PayU promuje nową usługę „Płacę później” wspólnie z agencją marketingu interaktywnego GoldenSubmarine oraz agencją mediową Bidlab.
Nowa metoda płatności PayU, czyli Płacę później, polega na możliwości dokonania zakupów z wykorzystaniem odroczonej płatności. Dzięki temu, osoba kupująca nie musi płacić od razu, a w ciągu 30 dni i to bez dodatkowych kosztów. Jeśli nie zdąży spłacić zamówienia w wyznaczonym terminie, istnieje możliwość rozłożenia spłaty na 3 lub 6 rat.
We wrześniu ruszyła kampania zintegrowana promująca tę usługę w której udział bierze 13 sklepów internetowych, między innymi: Top Secret, Deni Cler, Pakamera, TXM, Muve czy Vistula. W promocji wykorzystano produkty z zaangażowanych sklepów, które zachęcają internautów do płatności nowym sposobem.
- PayU | Płacę później opiera się na schemacie „kup teraz, zapłać później”. To rozwiązanie szczególnie wygodne w przypadku pilnego lub niespodziewanego wydatku, którego pokrycie ze środków na koncie jest w danym momencie niemożliwe. Taki sposób płatności jest idealny także dla łowców okazji, którzy mogą skorzystać z wyjątkowej promocji w sklepie, nawet jeśli są przed wypłatą lub środki za wykonane zlecenie jeszcze do nich nie dotarły. - mówi Anna Puacz, Senior Brand Manager PayU. - Dzięki PayU | Płacę później można zrealizować swoje plany lub marzenia zakupowe w każdym momencie. Partner finansowy płaci za zakupy natychmiast, a kupujący zwraca środki pożyczkodawcy w ciągu 30 dni bez dodatkowych kosztów lub rozkłada zakup na korzystne raty. Mamy nadzieję, że nasz nowy produkt przypadnie do gustu internautom - dodaje.
Agencja marketingu internetowego GoldenSubmarine na potrzeby działań reklamowych stworzyła kreacje, projekty graficzne i strategię kampanii. Z kolei agencja mediowa Bidlab zajęła się planowaniem i zakupem mediów w internecie. Na pierwszy kwartał 2018 roku planowane są kolejne, bardziej zasięgowe działania.
Źródło: GoldenSubmarine