Agencja interaktywna GoldenSubmarine i widzialni.pl podpisały porozumienie o stałej współpracy. Dzięki tej umowie oferta GoldenSubmarine wzbogaca się o zaawansowane rozwiązania w marketingu w wyszukiwarkach (SEM) – działania z zakresu SEO (pozycjonowanie) oraz PPC (linków sponsorowanych).
Porozumienie jest efektem wcześniejszej udanej współpracy projektowej dla takich klientów, jak WSiP oraz Skoda Auto Polska. - Realizując strategię 360interactive, konsekwentnie budujemy kompetencje we wszystkich obszarach marketingu interaktywnego. Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowych wyników współpracy z widzialni.pl, stąd nasza decyzja o zacieśnieniu współpracy – twierdzi Grzegorz Krzemień, wiceprezes agencji interaktywnej GoldenSubmarine. - Klienci dostrzegają zmianę w modelu komunikacji klient – konsument, spowodowaną tym, że podstawowym narzędziem, po które sięgają użytkownicy internetu, jest wyszukiwarka. Zdają sobie sprawę z tego, że dobre miejsce w wynikach wyszukiwania wymiernie przekłada się na ich wyniki finansowe – dodaje Krzemień.
Agencja widzialni.pl od 2006 roku znajduje się wśród czołowych agencji SEM (Search Engine Marketing) w Polsce. Ponad 4-letnie doświadczenie zaowocowało bogatym portfelem kilkuset zadowolonych Klientów. Firma widzialni.pl jest laureatem (II miejsce) ogólnoświatowego konkursu SEO, została również uznana w 2008 r. za jedną z najlepszych firm w Polsce zajmujących się pozycjonowaniem (Magazyn INTERNET 4/2008).
- Znaczny rozwój polskiej branży SEM w ostatnich latach pozwolił na bardzo dynamiczny wzrost firmy widzialni.pl .W samym 2009 roku zwiększyliśmy zatrudnienie o 10 osób, a przychody firmy wzrosły kilkukrotnie. Warto stawiać na stabilnych partnerów biznesowych, dlatego cieszy nas fakt, że agencja GoldenSubmarine przekonała się o naszej rzetelności oraz doświadczeniu i obdarzyła nas zaufaniem. Dzięki wspólnie realizowanym projektom, obie agencje mogą poszerzać swoją wiedzę, dzieląc się doświadczeniami oraz pomysłami – mówi Mateusz Zyguła, właściciel widzialni.pl.
Źródło: Goldensubmarine