logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Golden Marketing Conference po raz drugi w Katowicach

   08.11.2019, przeczytano 357 razy
ilustracja

Już 20 i 21 listopada 2019 roku w Park Inn By Radisson Katowice odbędzie się Golden Marketing Conference. To będą dwa dni pełne inspirujących prelekcji, merytorycznych rozmów oraz nieszablonowych rozwiązań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/golden-marketing-conference-po-raz-drugi-w-katowicach,384656,artykul.html

Golden Marketing Conference to wydarzenie, które narodziło się w sercu Wielkopolski. Pierwsza konferencja odbyła się w 2015 roku w Poznaniu. Po fali sukcesów powstał pomysł zorganizowania wydarzenia również w Katowicach i w Warszawie. Pierwsza edycja na Śląsku okazała się dużym sukcesem, a pozytywne reakcje stały się siłą napędową do zorganizowania kolejnej edycji.

W tym roku w Park Inn By Radisson Katowice 22 prelegentów – specjalistów w zakresie marketingu – opowie o narzędziach, technikach i praktykach, które stoją za sukcesem największych marek w Polsce i zagranicą.

Tematem prelekcji będą strategie marketingowe, digital marketing, social media i influencer marketing oraz sztuczna inteligencja w marketingu. Na scenie wystąpią eksperci dobrze znani z poprzednich edycji GMC:

  • Piotr Bucki (BuckiPro),
  • Zuzanna Skalska (360Inspiration),
  • Jagoda Prętnicka (SentiOne),
  • Cezary Kuik (Socjomania) czy ekspert marketingu,
  • Marek Gonsior (ekspert w zakresie marketingu).

Nie zabraknie również nowych twarzy jak Radosław Grzybowski (19 Południk / friendly connected) czy Wojciech Kotala (Schulz brand friendly).

Golden Marketing Conference to nie tylko ciekawe prelekcje. To również doskonała okazja do wymiany kontaktów biznesowych, zdań i opinii podczas sesji networkingowej. W jednym miejscu spotkają się specjaliści do spraw marketingu, przedstawiciele agencji, freelancerzy oraz właściciele firm. Do udziału w konferencji zapraszamy wszystkich zainteresowanych tym, jak wygląda przyzwoity i etyczny marketing w praktyce, rozszerzona rzeczywistość w mediach społecznościowych czy ś.p. marketing!

Źródło: Instytut Monitorowania Mediów

www.imm.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

LFP Industrial Solutions: debiut na Remadays 2020
Na odbywających się w dniach 12-14 lutego 2020 targach RemaDays zebrała się cała branża reklamowa. Po raz pierwszy pojawiła się tam firma LFP Industrial Solutions, która udowodniła, że już wkrótce reklama nie będzie mogła obyć się bez druku 3D. Stoisko firmy odwiedziły rzesze przedstawicieli branży, przyglądające się z zaciekawieniem przygotowanym prezentacjom...
„Herbapol-Lublin” S.A., lider w segmencie syropów owocowych wystartował właśnie z kampanią telewizyjną promującą syropy wzbogacone o  witaminę D.
„Nie kupuj – naprawiaj” z Fixly.pl
Blisko połowa Polaków deklaruje, że zamiast kupować nowe przedmioty i urządzenia, stara się naprawić te już posiadane, dając im w ten sposób „drugie życie”. Zachęca do tego również Fixly, który w ramach kampanii „Nie kupuj – naprawiaj” zgromadził w jednej kategorii usługi związane z oddawaniem starych lub zepsutych...
W wyniku wygranego przetargu agencja od stycznia odpowiada za komunikację włoskiej marki kawy w mediach społecznościowych.
Gwarancja najlepszej sieci albo zwrot pieniędzy - kampania T‑mobile
Samochód przed zakupem możemy przetestować w ramach jazdy próbnej, ubrania możemy przymierzyć i zwrócić. Dlaczego inaczej miałoby być w przypadku oferty telefonii komórkowej? T‑Mobile udowadnia, że w najlepszej sieci wcale nie musi tak być. Od teraz nowi klienci magentowego operatora mogą zrezygnować z oferty w ciągu 30 dni i otrzymać pełny zwrot kosztów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764