logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Golden Marketing Conference i targi Reklama360

   25.09.2015, przeczytano 2396 razy

W dniach 29 września do 1 października w Poznaniu na targach Reklama 360 spotkają się pracownicy działów marketingu, agencji reklamowych i eventowych. Międzynarodowe Targi Poznańskie zaprosiły także badaczy trendów rynkowych, autorów książek i blogów marketingowych, którzy wezmą udział w towarzyszącej targom konferencji „Golden Marketing”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/golden-marketing-conference-i-targi-reklama360,26073,artykul.html

Tegoroczne targi reklamy w Poznaniu będą podzielone tematycznie na strefę coachingu, agencji reklamowych, druku 3D, badań i analiz, eventów oraz start-upów. Swoją ofertę zaprezentuje prawie 100 wystawców. Będzie można zobaczyć produkty stworzone za pomocą drukarek 3D z plastiku, żywicy, a nawet grafenu. W programie wydarzenia znajdzie się także pokaz mody. Na wybieg modelki i modele zaprezentują odzież, torby, plecaki i dodatki promocyjne. Targom będą towarzyszyły szkolenia m.in. z zakresu coachingu, prowadzenia spersonalizowanych kampanii reklamowych czy reklamy on-line, a także konferencja „Golden Marketing”.

Pierwszego dnia konferencji w Sali Ziemi wystąpi Michał Wawrzyniak z tematem „Mentorship – ślady, jakie zostawiasz po sobie w biznesie”. Natalia Hatalska, obserwatorka trendów, twórczyni bloga hatalska.com, uznawanego za jeden z najbardziej wpływowych blogów w Polsce i autorka bestsellerowej książki „Cząstki przyciągania” zaprezentuje nowe trendy w strategiach marketingowych realizowanych w obrębie mediów społecznościowych. W ramach wykładu „Tożsamość w chmurze – nowoczesne narzędzia budowania relacji biznesowych” Grant Morgan wyjaśni, czym jest i do czego służy platforma networkingowa Poken. W wykładzie „Czuję więc jestemMarek Zieliński z Uniwersytetu Ekonomicznego z Poznaniu omówi temat ekonomii behawioralnej, która zdetronizowała teorię racjonalności na rzecz roli emocji w procesie decyzyjnym konsumentów.

Drugiego dnia odbędzie się debata „Przełom w marketingu B2B”, podczas której eksperci ICAN Institute, wydawcy Harvard Business Review oraz zaproszeni przez nich goście będą dyskutować o tym, jak rozwijać w firmie nowoczesny marketing wspierający biznes. Paweł Tkaczyk, autor bestsellerowych książek „Zakamarki marki” oraz „Grywalizacja” opowie o skrzywieniach poznawczych, a Wojciech Ławniczak, doradca i praktyk biznesu przeprowadzi warsztaty pod tytułem „Design Thinking w usługach – od pomysłu do realizacji”.

Targi Reklama360 objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: MTP

www.goldenmarketing.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764