logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Goldensubmarine i Bidlab dla Payu

  PR 22.11.2017, przeczytano 696 razy
ilustracjastrzałka

PayU promuje nową usługę „Płacę później” wspólnie z agencją marketingu interaktywnego GoldenSubmarine oraz agencją mediową Bidlab.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/goldensubmarine-i-bidlab-dla-payu,34575,artykul.html

Nowa metoda płatności PayU, czyli Płacę później, polega na możliwości dokonania zakupów z wykorzystaniem odroczonej płatności. Dzięki temu, osoba kupująca nie musi płacić od razu, a w ciągu 30 dni i to bez dodatkowych kosztów. Jeśli nie zdąży spłacić zamówienia w wyznaczonym terminie, istnieje możliwość rozłożenia spłaty na 3 lub 6 rat.

We wrześniu ruszyła kampania zintegrowana promująca tę usługę w której udział bierze 13 sklepów internetowych, między innymi: Top Secret, Deni Cler, Pakamera, TXM, Muve czy Vistula. W promocji wykorzystano produkty z zaangażowanych sklepów, które zachęcają internautów do płatności nowym sposobem.

- PayU | Płacę później opiera się na schemacie „kup teraz, zapłać później”. To rozwiązanie szczególnie wygodne w przypadku pilnego lub niespodziewanego wydatku, którego pokrycie ze środków na koncie jest w danym momencie niemożliwe. Taki sposób płatności jest idealny także dla łowców okazji, którzy mogą skorzystać z wyjątkowej promocji w sklepie, nawet jeśli są przed wypłatą lub środki za wykonane zlecenie jeszcze do nich nie dotarły. -
mówi Anna Puacz, Senior Brand Manager PayU. - Dzięki PayU | Płacę później można zrealizować swoje plany lub marzenia zakupowe  w każdym momencie. Partner finansowy płaci za zakupy natychmiast, a kupujący zwraca środki pożyczkodawcy w ciągu 30 dni bez dodatkowych kosztów lub rozkłada zakup na korzystne raty. Mamy nadzieję, że nasz nowy produkt przypadnie do gustu internautom - dodaje.

Agencja marketingu internetowego GoldenSubmarine na potrzeby działań reklamowych stworzyła kreacje, projekty graficzne i strategię kampanii. Z kolei agencja mediowa Bidlab zajęła się planowaniem i zakupem mediów w internecie. Na pierwszy kwartał 2018 roku planowane są kolejne, bardziej zasięgowe działania.

Źródło: GoldenSubmarine

www.goldensubmarine.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polak opakowuje wiedeński Ringturm
W tym roku wieżowiec Ringturm stoi pod znakiem Polski: krakowski artysta Marcin Maciejowski opakowuje biurowiec pracą „Linking Tales”. Na parterze można bezpłatnie obejrzeć wystawę „Modernizm w Krakowie”.
Kampania „Own the Moment”: Hisense sponsorem FIFA Club World Cup 2025
Firma Hisense rozpoczęła nową kampanię marketingową, której hasło przewodnie „Own the Moment” (łap chwile) zwraca naszą uwagę na to, jak poprzez wspólne doświadczenia - takie jak oglądanie wyczekiwanych Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2025 FIFA Club World Cup 2025 - możemy zbliżyć się do siebie i czerpać większą radość z życia....
Przepis na dezinformację w kampanii edukacyjnej Ministerstwa Cyfryzacji
Szczypta prawdy, przerobione zdjęcie, całość doprawiona strachem - to najprostszy "przepis na dezinformację". Pod takim właśnie tytułem Ministerstwo Cyfryzacji uruchomiło nową kampanię edukacyjną, aby przeciwdziałać dezinformacji. Składa się na nią cykl edukacyjnych filmów, które w przystępny sposób opwiadają o mechanizmach i skutkach...
Kondycja content marketingu 2025
Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.
AdEx - Reklama online z wysokim wzrostem w roku 2024
W roku 2024 roku rynek reklamowy cyfrowej, dzięki dynamice wzrostu na poziomie 20%, przekroczył wartość 9,5 mld zł.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764