logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Golden Marketing Conference 2019 w Poznaniu

  PR 01.03.2019, przeczytano 510 razy
ilustracjastrzałka

W dniach 19-20 marca 2019 w Poznaniu odbędzie się jedna z najpopularniejszych konferencji marketingowych, Golden Marketing Conference, którego patronem jest Instytut Monitorowania Mediów. To dwudniowe wydarzenie skierowane do Top Managementu – członków zarządu, dyrektorów marketingu oraz osób decyzyjnych w zakresie strategii rozwoju marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/golden-marketing-conference-2019-w-poznaniu,381461,artykul.html

Organizator – Grupa MTP zaprosił najciekawsze osobowości – dwudziestu ekspertów w swoich branżach. Specjalna formuła oparta na długich prelekcjach na najwyższym, światowym poziomie oraz inspirujący networking w specjalnie przygotowanej strefie kuluarowej stworzą przełomowy dla Top Managementu event o dużym potencjale biznesowym.

Golden Marketing Conference odbędzie się w dniach 19-20 marca w Poznaniu na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Podczas dwudniowej imprezy, eksperci rynku będą dyskutowali m.in. o:

  • zastosowaniu marketing automation
  • biznesowych możliwościach AI
  • Google Ads
  • Analytics
  • budowaniu nieszablonowych strategii marketingowych

Gościem specjalnym Golden Marketing Conference będzie Michael E. Porter

Światowej sławy ekspert w dziedzinie strategii organizacji i konkurencji, najczęściej cytowany obecnie naukowiec ekonomii i biznesu Michael E. Porter będzie gościem specjalnym Golden Marketing Conference.

Gwiazda ekonomii, twórca koncepcji „pięciu sił Portera” i „diamentu Portera” odwiedzi po raz pierwszy Europę Środkowo-Wschodnią, aby wziąć udział w dwudniowej konferencji organizowanej przez Grupę MTP. Michael E. Porter w trakcie całej swojej kariery w Harvard Business School, wykorzystywał teorię ekonomiczną i koncepcje strategiczne, stawiając czoła wielu najtrudniejszym problemom stojącym przed korporacjami, gospodarkami i społeczeństwami, w tym konkurencji rynkowej i strategii firmowej, jak również rozwojowi gospodarczemu, konkurencji politycznej, środowisku naturalnemu oraz opiece zdrowotnej. Jego podejście opiera się na ogólnym zrozumieniu ekonomii i struktury złożonych systemów, a nie ich pojedynczych elementów lub części. Jego szeroko zakrojone badania są powszechnie uznawane w rządach, korporacjach, organizacjach pozarządowych i kręgach akademickich na całym świecie.

Szczegółowe informacje na temat Golden Marketing Conference dostępne są TUTAJ

Źródło: Instytutu Monitorowania Mediów

www.imm.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pepsico przedstawia nową witrynę internetową w Polsce
PepsiCo w Polsce uruchomiła nowoczesny portal korporacyjny i produktowy stworzony z uwzględnieniem najnowszych trendów komunikacyjnych. To miejsce, w którym konsumenci, media i wszystkie osoby zainteresowane działalnością PepsiCo w naszym kraju w łatwy i przystępny sposób dowiedzą się o aktualnych działaniach firmy, jej produktach, inwestycjach, a także...
Dentsu Session o TV&Video w Dentsu Aegis Network Polska
Czy wideo oglądane za pomocą smarfona jest bardziej angażujące niż wideo na szklanym ekranie? Który z nich przyciąga uwagę konsumenta najbardziej? Odpowiedzi na te i inne pytania będzie można poznać już 26 września w siedzibie Dentsu Aegis Network Polska podczas spotkania WATCH OUT! Jak przykuć uwagę współczesnego konsumenta? Cyfrowa transformacja a treści...
Z początkiem września WhitePress sp. z o.o. przejął GoodContent.pl – jedną z najbardziej popularnych platform do zakupów tekstów w Polsce. To strategiczny krok dla zespołu WhitePress, który planuje dalszy rozwój w zakresie content marketingu oraz zrealizowanie usług opracowania tekstów na kwotę ponad 5 mln złotych w samym 2020 roku.
Nowa ramówka CNN International
CNN International od 23 września wprowadzi dwa nowe programy wieczorne nadawane z siedziby w Londynie: „The Brief” i „Your World Today” oraz wydłuży o godzinę produkcję transmitowaną z Abu Zabi, „Connect the World”.
Branża motoryzacyjna stawia na reklamę radiową
Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe branży motoryzacyjnej w sierpniu 2019 roku. Branża ta ogółem przeznaczyła ponad 52,4 mln zł na reklamę w mediach tradycyjnych. W raporcie uwzględniono marki o największych wydatkach reklamowych oraz typy najczęściej reklamowanych produktów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764