logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Goldenline i Hrlink wzmacniają zespół marketingu

  PR 08.01.2021, przeczytano 747 razy
ilustracja

Krzysztof Syrek – nowym szefem działu marketingu, a Adam Piwek – menedżerem ds. komunikacji i contentu. To najnowsze zmiany w strukturze działu marketingu spółek Goldenline i HRlink dostarczających rozwiązania dla zespołów HR i Polaków chcących rozwijać swoją karierę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/goldenline-i-hrlink-wzmacniaja-zespol-marketingu,389775,artykul.html

– Wraz z rozpoczęciem w listopadzie 2020 r. procesu przejęcia Goldenline przez HRlink do naszego zespołu dołączają eksperci, którzy pomogą nam w tworzeniu jeszcze skuteczniejszych rozwiązań dla rynku HR i integracji obu platform – mówi Arkadiusz Kuchto, prezes HRlink i Goldenline.  

Krzysztof Syrek odpowiada za cały obszar działań marketingowych dla obu spółek HR Tech. Jego zadaniem będzie między innymi wdrożenie efektywnych działań związanych z automatyzacją marketingu i synergią marek.  Posiada on różnorodne doświadczenie w prowadzeniu działań marketingowych B2B oraz B2C m.in. dla dostawcy rozwiązań internetowych w modelu Cloud Computing - Sagra Technology, czy TT-Line - armatora floty promów morskich, a także firmy E-Kierowca - lidera z branży szkoleń kandydatów na kierowców. Krzysztof Syrek zajmuje się także doradztwem w obszarze projektów e-marketingowych i e-commercowych. Jest absolwentem Uniwersytetu Szczecińskiego oraz uczestnikiem licznych szkoleń i certyfikacji w obszarze digital marketingu.  

Adam Piwek jako menedżer ds. komunikacji i content marketingu dołączył do zespołu od stycznia 2021 r. W HRlink i Goldenline będzie odpowiadać za działania PR, marketing treści i aktywności w mediach społecznościowych. Do tej pory zajmował się działaniami z obszaru komunikacji i marketingu m.in. dla takich marek jak Santander Consumer Bank, Santander Consumer Multirent, Apsys, Factory, Ceneo czy Mall.pl. Adam Piwek jest absolwentem Uniwersytetu Wrocławskiego oraz studiów podyplomowych w Wyższych Szkołach Bankowych i na Akademii Leona Koźmińskiego. Jest także wykładowcą-praktykiem m.in. w Dolnośląskiej Szkole Wyższej we Wrocławiu.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764