logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Golden Spot: Group One z wyłącznością na format reklamowy w Canal+

  PR 19.08.2024, przeczytano 277 razy
ilustracja

Group One, największa grupa marketingowo-technologiczna w Polsce, kupiła od Canal+ na wyłączność zupełnie nową formę reklamową, która nigdy dotąd nie była w emisji telewizyjnej. Produkt Golden Spot to 30-sekundowy spot emitowany bezpośrednio przed meczami Ligi Mistrzów UEFA w sezonie 2024/2025, wyświetlany już po wejściu piłkarzy na murawę. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/golden-spot%3A-group-one-z-wylacznoscia-na-format-reklamowy-w-canal%2B,405376,artykul.html

Group One umożliwi reklamodawcom pojawienie się ze spotem telewizyjnym podczas meczów Ligi Mistrzów UEFA w momencie, gdy piłkarze będą już na boisku, a widzowie przed telewizorami. Emisja nowego formatu reklamowego Golden Spot na antenie Canal+ ma bowiem miejsce tuż po hymnie, a przed pierwszym gwizdkiem sędziego. W czasie każdego z 167 meczów (podczas których dostępny będzie Golden Spot) najbardziej prestiżowych rozgrywek piłkarskich na świecie wyemitowany zostanie wyłącznie jeden spot, a Group One wykupiło prawo do wszystkich emisji. 

To najbardziej prestiżowe lokowanie marek podczas spotkań Ligi Mistrzów, jakie dotychczas umożliwiała telewizja. W momencie hymnu już 100% uwagi widzów i fanów Ligi Mistrzów jest na małym ekranie, a więc też na spocie, który będzie emitowany tuż przed rozpoczęciem gry. Nawiązaliśmy współpracę z Canal+ wykupując cały pakiet na wyłączność, bo wierzymy, że ten zupełnie nowy format daje możliwość wyróżnienia komunikacji klientów na tle reklamowego clutteru. Na takie rozwiązania stawiamy, udostępniając je przede wszystkim klientom z naszego portfolio. 

Bartosz Kuczyński, buying intelligence director w Group One Media (spółki mediowe Group One)

Produkt Golden Spot gwarantuje obecność w telewizji oraz równolegle w serwisie Canal+ Online. Spoty docierają do lojalnej grupy odbiorców z całej Polski, dając gwarancję wysokich zasięgów w ramach meczów Ligi Mistrzów UEFA. Premiera produktu miała miejsce w minioną środę 14 sierpnia przy okazji meczu o Superpuchar Europy, rozgrywanym pomiędzy Realem Madryt, a Atalantą Bergamo. Pierwszym reklamodawcą, który skorzystał z tej unikatowej formy był Orange - klient z portfolio Value Media.

Po raz pierwszy w rozgrywkach Ligi Mistrzów UEFA wystąpi 36 klubów, a każdy z nich rozegra osiem meczów z innym rywalem (cztery u siebie i cztery na wyjeździe). Najważniejszą ze zmian w Lidzie Mistrzów sezonu 2024/2025 będzie zastąpienie fazy grupowej fazą ligową (wg tzw. systemu szwajcarskiego, zaczerpniętego z rozgrywek szachowych), co zdaniem UEFA ma zapewnić jeszcze większą różnorodność meczów. 

Źródło: Group One

groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wycena medialna prezydenckich kandydatów PiS
Mateusz Morawiecki, Mariusz Błaszczak oraz Beata Szydło są najcenniejszymi medialnie potencjalnymi kandydatami na prezydenta RP z ramienia Prawa i Sprawiedliwości. Wartość publikacji na portalach internetowych na temat byłego premiera wyniosła od początku roku ponad 349 mln zł, na temat byłego ministra obrony 191,2 mln zł, a obecnej europosłanki ponad 140,7 mln zł. Instytutu...
Wywiady „RAP20” Radia ESKA startują w formie podcastów
„RAP20” to nowa seria podcastowa Radia ESKA z wywiadami z twórcami związanymi ze sceną rapową. Nowe odcinki publikowane są co środę.
Gazeta.pl nawiązuje współpracę z IMGW-PIB
Gazeta.pl od lat kładzie duży nacisk na dziennikarstwo dotyczące zmiany klimatu, podejmując współpracę z licznymi ekspertami w tej dziedzinie. Teraz redakcja portalu połączyła siły z Instytutem Meteorologii i Gospodarki Wodnej – Państwowym Instytutem Badawczym (IMGW-PIB) – wiodącą i największą w Polsce instytucją badawczo-pomiarową, odpowiedzialną za osłonę...
Sztuka rodzenia - w październiku w TVN Style
Polskie porodówki skrywają niejedną tajemnicę! W październikowe wieczory zajrzymy do czterech szpitali, aby podejrzeć pracę personelu medycznego, który wspiera rodzące na każdym etapie. „Sztuka rodzenia” to opowieść o tym, jak na świecie witane jest nowe życie i jak niesamowite historie dzieją się każdego dnia na polskich porodówkach. Przyjrzymy...
Rocktober Fest na urodziny Eska ROCK
Z okazji swoich 20. urodzin Eska ROCK organizuje kolejną edycję akcji Roctober Fest. Przez cały październik stacja będzie świętować na antenie, a wielkim finałem będzie koncert dla słuchaczy w warszawskim klubie Progresja.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764