logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Goldenline wraca do gry

  PR 18.10.2019, przeczytano 291 razy

Spółka Goldenline tworzy kompleksową platformę rozwoju zawodowego, a także nowoczesne rozwiązania technologiczne dla swoich użytkowników oraz klientów biznesowych. Pod sterami nowego prezesa Tadeusza Kuropatwińskiego firma przedefiniowała swoją strategię oraz model biznesowy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/goldenline-wraca-do-gry,384399,artykul.html

Za strategicznymi zmianami w Goldenline stoi zespół ekspertów i pasjonatów nowych technologii pod przewodnictwem prezesa spółki, Tadeusza Kuropatwińskiego. Wykorzystanie cyfryzacji do wspierania rozwoju ludzi i organizacji to ważny element działalności firmy, dlatego w nowej strukturze szczególny nacisk został położony na obszary e-commerce i technologii.

- W dobie transformacji technologicznej Goldenline chce być blisko ludzi i organizacji. Nad nowym modelem biznesowym i naszą platformą rozwoju zawodowego pracowaliśmy intensywnie przez ostatnie trzy miesiące. Zmiany wprowadzamy krok po kroku. Chcemy wspierać naszych użytkowników nie tylko w poszukiwaniu miejsca pracy, które da im satysfakcję, ale też dbać o nich podczas całej aktywności zawodowej. Ułatwimy i skrócimy dotarcie do wszystkiego, czego na tej drodze potrzebują - tłumaczy Tadeusz Kuropatwiński, prezes zarządu Goldenline.

Usługi Goldenline są tworzone w oparciu o najnowsze technologie i humanistyczne podejście z myślą o oszczędzaniu czasu oraz pieniędzy użytkowników i klientów. Nowa identyfikacja wizualna oddaje zmianę, która zachodzi w Goldenline.

Goldenline zaprosił do współpracy najlepszych ekspertów i organizacje, które pomogą zadbać o rozwój ludzi. Wspólnie z Udemy, Software Development Academy, Wojciechem Herrą oraz CodersLab będą tworzone wartościowe treści i kursy edukacyjne. Goldenline dostarczy też kandydatom rzetelnych danych poprzez udostępnianie informacji o widełkach płacowych oraz zweryfikowanych opinii o pracodawcach. Obecnie platforma posiada prawie 3 miliony użytkowników i ponad 80 tysięcy profili pracodawców.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Znaczy się w końcu znikną te grupy o seksie, i będzie profesjonalnie, rozwojowo zawodowo.
Uff. Jak mnie ulżyło.

avatar użytkownika
,

To na Goldenline też seksualizowali?  

,

Generalnie tzw. frywolne grupy sobie funkcjonowały obok tych profesjonalnych. I zdarzało się, że niektóre 'modele aktywności' przenikały oba rodzaje grup, ze szkodą dla tych drugich.
  

avatar użytkownika
,

Dyskusje na temat offtopowych aktywności towarzyskich zdarzały się i na naszym forum. Byli tacy którzy postulowali aby tego zakazać. Ale prawda jest taka, że w pewnym, kontrolowanym wymiarze taka aktywność jest potrzebna aby utrzymać "strukturę społeczną" w takich miejscach jak forum czy serwis społecznościowy - nawet jeśli są dedykowane bardzo profesjonalnym tematom. To jest kwestia pilnowania proporcji - ale zawsze będzie ona dyskusyjna, bo upodobania i potrzeby towarzyskie ludzie miewają bardzo różne.  

,

Użyłem formy 'grupy frywolne' eufemistycznie.

Multikonta bez obowiązkowych danych, zakładane w celach rozrywkowych, i nie tylko, to nie jest stan kontrolowany, zwłaszcza, gdy jednocześnie, w innej części serwisu takie zachowania są penalizowane z powołaniem na regulamin serwisu.

Nie. To nie jest kwestia proporcji. Wszak w kościele nie dajesz tańca na rurze, choć na pewno parę osób by chętnie popatrzyło, bo to nie jest odpowiednie miejsce.
  

avatar użytkownika
,

Na pewno nie jest to kwestia proporcji? Pooglądaj sobie śpiewaków gospel podczas nabożeństw - niektóre panie wywijają niewiele gorzej od tych na rurze, co u nas wywołałoby z pewnością zgorszenie.  

,

Z punktu widzenia kogoś, kto np. został zablokowany za niewłaściwe zdjęcie, fakt, że ktoś inny ma profil w pełni nieregulaminowy i jest bezkarny, może budzić mieszane uczucia.   

avatar użytkownika
,

Oczywiście i nikt nie twierdzi że nie masz racji, warto tylko pamiętać że ten akurat temat jest dość dyskusyjny, łatwo tu o skrajnie różne opinie w zależności od osobistych upodobań.  

,

Tu nie ma miejsca na względność ocen.
Albo ktoś ma profil zgodny z regulaminem i porusza tematy zgodne z profilem serwisu albo nie.

Problem tkwi(ł) w tym, że osoba z fałszywymi danymi to nadal aktywny user, a liczba userów może mieć znaczenie przy szacowaniu wartości serwisu.
Tyle, że nie da się być poważnym serwisem, w którym anonimy umawiają się na seks w grupach służących stricte do umawiania się na seks.
  

avatar użytkownika
,

Postulujesz wprowadzenie weryfikacji tożsamości?  

,

Każdy serwis powinien działać w ramach, które sobie ustalił.
Czasem oznacza to weryfikację tożsamości, czasem troskę o anonimowość userów.
  

avatar użytkownika
,

Gooldenline ustalił warunki wymagające takiej weryfikacji i nie wywiązał się z ich przestrzegania?  

,

Wtedy? Tak.
Każdy user musiał podawać pewien zestaw danych, opisanych w regulaminie jako obowiązkowe.
Teraz?
Nie interesuje mnie to.
  

avatar użytkownika
,

A znacz przykład jakiegoś serwisu (oprócz Signs.pl) który potrafi wyegzekwować obowiązek podania prawdziwych danych osobowych tam gdzie wymaga tego regulamin?  

,

Znam.

Ale sądzę, że to nie jest kwestia techniczna, to kwestia marketingowa.
Lepiej wygląda, gdy jest więcej kont niż mniej.
Im więcej niż mniej, tym lepiej wygląda.
  

avatar użytkownika
,

Czyli jesteś jedynym który dostrzegł ten mankament? Gdybyś nie był, gdyby Twoje zastrzeżenia podzielała znacząca część użytkowników, marketingowo te konta wyglądałyby kiepsko, prawda?  

,

Jeśli chcesz traktować swoich użytkowników jak siebie samego, wtedy fejki są mankamentem.
Jeśli użytkownicy są tylko elementem biznesu, a ich liczba ma znaczenie dla jego wartości, wtedy fejki stają się atutem.

Każdy wybiera sam, które z powyższych bardziej mu odpowiada.
Także właściciele GL.
  

avatar użytkownika
,

Sam sobie zaprzeczasz. Z jednej strony sugerujesz że niewłaściwe podejście do użytkowników skutkuje ich odpływem, z drugiej - że takie rzeczy można robić bezkarnie, że rzekome korzyści marketingowe z mnożenia nieregulaminowych kont czynią ten proceder opłacalnym. Nie tłumaczysz jakim cudem może być on opłacalny, skoro musi skutkować i skutkuje wg Ciebie odpływem użytkowników?  

,

Tak!
Można bezkarnie zezwalać internautom na multiplikowanie i tworzenie kolejnych kont pod nieprawdziwymi danymi.

Ty piszesz o opłacalności. Ja piszę o wartości.
  

avatar użytkownika
,

Wartości dla kogo i jak mierzonej? Serwis ma dostarczać odbiorcom to czego oczekują - jeśli im nie przeszkadza taka polityka to znaczy że z wartościami wszystko jest OK, tylko Twój system wartości nie przystaje do standardów społeczności korzystającej z tego serwisu. Masz ten sam problem który ujawnił się w dyskusji o WP i Małyszu - nie umiesz zaakceptować faktu, że ludzie mają różne systemy wartości, a reklama i polityki wydawców odzwierciedlają standardy odbiorców - więc niekoniecznie Twoje osobiste.  

,

Jak wyżej:
Jeśli chcesz traktować swoich użytkowników jak siebie samego, wtedy fejki są mankamentem.
Jeśli użytkownicy są tylko elementem biznesu, a ich liczba ma znaczenie dla jego wartości, wtedy fejki stają się atutem.


Nie.
Ja po prostu oczekuję, że jeśli serwis deklaruje określone zasady wyrażone regulaminem, to będzie ich przestrzegał i przygotuje mechanizmy, które będą uniemożliwiały ich obchodzenie.
  

avatar użytkownika
,

Zacznij od zamknięcia facebooka i youtuba, olbrzymi procent publikowanych tam treści stoi w sprzeczności z ich regulaminami.   

,

W istocie, głosuję nogami.
  

Najnowsze w tym dziale

Polska dla seniorów w Radiu Tok FM
Z okazji Dnia Babci i Dnia Dziadka, które przypadają 21 i 22 stycznia, Radio TOK FM przygotowuje specjalną akcję multimedialną. Złożą się na nią: audycje, ekskluzywne podcasty oraz specjalne materiały dostępne na tokfm.pl. Dzięki nim słuchacze i internauci poznają problemy, oczekiwania i codzienność starszych osób w Polsce.
#Hashtagchallenge – jeden z najatrakcyjniejszych formatów na Tiktoku już dostępny dla polskich reklamodawców
Hasztag jest jednym z kluczowych narzędzi mediów społecznościowych, a wyzwania to coś, co pokochało pokolenie Z. Nie dziwi więc, że #HashtagChallenge stał się jednym z najatrakcyjniejszych formatów na TikToku, zarówno dla użytkowników, jak i dla marek. Od tego roku dostępny jest również dla polskich reklamodawców.
Gazeta Wyborcza z korespondentami w Azji i USA
Od połowy stycznia 2020 r. specjalne relacje z Azji dla "Gazety Wyborczej" i Wyborcza.pl przesyła Robert Stefanicki, a w lutym do Stanów Zjednoczonych wyjedzie Maciej Czarnecki, który będzie relacjonował czytelnikom kampanię przed zbliżającymi się wyborami prezydenckimi w tym kraju. Nowi korespondenci "Gazety Wyborczej" wzmocnią tradycyjne i cyfrowe...
Newonce.media tworzy poświęcony tematyce sportowej serwis
newonce.sport startuje 21 stycznia. Hasło promocyjne nowego portalu brzmi: „Zmieniamy zasady gry. Każdej.”.
Opinia REPR w sprawie wykluczania wybranych dziennikarzy z konferencji prasowych
W odpowiedzi na skierowane przez Zarząd Polskiego Stowarzyszenia Public Relations wystąpienie o wydanie przez Radę Etyki Public Relations (REPR) opinii, dotyczącej zjawiska wypraszania dziennikarzy wybranych redakcji z konferencji prasowych lub ich innego wykluczania, REPR przedstawia niniejszą opinię. Dla środowiska PR może ona stanowić rekomendację postępowania  w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764