logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Goldenline z nowym prezesem i wzmocnionym zespołem menedżerskim

  PR 04.10.2019, przeczytano 337 razy

Spółka Goldenline, tworząca platformę rekrutacyjną Goldenline.pl, wprowadza zmiany w zespole menedżerskim odpowiedzialnym za realizację nowej strategii firmy. To pierwsze efekty pracy Tadeusza Kuropatwińskiego, który został prezesem spółki w lipcu br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/goldenline-z-nowym-prezesem-i-wzmocnionym-zespolem-menedzerskim,384216,artykul.html

Za zmianami kulturowymi i strategicznymi w Goldenline stoi zespół ekspertów i pasjonatów nowych technologii pod przewodnictwem nowego prezesa spółki, Tadeusza Kuropatwińskiego.

Wykorzystanie cyfryzacji do wspierania rozwoju ludzi i organizacji to ważny element działalności firmy, dlatego w nowej strukturze szczególny nacisk został położony na obszary e-commerce i technologii, którymi kierują Wioleta Deptuła odpowiedzialna za wzmocnienie części e-commerce oraz Michał Gil zarządzający zespołem technologii. Za rozwój produktu odpowiada Honorata Fidos-Bodzan, za obsługę klienta Małgorzata Maciejewska, a za sprzedaż Magdalena Ostrowska. Rolę liderki obszaru administracji objęła Magdalena Zalewska, a finansami firmy zarządza Piotr Malinowski. Do firmy w charakterze doradcy wróciła także Renata Hendel, która wspomogła zespół Goldenline w kwestiach związanych z produktem oraz sprzedażą.

– Goldenline to jedna z pierwszych ważnych polskich platform internetowych. Cieszę się, że mogę współtworzyć kolejny rozdział jej życia z tak utalentowanym zespołem. Chcemy przede wszystkim być partnerem dla organizacji i ludzi w ich sukcesie zawodowym w erze cyfrowej. Usługi Goldenline są tworzone w oparciu o najnowsze technologie i humanistyczne podejście z myślą o oszczędzaniu czasu oraz pieniędzy naszych użytkowników i klientów – mówi Tadeusz Kuropatwiński, prezes Goldenline.

Tadeusz Kuropatwiński został nowym prezesem Goldenline w lipcu br. Ma ponad 10 lat doświadczenia w tworzeniu cyfrowych, międzynarodowych przedsięwzięć z obszaru fintech i e-commerce, które zdobywał w firmach, takich jak: Accenture, Naspers, XTB czy Billon. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, a także programu CEMS.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

GL, jeśli ma przetrwać, potrzebuje przede wszystkim zmian strukturalnych w samym serwisie i podejściu do usera i treści.

avatar użytkownika
,

Być może jest to krok właśnie w tę stronę?  

,

Oczywiste jest, że zmiany zaczyna się od szefostwa.
I często na tym kończy.
  

avatar użytkownika
,

Warto pamiętać (a przynajmniej powinno o tym pamiętać szefostwo takich serwisów) że w internecie, gdzie wpływ niewielkich nawet wahnięć trendów, mód, sytuacji konkurencyjnej itp. jest znacznie większy niż w wypadku tradycyjnych mediów i usług, wskazanie prawdziwych czynników sukcesu lub porażki to często wróżenie z fusów. Gdyby to było proste, nie upadałyby takie potężne usługi jak G+, wspierane gigantycznym zapleczem finansowym i marketingowym Google. Tobie jest oczywiście łatwo wskazać mankamenty patrząc od strony użytkownika, ale przełożenie tego na recepty strategiczne wcale nie jest oczywiste i nie gwarantuje sukcesu.  

,

Usługi internetowe upadają zwykle przez błędy zarządzających, którzy wiedzą lepiej, bo skończyli mba, mają arkusze kalkulacyjne i najczęściej są na tyle oderwani od rzeczywistości, że nie trafiają do nich żadne argumenty.
Tak było z G+.

Podobnie będzie z GL, bo zmiana prezesa, to jak zamiana truskawki na wisienkę, na torcie, w którym krem jest zwarzony a w marmoladzie jest sól zamiast cukru.
  

avatar użytkownika
,

Tego nie wiemy, może Ty wiesz.  

,

Wielu ludzi to wie.
Ale za taką wiedzę się płaci.
  

avatar użytkownika
,

Czyli masz wiedzę pozwalającą uratować Goldenline? Powinni zrobić Cię prezesem!  

,

Dlaczego napisałeś "uratować"?

Uważasz, że GL wymaga ratunku?
  

avatar użytkownika
,

To Ty użyłeś pojęcia "przetrwać".  

,

Ja to ja, ale TY?
Masz wątpliwości co do kondycji GL i jego szans na przetrwanie?
  

avatar użytkownika
,

U podstaw użycia tego pojęcie jest założenie, że dostrzegasz konieczność ratowania Goldenline przed upadkiem. To odpowiedź na Twoją tezę, nic więcej. Nie zajmujemy się prognozowaniem losów tego serwisu ani nie śledzimy jego kondycji.  

,

Ja tak. I ja mogę użyć takiej frazy.
Ale Ty, broniący nowego prezesa jak nie przymierzając towarzysz Ziemiec, nie możesz, bo to oznaczałoby powątpiewanie.
  

avatar użytkownika
,

Szkoda że Ty nie zostałeś prezesem, masz takie możliwości, że uratowanie tej firmy poszłoby Ci jak z płatka.  

,

A mi nie szkoda.
Tez serwis powinien już dawno zatonąć.
  

Najnowsze w tym dziale

Gazeta.pl dodaje do logotypu hasło "Żywie Biełaruś!" (Niech żyje Białoruś!) oraz łączy siły z kolektywem reporterskim Outriders w ramach projektu "Białoruskie domino". Jego celem jest przedstawianie czytelniczkom i czytelnikom nie tylko ekskluzywnych informacji z Białorusi po szeroko kwestionowanych wyborach prezydenckich, ale także zarysowanie szerszego...
Już drugi raz z rzędu Rock Radio bije rekord słuchalności! W ostatniej fali badania Radio Track stacja osiągnęła najwyższy wynik w swojej historii - jej udział w czasie słuchania w okresie czerwiec - lipiec 2020 r. wyniósł 0,8%. W ten sposób rozgłośnia podwoiła słuchalność w stosunku do 2019 r. Coraz szerszemu gronu słuchaczy Rock Radio proponuje najlepszą...
Jesień w TVP Historia
Nowa ramówka TVP Historia to premiery filmów fabularnych i dokumentalnych, seriale historyczne, programy publicystyczne oraz rozrywka na najwyższym poziomie. Już 15 sierpnia w 100. rocznicę Bitwy Warszawskiej antena zaprasza na nowy teleturniej „Giganci Historii”. TVP Historia przygotowała również wiele propozycji programowych na temat ważnych wydarzeń...
Plakat „Sto pytań o wodę” już jutro w sprzedaży z „Gazetą Wyborczą”
Jaki ślad wodny zostawia przeciętny Polak? Jak na co dzień oszczędzać wodę? Co wspólnego ma wycinka drzew z suszą albo powodzią? Odpowiedzi na te oraz inne pytania znajdą się jutro, 13 sierpnia na plakacie „Sto pytań o wodę” dołączonym do „Gazety Wyborczej”, w ramach ekologicznej akcji dziennika „JednaPlaneta.JednoŻycie”.
Huawei GameCenter to najnowsza aplikacja dostępna dla użytkowników smartfonów i tabletów marki w Polsce oraz w 33 krajach na całym świecie. Jest to platforma opracowana z myślą o społecznościach osób grających w gry na urządzeniach mobilnych, która oferuje dostęp do najlepszych aplikacji oraz dedykowanych bonusów i promocji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764