logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

GoldenSubmarine razem z widzialni.pl

  PR 04.01.2010, przeczytano 988 razy

Agencja interaktywna GoldenSubmarine i widzialni.pl podpisały porozumienie o stałej współpracy. Dzięki tej umowie oferta GoldenSubmarine wzbogaca się o zaawansowane rozwiązania w marketingu w wyszukiwarkach (SEM) – działania z zakresu SEO (pozycjonowanie) oraz PPC (linków sponsorowanych).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/goldensubmarine-razem-z-widzialni.pl,10019,artykul.html

Porozumienie jest efektem wcześniejszej udanej współpracy projektowej dla takich klientów, jak WSiP oraz Skoda Auto Polska. - Realizując strategię 360interactive, konsekwentnie budujemy kompetencje we wszystkich obszarach marketingu interaktywnego. Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowych wyników współpracy z widzialni.pl, stąd nasza decyzja o zacieśnieniu współpracy – twierdzi Grzegorz Krzemień, wiceprezes agencji interaktywnej GoldenSubmarine. - Klienci dostrzegają zmianę w modelu komunikacji klient – konsument, spowodowaną tym, że podstawowym narzędziem, po które sięgają użytkownicy internetu, jest wyszukiwarka. Zdają sobie sprawę z tego, że dobre miejsce w wynikach wyszukiwania wymiernie przekłada się na ich wyniki finansowe – dodaje Krzemień.

Agencja widzialni.pl od 2006 roku znajduje się wśród czołowych agencji SEM (Search Engine Marketing) w Polsce. Ponad 4-letnie doświadczenie zaowocowało bogatym portfelem kilkuset zadowolonych Klientów. Firma widzialni.pl jest laureatem (II miejsce) ogólnoświatowego konkursu SEO, została również uznana w 2008 r. za jedną z najlepszych firm w Polsce zajmujących się pozycjonowaniem (Magazyn INTERNET 4/2008).

- Znaczny rozwój polskiej branży SEM w ostatnich latach pozwolił na bardzo dynamiczny wzrost firmy widzialni.pl .W samym 2009 roku zwiększyliśmy zatrudnienie o 10 osób, a przychody firmy wzrosły kilkukrotnie. Warto stawiać na stabilnych partnerów biznesowych, dlatego cieszy nas fakt, że agencja GoldenSubmarine przekonała się o naszej rzetelności oraz doświadczeniu i obdarzyła nas zaufaniem. Dzięki wspólnie realizowanym projektom, obie agencje mogą poszerzać swoją wiedzę, dzieląc się doświadczeniami oraz pomysłami – mówi Mateusz Zyguła, właściciel widzialni.pl.

Źródło: Goldensubmarine

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764