logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Golden Marketing Conference i targi Reklama360

   25.09.2015, przeczytano 1460 razy

W dniach 29 września do 1 października w Poznaniu na targach Reklama 360 spotkają się pracownicy działów marketingu, agencji reklamowych i eventowych. Międzynarodowe Targi Poznańskie zaprosiły także badaczy trendów rynkowych, autorów książek i blogów marketingowych, którzy wezmą udział w towarzyszącej targom konferencji „Golden Marketing”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/golden-marketing-conference-i-targi-reklama360,26073,artykul.html

Tegoroczne targi reklamy w Poznaniu będą podzielone tematycznie na strefę coachingu, agencji reklamowych, druku 3D, badań i analiz, eventów oraz start-upów. Swoją ofertę zaprezentuje prawie 100 wystawców. Będzie można zobaczyć produkty stworzone za pomocą drukarek 3D z plastiku, żywicy, a nawet grafenu. W programie wydarzenia znajdzie się także pokaz mody. Na wybieg modelki i modele zaprezentują odzież, torby, plecaki i dodatki promocyjne. Targom będą towarzyszyły szkolenia m.in. z zakresu coachingu, prowadzenia spersonalizowanych kampanii reklamowych czy reklamy on-line, a także konferencja „Golden Marketing”.

Pierwszego dnia konferencji w Sali Ziemi wystąpi Michał Wawrzyniak z tematem „Mentorship – ślady, jakie zostawiasz po sobie w biznesie”. Natalia Hatalska, obserwatorka trendów, twórczyni bloga hatalska.com, uznawanego za jeden z najbardziej wpływowych blogów w Polsce i autorka bestsellerowej książki „Cząstki przyciągania” zaprezentuje nowe trendy w strategiach marketingowych realizowanych w obrębie mediów społecznościowych. W ramach wykładu „Tożsamość w chmurze – nowoczesne narzędzia budowania relacji biznesowych” Grant Morgan wyjaśni, czym jest i do czego służy platforma networkingowa Poken. W wykładzie „Czuję więc jestemMarek Zieliński z Uniwersytetu Ekonomicznego z Poznaniu omówi temat ekonomii behawioralnej, która zdetronizowała teorię racjonalności na rzecz roli emocji w procesie decyzyjnym konsumentów.

Drugiego dnia odbędzie się debata „Przełom w marketingu B2B”, podczas której eksperci ICAN Institute, wydawcy Harvard Business Review oraz zaproszeni przez nich goście będą dyskutować o tym, jak rozwijać w firmie nowoczesny marketing wspierający biznes. Paweł Tkaczyk, autor bestsellerowych książek „Zakamarki marki” oraz „Grywalizacja” opowie o skrzywieniach poznawczych, a Wojciech Ławniczak, doradca i praktyk biznesu przeprowadzi warsztaty pod tytułem „Design Thinking w usługach – od pomysłu do realizacji”.

Targi Reklama360 objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: MTP

www.goldenmarketing.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Neolt – włoska jakość urządzeń do post-produkcji
Neolt specjalizuje się w produkcji urządzeń i akcesoriów do wielkoformatowej post-produkcji. Z tej włoskiej, rodzinnej fabryki z tradycjami, wychodzą na cały świat profesjonalne laminatory, piły, trymery automatyczne i wiele innych… sprytnych i ułatwiających pracę urządzeń.
Influencerzy testują produkty Aldi w ramach Wielkiego Testu sieci
ALDI rozwija kolejny etap kampanii marketingowej, która rozpoczęła się we wrześniu tego roku pod hasłem RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI. Głównymi bohaterami kampanii są produkty marek własnych, a do ich testowania zapraszani są klienci i influencerzy.
Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT wygrała przetarg na prowadzenie profili marki Tymbark – lidera na rynku soków, nektarów i napojów – w mediach społecznościowych.
Czytaj PL pobiło kolejny rekord – ponad 130 tysięcy przeczytanych książek w miesiąc
Ponad 130 tysięcy – tyle książek pobrali w tym roku uczestnicy akcji Czytaj PL, pobijając jednocześnie o prawie 50 procent rekord poprzedniej edycji. Polacy czytali od Islandii aż po Antarktydę – plakaty z kodami QR można było znaleźć na 4 kontynentach, w 14 krajach, blisko 1000 miejscowościach w Polsce i 28 miejscach za granicą. Aż 50 tysięcy osób specjalnie...
Iluminacje świąteczne z Polski od Kanady po Austarilę
Od mroźnego kanadyjskiego Quebecu po australijskie gorące Perth – Multidekor po raz kolejny rozświetla mapę świata! Z fabryki w Piastowie ruszyły dziesiątki tirów po brzegi zapakowanych zimowymi, świetlnymi ozdobami, które by rozjaśnić przestrzenie Paryża, Moskwy czy Madrytu pokonają ponad 45 tysięcy kilometrów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764