logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

GoldenSubmarine razem z widzialni.pl

  PR 04.01.2010, przeczytano 1004 razy

Agencja interaktywna GoldenSubmarine i widzialni.pl podpisały porozumienie o stałej współpracy. Dzięki tej umowie oferta GoldenSubmarine wzbogaca się o zaawansowane rozwiązania w marketingu w wyszukiwarkach (SEM) – działania z zakresu SEO (pozycjonowanie) oraz PPC (linków sponsorowanych).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/goldensubmarine-razem-z-widzialni.pl,10019,artykul.html

Porozumienie jest efektem wcześniejszej udanej współpracy projektowej dla takich klientów, jak WSiP oraz Skoda Auto Polska. - Realizując strategię 360interactive, konsekwentnie budujemy kompetencje we wszystkich obszarach marketingu interaktywnego. Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowych wyników współpracy z widzialni.pl, stąd nasza decyzja o zacieśnieniu współpracy – twierdzi Grzegorz Krzemień, wiceprezes agencji interaktywnej GoldenSubmarine. - Klienci dostrzegają zmianę w modelu komunikacji klient – konsument, spowodowaną tym, że podstawowym narzędziem, po które sięgają użytkownicy internetu, jest wyszukiwarka. Zdają sobie sprawę z tego, że dobre miejsce w wynikach wyszukiwania wymiernie przekłada się na ich wyniki finansowe – dodaje Krzemień.

Agencja widzialni.pl od 2006 roku znajduje się wśród czołowych agencji SEM (Search Engine Marketing) w Polsce. Ponad 4-letnie doświadczenie zaowocowało bogatym portfelem kilkuset zadowolonych Klientów. Firma widzialni.pl jest laureatem (II miejsce) ogólnoświatowego konkursu SEO, została również uznana w 2008 r. za jedną z najlepszych firm w Polsce zajmujących się pozycjonowaniem (Magazyn INTERNET 4/2008).

- Znaczny rozwój polskiej branży SEM w ostatnich latach pozwolił na bardzo dynamiczny wzrost firmy widzialni.pl .W samym 2009 roku zwiększyliśmy zatrudnienie o 10 osób, a przychody firmy wzrosły kilkukrotnie. Warto stawiać na stabilnych partnerów biznesowych, dlatego cieszy nas fakt, że agencja GoldenSubmarine przekonała się o naszej rzetelności oraz doświadczeniu i obdarzyła nas zaufaniem. Dzięki wspólnie realizowanym projektom, obie agencje mogą poszerzać swoją wiedzę, dzieląc się doświadczeniami oraz pomysłami – mówi Mateusz Zyguła, właściciel widzialni.pl.

Źródło: Goldensubmarine

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Poligrafia w marketingu - szkolenie
Wydawnictwo Polski Drukarz, wydawca magazynu „Świat DRUKU”, poświęconego szeroko pojętej branży poligraficznej, reklamowej i opakowaniowej, oraz organizator wydarzeń branżowych w ramach Akademii Wiedzy, zaprasza na szkolenie „Poligrafia w marketingu”, które odbędzie się w Warszawie 19 marca br. w godz. 9.00–17.00.
Sukces Screen Network w konkursie Digital Signage Awards 2025
Screen Network zdobył prestiżową nagrodę Digital Signage Awards 2025 za projekt AI Screen w Galerii Katowickiej. Projekt zdobył główną nagrodę w kategorii „Timely Data-Driven Displays and Creative”. To niezwykłe wyróżnienie potwierdza, że polska technologia i innowacyjność stają się znaczącą siłą na międzynarodowej scenie.
oS3 i ONE House realizują kampanię dla Urlop.pl
Agencje oS3 i ONE House, wchodzące w skład Grupy ONE House, realizują pierwszą ogólnopolską kampanię dla marki Urlop.pl. Kampania „Urlop pełen pasji!” to debiut marki w mediach masowych, który nastąpił po rebrandingu i zmianie nazwy z Fostertravel.pl na Urlop.pl w listopadzie 2024 roku. Jej głównym celem jest budowanie świadomości marki oraz...
StratosMedia i Sony z aplikacją AITRIOS dla digital signage
StratosMedia, wiodący dostawca rozwiązań Digital Signage i komunikacji wizualnej, ogłosił nową aplikację zintegrowaną z "AITRIOS”, platformą wykrywania sztucznej inteligencji dostarczaną przez Sony Semiconductor Solutions i jej profesjonalną serię wyświetlaczy Sony BRAVIA, aby zapewnić bezprecedensowe aplikacje Vision AI w kompletnym ekosystemie Digital Signage.
GPW i Euvic Digital łączą siły w kampanii promującej ETF-y
 Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW) wraz z agencją Euvic Digital (Euvic Performance) realizują kompleksową kampanię marketingową mającą na celu popularyzację funduszy ETF wśród inwestorów. W ramach współpracy powstał serwis internetowy www.etfnagpw.pl, który pełni rolę centrum wiedzy o funduszach ETF notowanych na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764