logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Goldenline z nowym prezesem i wzmocnionym zespołem menedżerskim

  PR 04.10.2019, przeczytano 813 razy

Spółka Goldenline, tworząca platformę rekrutacyjną Goldenline.pl, wprowadza zmiany w zespole menedżerskim odpowiedzialnym za realizację nowej strategii firmy. To pierwsze efekty pracy Tadeusza Kuropatwińskiego, który został prezesem spółki w lipcu br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/goldenline-z-nowym-prezesem-i-wzmocnionym-zespolem-menedzerskim,384216,artykul.html

Za zmianami kulturowymi i strategicznymi w Goldenline stoi zespół ekspertów i pasjonatów nowych technologii pod przewodnictwem nowego prezesa spółki, Tadeusza Kuropatwińskiego.

Wykorzystanie cyfryzacji do wspierania rozwoju ludzi i organizacji to ważny element działalności firmy, dlatego w nowej strukturze szczególny nacisk został położony na obszary e-commerce i technologii, którymi kierują Wioleta Deptuła odpowiedzialna za wzmocnienie części e-commerce oraz Michał Gil zarządzający zespołem technologii. Za rozwój produktu odpowiada Honorata Fidos-Bodzan, za obsługę klienta Małgorzata Maciejewska, a za sprzedaż Magdalena Ostrowska. Rolę liderki obszaru administracji objęła Magdalena Zalewska, a finansami firmy zarządza Piotr Malinowski. Do firmy w charakterze doradcy wróciła także Renata Hendel, która wspomogła zespół Goldenline w kwestiach związanych z produktem oraz sprzedażą.

– Goldenline to jedna z pierwszych ważnych polskich platform internetowych. Cieszę się, że mogę współtworzyć kolejny rozdział jej życia z tak utalentowanym zespołem. Chcemy przede wszystkim być partnerem dla organizacji i ludzi w ich sukcesie zawodowym w erze cyfrowej. Usługi Goldenline są tworzone w oparciu o najnowsze technologie i humanistyczne podejście z myślą o oszczędzaniu czasu oraz pieniędzy naszych użytkowników i klientów – mówi Tadeusz Kuropatwiński, prezes Goldenline.

Tadeusz Kuropatwiński został nowym prezesem Goldenline w lipcu br. Ma ponad 10 lat doświadczenia w tworzeniu cyfrowych, międzynarodowych przedsięwzięć z obszaru fintech i e-commerce, które zdobywał w firmach, takich jak: Accenture, Naspers, XTB czy Billon. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, a także programu CEMS.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764