logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Goldenline z nowym prezesem i wzmocnionym zespołem menedżerskim

  PR 04.10.2019, przeczytano 237 razy

Spółka Goldenline, tworząca platformę rekrutacyjną Goldenline.pl, wprowadza zmiany w zespole menedżerskim odpowiedzialnym za realizację nowej strategii firmy. To pierwsze efekty pracy Tadeusza Kuropatwińskiego, który został prezesem spółki w lipcu br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/goldenline-z-nowym-prezesem-i-wzmocnionym-zespolem-menedzerskim,384216,artykul.html

Za zmianami kulturowymi i strategicznymi w Goldenline stoi zespół ekspertów i pasjonatów nowych technologii pod przewodnictwem nowego prezesa spółki, Tadeusza Kuropatwińskiego.

Wykorzystanie cyfryzacji do wspierania rozwoju ludzi i organizacji to ważny element działalności firmy, dlatego w nowej strukturze szczególny nacisk został położony na obszary e-commerce i technologii, którymi kierują Wioleta Deptuła odpowiedzialna za wzmocnienie części e-commerce oraz Michał Gil zarządzający zespołem technologii. Za rozwój produktu odpowiada Honorata Fidos-Bodzan, za obsługę klienta Małgorzata Maciejewska, a za sprzedaż Magdalena Ostrowska. Rolę liderki obszaru administracji objęła Magdalena Zalewska, a finansami firmy zarządza Piotr Malinowski. Do firmy w charakterze doradcy wróciła także Renata Hendel, która wspomogła zespół Goldenline w kwestiach związanych z produktem oraz sprzedażą.

– Goldenline to jedna z pierwszych ważnych polskich platform internetowych. Cieszę się, że mogę współtworzyć kolejny rozdział jej życia z tak utalentowanym zespołem. Chcemy przede wszystkim być partnerem dla organizacji i ludzi w ich sukcesie zawodowym w erze cyfrowej. Usługi Goldenline są tworzone w oparciu o najnowsze technologie i humanistyczne podejście z myślą o oszczędzaniu czasu oraz pieniędzy naszych użytkowników i klientów – mówi Tadeusz Kuropatwiński, prezes Goldenline.

Tadeusz Kuropatwiński został nowym prezesem Goldenline w lipcu br. Ma ponad 10 lat doświadczenia w tworzeniu cyfrowych, międzynarodowych przedsięwzięć z obszaru fintech i e-commerce, które zdobywał w firmach, takich jak: Accenture, Naspers, XTB czy Billon. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, a także programu CEMS.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

GL, jeśli ma przetrwać, potrzebuje przede wszystkim zmian strukturalnych w samym serwisie i podejściu do usera i treści.

avatar użytkownika
,

Być może jest to krok właśnie w tę stronę?  

avatar użytkownika
,

Oczywiste jest, że zmiany zaczyna się od szefostwa.
I często na tym kończy.
  

avatar użytkownika
,

Warto pamiętać (a przynajmniej powinno o tym pamiętać szefostwo takich serwisów) że w internecie, gdzie wpływ niewielkich nawet wahnięć trendów, mód, sytuacji konkurencyjnej itp. jest znacznie większy niż w wypadku tradycyjnych mediów i usług, wskazanie prawdziwych czynników sukcesu lub porażki to często wróżenie z fusów. Gdyby to było proste, nie upadałyby takie potężne usługi jak G+, wspierane gigantycznym zapleczem finansowym i marketingowym Google. Tobie jest oczywiście łatwo wskazać mankamenty patrząc od strony użytkownika, ale przełożenie tego na recepty strategiczne wcale nie jest oczywiste i nie gwarantuje sukcesu.  

avatar użytkownika
,

Usługi internetowe upadają zwykle przez błędy zarządzających, którzy wiedzą lepiej, bo skończyli mba, mają arkusze kalkulacyjne i najczęściej są na tyle oderwani od rzeczywistości, że nie trafiają do nich żadne argumenty.
Tak było z G+.

Podobnie będzie z GL, bo zmiana prezesa, to jak zamiana truskawki na wisienkę, na torcie, w którym krem jest zwarzony a w marmoladzie jest sól zamiast cukru.
  

avatar użytkownika
,

Tego nie wiemy, może Ty wiesz.  

avatar użytkownika
,

Wielu ludzi to wie.
Ale za taką wiedzę się płaci.
  

avatar użytkownika
,

Czyli masz wiedzę pozwalającą uratować Goldenline? Powinni zrobić Cię prezesem!  

avatar użytkownika
,

Dlaczego napisałeś "uratować"?

Uważasz, że GL wymaga ratunku?
  

avatar użytkownika
,

To Ty użyłeś pojęcia "przetrwać".  

avatar użytkownika
,

Ja to ja, ale TY?
Masz wątpliwości co do kondycji GL i jego szans na przetrwanie?
  

avatar użytkownika
,

U podstaw użycia tego pojęcie jest założenie, że dostrzegasz konieczność ratowania Goldenline przed upadkiem. To odpowiedź na Twoją tezę, nic więcej. Nie zajmujemy się prognozowaniem losów tego serwisu ani nie śledzimy jego kondycji.  

avatar użytkownika
,

Ja tak. I ja mogę użyć takiej frazy.
Ale Ty, broniący nowego prezesa jak nie przymierzając towarzysz Ziemiec, nie możesz, bo to oznaczałoby powątpiewanie.
  

avatar użytkownika
,

Szkoda że Ty nie zostałeś prezesem, masz takie możliwości, że uratowanie tej firmy poszłoby Ci jak z płatka.  

avatar użytkownika
,

A mi nie szkoda.
Tez serwis powinien już dawno zatonąć.
  

Najnowsze w tym dziale

Biuro Reklamy TVP ogłasza zasady sprzedaży na 2020 rok
Biuro Reklamy TVP ogłosiło zasady sprzedaży na 2020 rok. W ofercie znalazło się pięć nowych produktów. Telewizja Polska kontynuuje system jawnych stawek, uelastycznia ofertę w zakresie stacji tematycznych jednocześnie dokonując korekt cen produktów.
Konferencja PAP: przyszłość mediów to wiarygodność, personalizacja, innowacje
Przyszłością mediów są zawsze ludzie, ale wspomagani nowoczesnymi technologiami – powiedział minister cyfryzacji Marek Zagórski podczas II edycji konferencji „Media Przyszłości”, zorganizowanej w Warszawie 4 grudnia przez Polską Agencję Prasową przy współpracy z międzynarodowymi ekspertami.
Jak co roku zespoły sprzedaży działające w Grupie Agora zdobyły wysokie noty od klientów reklamowych w raporcie „Biura Reklamy 2019". W badaniu przygotowanym dla „Media Marketing Polska” zespół AMS otrzymał nagrodę Biura Reklamy OOH Roku, a wyróżnienia trafiły do handlowców z „Gazety Wyborczej” i Tandem Media.
Pierwsi dziennikarze firmowi w Polsce
Tytuł dziennikarza prasowego oraz legitymacje prasowe przyznał swoim pracownikom koncern farmaceutyczny Gedeon Richter Polska, wydawca magazynu firmowego „Richter Life”. Otrzymali je członkowie zespołu redakcyjnego, którzy tworzą magazyn dla pracowników ukazujący się od ponad 8 lat.
„Książek. Magazyn do czytania” z nowym logotypem i szatą graficzną
Najlepsza książka roku? Najciekawszy komiks? Najładniejsza okładka? W najnowszym wydaniu „Książek. Magazynu do czytania" redakcja prezentuje listę 10 najlepszych tytułów wydanych w 2019 roku, światowe gwiazdy literatury opowiadają o genialnych tegorocznych premierach, a polscy pisarze podpowiadają, co podarować tym, którzy czytają nie tylko od święta. Grudniowe wydanie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764