08.2018, przeczytano 1207 razy
ilustracjastrzałka

W tym roku ostateczny termin zgłoszeń do konkursu Young Drummers o najlepszy i najbardziej kreatywny plakat przypada na 10 września.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/golden-drum%3A-zostal-miesiac-na-zgloszenia-do-young-drummers,37537,artykul.html

Young Drummers to konkurs skierowany do młodych twórców poniżej 30. roku życia. Mają oni za zadanie stworzyć pracę prezentującą słoweńskie miasto Piran, w oparciu o slogan „Piran - miasto Tartini”. Celem plakatu jest wzmocnienie widoczności miasta i przedstawienie go jako jednego z najbardziej autentycznych, śródziemnomorskich miast, które oferuje odwiedzającym nie tylko turystyczną ofertę, ale i niezapomniane wrażenia i wydarzenia kulturalne m.in. związane z Giuseppe Tartini – wielkim artystą, słynnym wirtuozem skrzypiec i kompozytorem, który pochodził właśnie z Piranu.

Konkursowa praca powinna być stworzona w taki sposób, aby jej motyw i slogan mogły być użyte we wszystkich wymaganych kanałach komunikacji (media cyfrowe, ulotki, reklamy, itd.),a także skierowane były do trzech grup docelowych: mieszkańców miasta i słoweńskich odwiedzających, zagranicznych turystów oraz mediów międzynarodowych. Zwycięzca otrzyma nagrodę w wysokości 3 000 EURO ufundowaną przez miasto Piran. Laureaci pierwszych trzech miejsc otrzymają bilety wstępu na 26. Festiwal Golden Drum organizowany w 2019 roku. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 19 października 2018 r. podczas ceremonii wręczenia nagrody Złoty Drum. Wszystkie zgłoszone prace zostaną wystawione podczas 25. Festiwalu Golden Drum.

Tegoroczne prace będą oceniane przez skład jurorski złożony z 5-ciu międzynarodowych uznanych ekspertów z branży kreatywnej: Josefine Richards – przewodnicząca konkursu (Dyrektor Kreatywna INGO Stockholm, Szwecja), Mitja Bokun (Ilustrator i Dyrektor Kreatywny, Słowenia), Zofia Bugajna-Kasdepke (Dyrektorka ds. Rozwoju Biznesu agencji MSL w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Polska), Johannes Newrkla (Partner Zarządzający i Współzałożyciel, Merlicek & Grossebner i CEO, Bluetango, Austria), Mag. Igor Novel (Dyrektor Biura Informacji Turystycznej Portorož, Słowenia).

  • Tegoroczna edycja festiwalu odbędzie się 17-19 października 2018 roku w Portorož w Słowenii.
  • Więcej informacji o Golden Drum na stronie: www.goldendrum.com

25. Festiwal Golden Drum objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Golden Drum

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764