logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Golden Marketing Conference pod patronatem Signs.pl

   28.03.2022, przeczytano 435 razy
ilustracja

Czy wiesz, kto wybiera, którą hulajnogą dziś pojedziesz do pracy lub obok kogo przyjdzie Ci jechać pociągiem przez 5 godzin? Te decyzje podejmuje za nas sztuczna inteligencja. Co 10 minutą naszego życia rządzą algorytmy, a my im w tym pomagamy, dzieląc się świadomie i nieświadomie danymi na swój temat.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/golden-marketing-conference-pod-patronatem-signs.pl,395269,artykul.html

Sztuczna inteligencja stanowi symulację ludzkiej inteligencji i umożliwia maszynom (zwłaszcza komputerom) uczenie się oraz rozwiązywanie problemów i proponowanie rozwiązań na podstawie pozyskanych wcześniej danych. Jednym z elementów składających się na sztuczną inteligencję jest uczenie maszynowe. Jest to proces zbierania i analizy danych, a następnie proponowania na ich podstawie nowych rozwiązań. To potężne narzędzie, które można wykorzystać do ulepszenia działań marketingowych i maksymalizacji efektów. Co więcej, sztuczną inteligencję wykorzystuje samo Google, by gwarantować użytkownikom jak najlepsze wyniki wyszukiwania, dopasowane do ich intencji.

Właśnie zastosowanie sztucznej inteligencji w marketingu to jeden z zakresów tematycznych, które omawiane będą podczas 10., jubileuszowej edycji Golden Marketing Conference. Podczas prelekcji dr. Macieja Kaweckiego, Ambasadora Cyfrowej UE, prorektora ds. innowacji Wyższej Szkoły Bankowej i prezesa Instytutu Polska Przyszłość im. Stanisława Lema o tytule “Algorytmy, które krzyczą silniej, niż cokolwiek innego” dowiemy się wielu istotnych faktów o naszej prywatności w sieci i o tym, ile można zarobić na naszych danych i do czego służą firmom i algorytmom. Posłuchamy również o koncepcji metaversum - świecie lustrzanych odbić, cyfryzującym nasze zmysły.

W ramach jubileuszowej edycji Golden Marketing Conference, 21-22 kwietnia do stolicy Wielkopolski zawitają eksperci branży marketingowej, by opowiedzieć jak wykorzystać najnowsze trendy w rozwoju swoich firm i usług. Konferencję otworzą najbardziej aktualne tematy związane z naszym bezpieczeństwem w sieci, dezinformacją oraz tym jak się przed nią bronić, jak rozpoznać i co możemy zrobić, gdy już ją zauważymy w sieci.

Obok dr. Kaweckiego na scenie zobaczymy także Janinę Bąk, która opowie o tym, w jaki sposób pozyskiwać dane o swoich klientach w szybki, tani i rzetelny sposób. I w jaki sposób przekuć te dane w działanie i zysk.

Każda osoba, która chciałaby profesjonalnie poznać narzędzie jakim jest storytelling i następnie wykorzystywać je ze świadomością w sprzedaży, marketingu czy copywritingu lub web copywritingu powinna czerwonym flamastrem zaznaczyć w agendzie wydarzenia prelekcję Piotra Buckiego „Storytelling jak Lenin – wiecznie żywy. Czy w metaverse też opłaci się tworzyć historie?”.

Kreacje reklamowe serwisu OLX, w których swojego wizerunku użyczają Robert Makłowicz, Janusz Chabior czy Jan Frycz znają wszyscy. Co determinuje wybór znanych twarzy do kampanii reklamowych tej popularnej marki? Na to pytanie odpowie ze sceny Golden Marketing Conference Marcin Sienkowski, Head of Marketing w OLX.

Niezwykle interesująco zapowiada się panel dyskusyjny o roli reklamy tradycyjnej w zdigitalizowanym świecie. Na konferencyjnej scenie zasiądą uczestnicy programu Marketing Masters: Anna Kuropatwa, Head of Strategy, Havas Media Group, Olga Barańska, Szefowa Zespołu Rozwoju Produktu Reklamowego, TVN GRUPA DISCOVERY, Rafał Szablicki, Brand Business Director Skin, Deo, Body Poland & Baltic HUB L’Oréal Polska oraz Maciej Osajda, Client Service Director / Sponsorships, Polsat Media Biuro Reklamy.

Jeśli ktoś szuka źródełka inspiracji contentowej to z pewnością znajdzie je podczas prelekcji o tym samym tytule podczas, której Przemysław Michałek, Menadżer działu pozycjonowania w Widoczni odpowie, w jaki sposób można znaleźć inspirację na podstawie twardych danych poprzez różne narzędzia czy poprzez zerknięcie do swojej konkurencji. Ponadto Przemek zaprezentuje gotowy sposób na dobór najważniejszych słów do planowanego contentu.

Dodatkowo 21 i 22 kwietnia w Sali Ziemi wybrzmią prelekcje o optymalizacji czasu pracy, e-commerce, live commerce, SEO czy budowaniu nieszablonowych strategii marketingowych, które zostaną wygłoszone przez takich ekspertów jak Aleksandra Korczyńska, CMO, GetResponse, Łukasz Fiszer, Ekspert ds. Produktywności, Fortask, Katarzyna Turowski Paliwoda, Head of Emerging Markets CEE, Meta (Facebook), Przemysław Modrzewski, Principal Data & Analytics Lead, Ewa Schreiber, Head of Strategic Project Management, Ringier Axel Springer Polska oraz wielu innych fantastycznych specjalistów.

Według ekspertów Golden Marketing Conference to marketingowe spa – idealnie zbalansowana dawka wiedzy i prelegentów z niemal każdej dziedziny, która dostarcza powera do działania i inspiracji na wiele miesięcy naprzód. Całości obrazu dopełni zawsze dopięta na ostatni guzik organizacja konferencji.

Konferencja objęta jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: in Digital Marketing

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą ośmiu nagród w konkursie EISA 2022
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że jakość i innowacyjność jej produktów po raz kolejny zyskały uznanie Europejskiego Stowarzyszenia Obrazu i Dźwięku (European Imaging and Sound Association — EISA). EISA nagrodziła łącznie osiem produktów Sony, w tym korpus α7 IV w kategorii „Aparat pełnoklatkowy”, smartfon...
IAB HowTo: Join the Game - konferencja nt. marketingu gamingowego
Jak metaverse zmienia podejście do obecności reklamodawców w digitalu? Jak wiele wspólnego mają użytkownicy metaverse z graczami? Jak wykorzystać te podobieństwa w działaniach marketingowych? Czy esport jest gotowy na sponsoring sportowy? Jak prowadzić działania ze streamerami i influencerami gamingowymi? O tym, i wielu innych zagadnieniach, opowiedzą najlepsi branżowi...
Nowa Business Development Director w Proxi.cloud
Iwona Kołodziejek została nową Business Development Director w firmie technologicznej Proxi.cloud, będącej liderem w zakresie geolokalizacji, monitoringu ruchu w sklepach oraz geobehawioralnego kierowania reklam. Na nowym stanowisku będzie odpowiadać za zwiększanie rozpoznawalności marki i rozwijanie współpracy z Klientami, co w długoterminowej perspektywie ma...
Growth Summer Days: Dlaczego UX musi być długofalowym procesem?
Ostatni webinar z tej serii cyklu Growth Summer Days dla osób odpowiadających za online marketing i UX produktów cyfrowych 
Agencja Stor9_ rozpoczyna współpracę z Fabryką Cukierniczą „KOPERNIK” S.A. w zakresie obsługi 360. Agencja będzie odpowiedzialna za stworzenie kompleksowej i długoterminowej strategii komunikacji dla marki KOPERNIK oraz najważniejszych produktów w portfolio, a także wyprodukowanie kampanii reklamowej z okazji 260 lecia marki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764