logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Golden Marketing Conference

   28.03.2022, przeczytano 870 razy
ilustracja

Czy wiesz, kto wybiera, którą hulajnogą dziś pojedziesz do pracy lub obok kogo przyjdzie Ci jechać pociągiem przez 5 godzin? Te decyzje podejmuje za nas sztuczna inteligencja. Co 10 minutą naszego życia rządzą algorytmy, a my im w tym pomagamy, dzieląc się świadomie i nieświadomie danymi na swój temat.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-golden-marketing-conference,395269,artykul.html

Sztuczna inteligencja stanowi symulację ludzkiej inteligencji i umożliwia maszynom (zwłaszcza komputerom) uczenie się oraz rozwiązywanie problemów i proponowanie rozwiązań na podstawie pozyskanych wcześniej danych. Jednym z elementów składających się na sztuczną inteligencję jest uczenie maszynowe. Jest to proces zbierania i analizy danych, a następnie proponowania na ich podstawie nowych rozwiązań. To potężne narzędzie, które można wykorzystać do ulepszenia działań marketingowych i maksymalizacji efektów. Co więcej, sztuczną inteligencję wykorzystuje samo Google, by gwarantować użytkownikom jak najlepsze wyniki wyszukiwania, dopasowane do ich intencji.

Właśnie zastosowanie sztucznej inteligencji w marketingu to jeden z zakresów tematycznych, które omawiane będą podczas 10., jubileuszowej edycji Golden Marketing Conference. Podczas prelekcji dr. Macieja Kaweckiego, Ambasadora Cyfrowej UE, prorektora ds. innowacji Wyższej Szkoły Bankowej i prezesa Instytutu Polska Przyszłość im. Stanisława Lema o tytule “Algorytmy, które krzyczą silniej, niż cokolwiek innego” dowiemy się wielu istotnych faktów o naszej prywatności w sieci i o tym, ile można zarobić na naszych danych i do czego służą firmom i algorytmom. Posłuchamy również o koncepcji metaversum - świecie lustrzanych odbić, cyfryzującym nasze zmysły.

W ramach jubileuszowej edycji Golden Marketing Conference, 21-22 kwietnia do stolicy Wielkopolski zawitają eksperci branży marketingowej, by opowiedzieć jak wykorzystać najnowsze trendy w rozwoju swoich firm i usług. Konferencję otworzą najbardziej aktualne tematy związane z naszym bezpieczeństwem w sieci, dezinformacją oraz tym jak się przed nią bronić, jak rozpoznać i co możemy zrobić, gdy już ją zauważymy w sieci.

Obok dr. Kaweckiego na scenie zobaczymy także Janinę Bąk, która opowie o tym, w jaki sposób pozyskiwać dane o swoich klientach w szybki, tani i rzetelny sposób. I w jaki sposób przekuć te dane w działanie i zysk.

Każda osoba, która chciałaby profesjonalnie poznać narzędzie jakim jest storytelling i następnie wykorzystywać je ze świadomością w sprzedaży, marketingu czy copywritingu lub web copywritingu powinna czerwonym flamastrem zaznaczyć w agendzie wydarzenia prelekcję Piotra Buckiego „Storytelling jak Lenin – wiecznie żywy. Czy w metaverse też opłaci się tworzyć historie?”.

Kreacje reklamowe serwisu OLX, w których swojego wizerunku użyczają Robert Makłowicz, Janusz Chabior czy Jan Frycz znają wszyscy. Co determinuje wybór znanych twarzy do kampanii reklamowych tej popularnej marki? Na to pytanie odpowie ze sceny Golden Marketing Conference Marcin Sienkowski, Head of Marketing w OLX.

Niezwykle interesująco zapowiada się panel dyskusyjny o roli reklamy tradycyjnej w zdigitalizowanym świecie. Na konferencyjnej scenie zasiądą uczestnicy programu Marketing Masters: Anna Kuropatwa, Head of Strategy, Havas Media Group, Olga Barańska, Szefowa Zespołu Rozwoju Produktu Reklamowego, TVN GRUPA DISCOVERY, Rafał Szablicki, Brand Business Director Skin, Deo, Body Poland & Baltic HUB L’Oréal Polska oraz Maciej Osajda, Client Service Director / Sponsorships, Polsat Media Biuro Reklamy.

Jeśli ktoś szuka źródełka inspiracji contentowej to z pewnością znajdzie je podczas prelekcji o tym samym tytule podczas, której Przemysław Michałek, Menadżer działu pozycjonowania w Widoczni odpowie, w jaki sposób można znaleźć inspirację na podstawie twardych danych poprzez różne narzędzia czy poprzez zerknięcie do swojej konkurencji. Ponadto Przemek zaprezentuje gotowy sposób na dobór najważniejszych słów do planowanego contentu.

Dodatkowo 21 i 22 kwietnia w Sali Ziemi wybrzmią prelekcje o optymalizacji czasu pracy, e-commerce, live commerce, SEO czy budowaniu nieszablonowych strategii marketingowych, które zostaną wygłoszone przez takich ekspertów jak Aleksandra Korczyńska, CMO, GetResponse, Łukasz Fiszer, Ekspert ds. Produktywności, Fortask, Katarzyna Turowski Paliwoda, Head of Emerging Markets CEE, Meta (Facebook), Przemysław Modrzewski, Principal Data & Analytics Lead, Ewa Schreiber, Head of Strategic Project Management, Ringier Axel Springer Polska oraz wielu innych fantastycznych specjalistów.

Według ekspertów Golden Marketing Conference to marketingowe spa – idealnie zbalansowana dawka wiedzy i prelegentów z niemal każdej dziedziny, która dostarcza powera do działania i inspiracji na wiele miesięcy naprzód. Całości obrazu dopełni zawsze dopięta na ostatni guzik organizacja konferencji.

Konferencja objęta jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: in Digital Marketing

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka Krispol podjęła współpracę z Aluprof w kampanii pod hasłem Cichy luksus
Mniej znaczy więcej – taką zasadą kierował się Ludwig Mies van der Rohe, prekursor minimalizmu w architekturze. Definicja luksusu zmienia się tak, jak ewoluuje świat wokół nas. Kiedyś luksus był synonimem przepychu i zamożności. Dziś wyróżnikiem dobrego gustu w architekturze jest zrównoważone budownictwo, najwyższa jakość zastosowanych materiałów oraz indywidualnie...
Barceló Warsaw Powiśle pokazuje wnętrza z historycznymi artefaktami
Hotel Barceló Warsaw Powiśle zaprezentował się w pełnej odsłonie. 151 pokoi, jeden z najpiękniejszych widoków na wschodnią panoramę Warszawy prosto z zewnętrznego basenu na dachu, a przede wszystkim – unikalne wnętrza, w których poszczególne elementy nawiązują do kompleksu Elektrowni Powiśle, którego hotel jest częścią. Oświetlenie...
Ogromny świetlny kalejdoskop na rynku Manufaktury – Light Move Festiwal
Tradycyjnie Manufaktura włącza się w trasę Light Move Festiwalu. Tym razem, na Rynku Włókniarek Łódzkich stanie monumentalna instalacja świetlno-muzyczna, która rozświetli zabytkowe, ceglane budynki.
Jack Wolfskin prezentuje globalną kampanię „What is left to discover?”
Jack Wolfskin wraca z nową kampanią pod hasłem „What is left to Discover?”. Globalni ambasadorzy marki wzięli udział w wyjątkowej sesji, w ramach której powstało sześć indywidualnych spotów promocyjnych. Powstałe materiały będzie można zobaczyć zarówno online na stronie internetowej marki, w jej social mediach, a także w telewizji. We wspomnianej...
Avon startuje z 2. edycją programu „Normalne, że ich dotykam”
Jak pokazuje najnowsze badanie Boob Census 2023[i], przeprowadzone dla Avon, 34% polskich nastolatek czuje dyskomfort rozmawiając z rodziną na temat zdrowia piersi, a aż 57% twierdzi, że nie ma dostatecznej wiedzy w zakresie samobadania i rozpoznawania niepokojących symptomów. Jednocześnie 75% dziewcząt wskazuje, że jest to ważna kwestia i deklaruje zainteresowanie tematem,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764