logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Goldenline z nowym prezesem i wzmocnionym zespołem menedżerskim

  PR 04.10.2019, przeczytano 210 razy

Spółka Goldenline, tworząca platformę rekrutacyjną Goldenline.pl, wprowadza zmiany w zespole menedżerskim odpowiedzialnym za realizację nowej strategii firmy. To pierwsze efekty pracy Tadeusza Kuropatwińskiego, który został prezesem spółki w lipcu br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/goldenline-z-nowym-prezesem-i-wzmocnionym-zespolem-menedzerskim,384216,artykul.html

Za zmianami kulturowymi i strategicznymi w Goldenline stoi zespół ekspertów i pasjonatów nowych technologii pod przewodnictwem nowego prezesa spółki, Tadeusza Kuropatwińskiego.

Wykorzystanie cyfryzacji do wspierania rozwoju ludzi i organizacji to ważny element działalności firmy, dlatego w nowej strukturze szczególny nacisk został położony na obszary e-commerce i technologii, którymi kierują Wioleta Deptuła odpowiedzialna za wzmocnienie części e-commerce oraz Michał Gil zarządzający zespołem technologii. Za rozwój produktu odpowiada Honorata Fidos-Bodzan, za obsługę klienta Małgorzata Maciejewska, a za sprzedaż Magdalena Ostrowska. Rolę liderki obszaru administracji objęła Magdalena Zalewska, a finansami firmy zarządza Piotr Malinowski. Do firmy w charakterze doradcy wróciła także Renata Hendel, która wspomogła zespół Goldenline w kwestiach związanych z produktem oraz sprzedażą.

– Goldenline to jedna z pierwszych ważnych polskich platform internetowych. Cieszę się, że mogę współtworzyć kolejny rozdział jej życia z tak utalentowanym zespołem. Chcemy przede wszystkim być partnerem dla organizacji i ludzi w ich sukcesie zawodowym w erze cyfrowej. Usługi Goldenline są tworzone w oparciu o najnowsze technologie i humanistyczne podejście z myślą o oszczędzaniu czasu oraz pieniędzy naszych użytkowników i klientów – mówi Tadeusz Kuropatwiński, prezes Goldenline.

Tadeusz Kuropatwiński został nowym prezesem Goldenline w lipcu br. Ma ponad 10 lat doświadczenia w tworzeniu cyfrowych, międzynarodowych przedsięwzięć z obszaru fintech i e-commerce, które zdobywał w firmach, takich jak: Accenture, Naspers, XTB czy Billon. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, a także programu CEMS.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

GL, jeśli ma przetrwać, potrzebuje przede wszystkim zmian strukturalnych w samym serwisie i podejściu do usera i treści.

avatar użytkownika
,

Być może jest to krok właśnie w tę stronę?  

avatar użytkownika
,

Oczywiste jest, że zmiany zaczyna się od szefostwa.
I często na tym kończy.
  

avatar użytkownika
,

Warto pamiętać (a przynajmniej powinno o tym pamiętać szefostwo takich serwisów) że w internecie, gdzie wpływ niewielkich nawet wahnięć trendów, mód, sytuacji konkurencyjnej itp. jest znacznie większy niż w wypadku tradycyjnych mediów i usług, wskazanie prawdziwych czynników sukcesu lub porażki to często wróżenie z fusów. Gdyby to było proste, nie upadałyby takie potężne usługi jak G+, wspierane gigantycznym zapleczem finansowym i marketingowym Google. Tobie jest oczywiście łatwo wskazać mankamenty patrząc od strony użytkownika, ale przełożenie tego na recepty strategiczne wcale nie jest oczywiste i nie gwarantuje sukcesu.  

avatar użytkownika
,

Usługi internetowe upadają zwykle przez błędy zarządzających, którzy wiedzą lepiej, bo skończyli mba, mają arkusze kalkulacyjne i najczęściej są na tyle oderwani od rzeczywistości, że nie trafiają do nich żadne argumenty.
Tak było z G+.

Podobnie będzie z GL, bo zmiana prezesa, to jak zamiana truskawki na wisienkę, na torcie, w którym krem jest zwarzony a w marmoladzie jest sól zamiast cukru.
  

avatar użytkownika
,

Tego nie wiemy, może Ty wiesz.  

avatar użytkownika
,

Wielu ludzi to wie.
Ale za taką wiedzę się płaci.
  

avatar użytkownika
,

Czyli masz wiedzę pozwalającą uratować Goldenline? Powinni zrobić Cię prezesem!  

avatar użytkownika
,

Dlaczego napisałeś "uratować"?

Uważasz, że GL wymaga ratunku?
  

avatar użytkownika
,

To Ty użyłeś pojęcia "przetrwać".  

avatar użytkownika
,

Ja to ja, ale TY?
Masz wątpliwości co do kondycji GL i jego szans na przetrwanie?
  

avatar użytkownika
,

U podstaw użycia tego pojęcie jest założenie, że dostrzegasz konieczność ratowania Goldenline przed upadkiem. To odpowiedź na Twoją tezę, nic więcej. Nie zajmujemy się prognozowaniem losów tego serwisu ani nie śledzimy jego kondycji.  

avatar użytkownika
,

Ja tak. I ja mogę użyć takiej frazy.
Ale Ty, broniący nowego prezesa jak nie przymierzając towarzysz Ziemiec, nie możesz, bo to oznaczałoby powątpiewanie.
  

avatar użytkownika
,

Szkoda że Ty nie zostałeś prezesem, masz takie możliwości, że uratowanie tej firmy poszłoby Ci jak z płatka.  

avatar użytkownika
,

A mi nie szkoda.
Tez serwis powinien już dawno zatonąć.
  

Najnowsze w tym dziale

Home.pl debiutuje za granicą
Największy w Polsce dostawca usług internetowych rozpoczął ekspansję na rynki zagraniczne. Na miejsce swojego debiutu home.pl wybrał Rumunię. W planach rozwoju są już kolejne kraje.
Marketerzy mogą lepiej dotrzeć do Polaków w komunikacji miejskiej
48% Polaków korzysta z telefonu w komunikacji miejskiej. Najwięcej osób wpatruje się w ekran w czasie od 2 do 5 min. Kilka procent sprawdza reklamy, na co z optymizmem patrzą marketerzy. Badanie pokazuje też, że pasażerowie poszukują głównie informacji o polityce oraz lekkiej rozrywki, często o charakterze tabloidowym. Na trzecim miejscu są social media. Według...
Wygodne wyszukiwarki w e-commerce
8 pażdziernika miała miejsce oficjalna premiera raportu „Wygodne wyszukiwarki w e-commerce”, wydanego przez Usability LAB z Grupy RST. Patronat medialny nad publikacją objęli Magazyn E-commerce oraz InternetStandard.
Sportklub stawia na motorsport
Dla tych, którym w krwiobiegu krąży benzyna, którzy przeliczają moc obrotową i konie mechaniczne sprawniej niż wydawaną w sklepie gotówkę i nie mogą żyć bez szybkości oraz adrenaliny, Sportklub przygotował nie lada gratkę. Stacja pozyskała prawa do kilku serii wyścigowych. Część z nich odbędzie się jeszcze w tym roku.
Bitwa prowadzących w kampanii kanałów Kuchnia+ i Domo+
„Kuchnia+ dodaje smaku. Domo+ pełne inspiracji” – pod takim hasłem ruszyła najnowsza kampania kanałów Platformy CANAL+: kulinarnego Kuchnia+ i wnętrzarskiego Domo+. To pierwsza w historii tych stacji akcja promocyjna, która łączy w swoim przekazie dwa brandy i podkreśla ich komplementarny charakter.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764