logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Golden Marketing Conference po raz drugi w Katowicach

   08.11.2019, przeczytano 279 razy
ilustracja

Już 20 i 21 listopada 2019 roku w Park Inn By Radisson Katowice odbędzie się Golden Marketing Conference. To będą dwa dni pełne inspirujących prelekcji, merytorycznych rozmów oraz nieszablonowych rozwiązań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/golden-marketing-conference-po-raz-drugi-w-katowicach,384656,artykul.html

Golden Marketing Conference to wydarzenie, które narodziło się w sercu Wielkopolski. Pierwsza konferencja odbyła się w 2015 roku w Poznaniu. Po fali sukcesów powstał pomysł zorganizowania wydarzenia również w Katowicach i w Warszawie. Pierwsza edycja na Śląsku okazała się dużym sukcesem, a pozytywne reakcje stały się siłą napędową do zorganizowania kolejnej edycji.

W tym roku w Park Inn By Radisson Katowice 22 prelegentów – specjalistów w zakresie marketingu – opowie o narzędziach, technikach i praktykach, które stoją za sukcesem największych marek w Polsce i zagranicą.

Tematem prelekcji będą strategie marketingowe, digital marketing, social media i influencer marketing oraz sztuczna inteligencja w marketingu. Na scenie wystąpią eksperci dobrze znani z poprzednich edycji GMC:

  • Piotr Bucki (BuckiPro),
  • Zuzanna Skalska (360Inspiration),
  • Jagoda Prętnicka (SentiOne),
  • Cezary Kuik (Socjomania) czy ekspert marketingu,
  • Marek Gonsior (ekspert w zakresie marketingu).

Nie zabraknie również nowych twarzy jak Radosław Grzybowski (19 Południk / friendly connected) czy Wojciech Kotala (Schulz brand friendly).

Golden Marketing Conference to nie tylko ciekawe prelekcje. To również doskonała okazja do wymiany kontaktów biznesowych, zdań i opinii podczas sesji networkingowej. W jednym miejscu spotkają się specjaliści do spraw marketingu, przedstawiciele agencji, freelancerzy oraz właściciele firm. Do udziału w konferencji zapraszamy wszystkich zainteresowanych tym, jak wygląda przyzwoity i etyczny marketing w praktyce, rozszerzona rzeczywistość w mediach społecznościowych czy ś.p. marketing!

Źródło: Instytut Monitorowania Mediów

www.imm.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fasttextile 2019: premiery i nowości na stoisku Api.pl
Podczas tegorocznej edycji targów API.PL zaprezentuje kompleksowe rozwiązania do druku dla branży tekstylnej. Najważniejszym wydarzeniem na stoisku firmy będą premierowe pokazy możliwości nowych ploterów sublimacyjnych marki Epson z serii SureColor SC-F.
Kultowe ikony Coca-Cola w świątecznej kampanii
Czy potrafimy sobie wyobrazić Święta Bożego Narodzenia bez Świętego Mikołaja, białych misiów polarnych czy kultowej ciężarówki Coca-Cola? O znanych i uwielbianych ikonach świąt przypomina nam Coca-Cola w swojej tegorocznej kampanii świątecznej. W ramach komunikacji marka przygotowała m.in. świąteczne etykiety, aż dwa dedykowane spoty reklamowe, reklamy OOH,...
Fasttextile 2019: premiera dwóch drukarek sublimacyjnych Epson
Na pierwszy dzień tegorocznych targów FastTextile zaplanowano premierę modeli Epson SureColor SC-F9400H oraz Epson SureColor SC-F500. Oficjalna prezentacja rozpocznie się o godzinie 11:30 na stoisku firmy API (C/118).
Cyfrowa rzeźba ożywia przestrzeń miejską w centrum Warszawy
Dzięki połączeniu sztuki i najnowszych technologii uruchomiono pierwszą w Polsce Symulakrę. Jest to forma rzeźby cyfrowej, którą w czasie rzeczywistym tworzą zmieniające się miasto i jego mieszkańcy. Dzieło jest eksponowane na ekranie LED w Placu Unii codziennie o pełnych godzinach: 19.00, 20.00 i 21.00 przez 5 minut. To innowacyjne przedsięwzięcie, gdzie każdy może...
T‑mobile rozpoczyna kampanię świąteczną
Choć w kalendarzu wciąż jeszcze listopad, powoli czuć już świąteczny nastrój. W sklepach pojawiają się pierwsze ozdoby, miasta przygotowują się do włączenia iluminacji świetlnych, zaczynamy kompletować prezenty dla najbliższych. Nowi i obecni klienci T‑Mobile również mogą poczuć magię świąt, bo właśnie startuje kampania świąteczna operatora w dwóch odsłonach. W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764