logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Golden Marketing Conference 2019 w Poznaniu

  PR 01.03.2019, przeczytano 793 razy
ilustracjastrzałka

W dniach 19-20 marca 2019 w Poznaniu odbędzie się jedna z najpopularniejszych konferencji marketingowych, Golden Marketing Conference, którego patronem jest Instytut Monitorowania Mediów. To dwudniowe wydarzenie skierowane do Top Managementu – członków zarządu, dyrektorów marketingu oraz osób decyzyjnych w zakresie strategii rozwoju marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/golden-marketing-conference-2019-w-poznaniu,381461,artykul.html

Organizator – Grupa MTP zaprosił najciekawsze osobowości – dwudziestu ekspertów w swoich branżach. Specjalna formuła oparta na długich prelekcjach na najwyższym, światowym poziomie oraz inspirujący networking w specjalnie przygotowanej strefie kuluarowej stworzą przełomowy dla Top Managementu event o dużym potencjale biznesowym.

Golden Marketing Conference odbędzie się w dniach 19-20 marca w Poznaniu na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Podczas dwudniowej imprezy, eksperci rynku będą dyskutowali m.in. o:

  • zastosowaniu marketing automation
  • biznesowych możliwościach AI
  • Google Ads
  • Analytics
  • budowaniu nieszablonowych strategii marketingowych

Gościem specjalnym Golden Marketing Conference będzie Michael E. Porter

Światowej sławy ekspert w dziedzinie strategii organizacji i konkurencji, najczęściej cytowany obecnie naukowiec ekonomii i biznesu Michael E. Porter będzie gościem specjalnym Golden Marketing Conference.

Gwiazda ekonomii, twórca koncepcji „pięciu sił Portera” i „diamentu Portera” odwiedzi po raz pierwszy Europę Środkowo-Wschodnią, aby wziąć udział w dwudniowej konferencji organizowanej przez Grupę MTP. Michael E. Porter w trakcie całej swojej kariery w Harvard Business School, wykorzystywał teorię ekonomiczną i koncepcje strategiczne, stawiając czoła wielu najtrudniejszym problemom stojącym przed korporacjami, gospodarkami i społeczeństwami, w tym konkurencji rynkowej i strategii firmowej, jak również rozwojowi gospodarczemu, konkurencji politycznej, środowisku naturalnemu oraz opiece zdrowotnej. Jego podejście opiera się na ogólnym zrozumieniu ekonomii i struktury złożonych systemów, a nie ich pojedynczych elementów lub części. Jego szeroko zakrojone badania są powszechnie uznawane w rządach, korporacjach, organizacjach pozarządowych i kręgach akademickich na całym świecie.

Szczegółowe informacje na temat Golden Marketing Conference dostępne są TUTAJ

Źródło: Instytutu Monitorowania Mediów

www.imm.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Na polskim rynku pojawiło się narzędzie, które wesprze specjalistów SEO i marketingowców w obszarze dystrybucji treści. AI Media Planner od WhitePress wybierze za nas optymalne miejsca publikacji zgodne z wyznaczonymi celami, w zautomatyzowany sposób dobierze wyrażenia kluczowe, przygotuje wytyczne dla copywriterów w oparciu o AI czy w końcu, zmaksymalizuje efektywność działań...
Współpraca ma na celu wzmocnienie kampanii SEM oraz zwiększenie ich skuteczności poprzez rozszerzenie działań klientów Mediahub o narzędzia oparte na sztucznej inteligencji takich jak ChatGPT.
Nowa odsłona strony głównej Pb.pl
21 marca Puls Biznesu odsłonił nową, gruntownie przebudowaną stronę główną pb.pl — serwisu skierowanego do menedżerów i właścicieli firm oraz inwestorów, który codziennie dostarcza ponad 100 artykułów na temat biznesu, rynków finansowych i gospodarki.
„Kocha, lubi, pasuje” - nowy program randkowy w TTV
Podobno ideały nie istnieją. Jeśli to prawda, to dlaczego swojego ideału po prostu... nie stworzyć? W tym programie nie ma żadnych ograniczeń. Seria zadebiutuje na antenie TTV 15 kwietnia, odcinki będą emitowane w każdą sobotę o godz. 22:00.
Jakdojade prezentuje nową odsłonę przeglądarkowej wersji popularnego planera podróży. Stronę przepisano od podstaw zgodnie z najnowszymi technologiami, aby zapewnić użytkownikowi doświadczenia zbliżone do korzystania z aplikacji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764