logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Golden World Awards 2013 dla Partner of Promotion

  PR 11.09.2013, przeczytano 661 razy

Agencja Partner of Promotion została nagrodzona w prestiżowym konkursie IPRA Golden World Awards 2013 w kategorii „Crisis management – Agency” za projekt "Kolej na 2012".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/golden-world-awards-2013-dla-partner-of-promotion,19652,artykul.html

W ramach kampanii zrealizowanej na rzecz Polskich Kolei Państwowych agencja Partner of Promotion była odpowiedzialna za przeprowadzenie kompleksowych działań promocyjnych i informacyjnych podczas mistrzostw UEFA Euro 2012. Ważny element projektu stanowiła również komunikacja w sytuacjach kryzysowych - szczególnie doceniona przez jury Golden World Awards 2013. To już kolejna nagroda, którą Partner of Promotion otrzymała za realizację tej kampanii. Wcześniej projekt "Kolej na 2012" został doceniony m.in. w konkursie Stevie Awards 2013.

Organizowany przez stowarzyszenie IPRA konkurs już od 10 lat wyłania kampanie PR, które wyróżnia nie tylko kreatywność, ale także perfekcyjnie zaplanowana strategia oraz ewaluacja. Do tegorocznej edycji Golden World Awards zgłoszono ponad 300 projektów z całego świata.

Źródło: Partner of Promotion

www.ipra.org/gwa

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764