logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Goldenline wraca do gry

  PR 18.10.2019, przeczytano 245 razy

Spółka Goldenline tworzy kompleksową platformę rozwoju zawodowego, a także nowoczesne rozwiązania technologiczne dla swoich użytkowników oraz klientów biznesowych. Pod sterami nowego prezesa Tadeusza Kuropatwińskiego firma przedefiniowała swoją strategię oraz model biznesowy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/goldenline-wraca-do-gry,384399,artykul.html

Za strategicznymi zmianami w Goldenline stoi zespół ekspertów i pasjonatów nowych technologii pod przewodnictwem prezesa spółki, Tadeusza Kuropatwińskiego. Wykorzystanie cyfryzacji do wspierania rozwoju ludzi i organizacji to ważny element działalności firmy, dlatego w nowej strukturze szczególny nacisk został położony na obszary e-commerce i technologii.

- W dobie transformacji technologicznej Goldenline chce być blisko ludzi i organizacji. Nad nowym modelem biznesowym i naszą platformą rozwoju zawodowego pracowaliśmy intensywnie przez ostatnie trzy miesiące. Zmiany wprowadzamy krok po kroku. Chcemy wspierać naszych użytkowników nie tylko w poszukiwaniu miejsca pracy, które da im satysfakcję, ale też dbać o nich podczas całej aktywności zawodowej. Ułatwimy i skrócimy dotarcie do wszystkiego, czego na tej drodze potrzebują - tłumaczy Tadeusz Kuropatwiński, prezes zarządu Goldenline.

Usługi Goldenline są tworzone w oparciu o najnowsze technologie i humanistyczne podejście z myślą o oszczędzaniu czasu oraz pieniędzy użytkowników i klientów. Nowa identyfikacja wizualna oddaje zmianę, która zachodzi w Goldenline.

Goldenline zaprosił do współpracy najlepszych ekspertów i organizacje, które pomogą zadbać o rozwój ludzi. Wspólnie z Udemy, Software Development Academy, Wojciechem Herrą oraz CodersLab będą tworzone wartościowe treści i kursy edukacyjne. Goldenline dostarczy też kandydatom rzetelnych danych poprzez udostępnianie informacji o widełkach płacowych oraz zweryfikowanych opinii o pracodawcach. Obecnie platforma posiada prawie 3 miliony użytkowników i ponad 80 tysięcy profili pracodawców.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Znaczy się w końcu znikną te grupy o seksie, i będzie profesjonalnie, rozwojowo zawodowo.
Uff. Jak mnie ulżyło.

avatar użytkownika
,

To na Goldenline też seksualizowali?  

avatar użytkownika
,

Generalnie tzw. frywolne grupy sobie funkcjonowały obok tych profesjonalnych. I zdarzało się, że niektóre 'modele aktywności' przenikały oba rodzaje grup, ze szkodą dla tych drugich.
  

avatar użytkownika
,

Dyskusje na temat offtopowych aktywności towarzyskich zdarzały się i na naszym forum. Byli tacy którzy postulowali aby tego zakazać. Ale prawda jest taka, że w pewnym, kontrolowanym wymiarze taka aktywność jest potrzebna aby utrzymać "strukturę społeczną" w takich miejscach jak forum czy serwis społecznościowy - nawet jeśli są dedykowane bardzo profesjonalnym tematom. To jest kwestia pilnowania proporcji - ale zawsze będzie ona dyskusyjna, bo upodobania i potrzeby towarzyskie ludzie miewają bardzo różne.  

avatar użytkownika
,

Użyłem formy 'grupy frywolne' eufemistycznie.

Multikonta bez obowiązkowych danych, zakładane w celach rozrywkowych, i nie tylko, to nie jest stan kontrolowany, zwłaszcza, gdy jednocześnie, w innej części serwisu takie zachowania są penalizowane z powołaniem na regulamin serwisu.

Nie. To nie jest kwestia proporcji. Wszak w kościele nie dajesz tańca na rurze, choć na pewno parę osób by chętnie popatrzyło, bo to nie jest odpowiednie miejsce.
  

avatar użytkownika
,

Na pewno nie jest to kwestia proporcji? Pooglądaj sobie śpiewaków gospel podczas nabożeństw - niektóre panie wywijają niewiele gorzej od tych na rurze, co u nas wywołałoby z pewnością zgorszenie.  

avatar użytkownika
,

Z punktu widzenia kogoś, kto np. został zablokowany za niewłaściwe zdjęcie, fakt, że ktoś inny ma profil w pełni nieregulaminowy i jest bezkarny, może budzić mieszane uczucia.   

avatar użytkownika
,

Oczywiście i nikt nie twierdzi że nie masz racji, warto tylko pamiętać że ten akurat temat jest dość dyskusyjny, łatwo tu o skrajnie różne opinie w zależności od osobistych upodobań.  

avatar użytkownika
,

Tu nie ma miejsca na względność ocen.
Albo ktoś ma profil zgodny z regulaminem i porusza tematy zgodne z profilem serwisu albo nie.

Problem tkwi(ł) w tym, że osoba z fałszywymi danymi to nadal aktywny user, a liczba userów może mieć znaczenie przy szacowaniu wartości serwisu.
Tyle, że nie da się być poważnym serwisem, w którym anonimy umawiają się na seks w grupach służących stricte do umawiania się na seks.
  

avatar użytkownika
,

Postulujesz wprowadzenie weryfikacji tożsamości?  

avatar użytkownika
,

Każdy serwis powinien działać w ramach, które sobie ustalił.
Czasem oznacza to weryfikację tożsamości, czasem troskę o anonimowość userów.
  

avatar użytkownika
,

Gooldenline ustalił warunki wymagające takiej weryfikacji i nie wywiązał się z ich przestrzegania?  

avatar użytkownika
,

Wtedy? Tak.
Każdy user musiał podawać pewien zestaw danych, opisanych w regulaminie jako obowiązkowe.
Teraz?
Nie interesuje mnie to.
  

avatar użytkownika
,

A znacz przykład jakiegoś serwisu (oprócz Signs.pl) który potrafi wyegzekwować obowiązek podania prawdziwych danych osobowych tam gdzie wymaga tego regulamin?  

avatar użytkownika
,

Znam.

Ale sądzę, że to nie jest kwestia techniczna, to kwestia marketingowa.
Lepiej wygląda, gdy jest więcej kont niż mniej.
Im więcej niż mniej, tym lepiej wygląda.
  

avatar użytkownika
,

Czyli jesteś jedynym który dostrzegł ten mankament? Gdybyś nie był, gdyby Twoje zastrzeżenia podzielała znacząca część użytkowników, marketingowo te konta wyglądałyby kiepsko, prawda?  

avatar użytkownika
,

Jeśli chcesz traktować swoich użytkowników jak siebie samego, wtedy fejki są mankamentem.
Jeśli użytkownicy są tylko elementem biznesu, a ich liczba ma znaczenie dla jego wartości, wtedy fejki stają się atutem.

Każdy wybiera sam, które z powyższych bardziej mu odpowiada.
Także właściciele GL.
  

avatar użytkownika
,

Sam sobie zaprzeczasz. Z jednej strony sugerujesz że niewłaściwe podejście do użytkowników skutkuje ich odpływem, z drugiej - że takie rzeczy można robić bezkarnie, że rzekome korzyści marketingowe z mnożenia nieregulaminowych kont czynią ten proceder opłacalnym. Nie tłumaczysz jakim cudem może być on opłacalny, skoro musi skutkować i skutkuje wg Ciebie odpływem użytkowników?  

avatar użytkownika
,

Tak!
Można bezkarnie zezwalać internautom na multiplikowanie i tworzenie kolejnych kont pod nieprawdziwymi danymi.

Ty piszesz o opłacalności. Ja piszę o wartości.
  

avatar użytkownika
,

Wartości dla kogo i jak mierzonej? Serwis ma dostarczać odbiorcom to czego oczekują - jeśli im nie przeszkadza taka polityka to znaczy że z wartościami wszystko jest OK, tylko Twój system wartości nie przystaje do standardów społeczności korzystającej z tego serwisu. Masz ten sam problem który ujawnił się w dyskusji o WP i Małyszu - nie umiesz zaakceptować faktu, że ludzie mają różne systemy wartości, a reklama i polityki wydawców odzwierciedlają standardy odbiorców - więc niekoniecznie Twoje osobiste.  

avatar użytkownika
,

Jak wyżej:
Jeśli chcesz traktować swoich użytkowników jak siebie samego, wtedy fejki są mankamentem.
Jeśli użytkownicy są tylko elementem biznesu, a ich liczba ma znaczenie dla jego wartości, wtedy fejki stają się atutem.


Nie.
Ja po prostu oczekuję, że jeśli serwis deklaruje określone zasady wyrażone regulaminem, to będzie ich przestrzegał i przygotuje mechanizmy, które będą uniemożliwiały ich obchodzenie.
  

avatar użytkownika
,

Zacznij od zamknięcia facebooka i youtuba, olbrzymi procent publikowanych tam treści stoi w sprzeczności z ich regulaminami.   

avatar użytkownika
,

W istocie, głosuję nogami.
  

Najnowsze w tym dziale

Big Data pozwala przewidywać zachowania konsumentów
Analiza Big Data może dostarczyć cennych informacji na temat zachowań klientów i skuteczności kampanii reklamowych. Szczególnie pożądane przez przedsiębiorców są usługi związane z wydobywaniem danych z treści publikowanych w social media. Pozwala to na porównywanie pozycji marki względem konkurencji, a także badanie odczuć ludzi związanych z wizerunkiem polityków. Dane...
Australijski oddział Google jest atakowany przez lokalne organy nadzorujące z powodu praktyk gromadzenia danych na urządzeniach z Androidem – w szczególności sprzecznych z prawem ustawień danych lokalizacji.
Taśmowe oglądanie seriali staje się coraz częstsze
Trwająca moda na taśmowe oglądanie seriali czasami przybiera coraz większą skalę. Internauci licytują się między sobą na liczbę obejrzanych odcinków za jednym zamachem. – Osoby, które są wysoko zbingowane, będą siedziały przed telewizorem, tabletem czy komórką nawet i kilka godzin bez przerwy – mówi Anna Jupowicz-Ginalska z Uniwersytet...
E-mail marketing coraz precyzyjniej dociera z reklamą do konsumentów
E-mail marketing to jeden z najtańszych sposobów dotarcia z reklamą do odbiorców. Nie wymaga specjalnych narzędzi, przygotowań ani dużego budżetu, dzięki czemu jest opłacalny zarówno dla dużych, jak i małych firm. Ta forma przekazu staje się coraz bardziej precyzyjna. W mailingu wykorzystywane są nowe technologie, jak uczenie maszynowe czy sztuczna...
Telewizja Sportdigital Fussball, posiadająca prawa do pokazywania 30 meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy w sezonach 2019/20 i 2020/21 na terenie Niemiec, Austrii i Szwajcarii, podpisała umowę z Onefootball. Na bazie porozumienia użytkownicy platformy streamingowej w tych krajach będą także mogli oglądać mecze polskiej ligi.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764