logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

GoldenSubmarine razem z widzialni.pl

  PR 04.01.2010, przeczytano 915 razy

Agencja interaktywna GoldenSubmarine i widzialni.pl podpisały porozumienie o stałej współpracy. Dzięki tej umowie oferta GoldenSubmarine wzbogaca się o zaawansowane rozwiązania w marketingu w wyszukiwarkach (SEM) – działania z zakresu SEO (pozycjonowanie) oraz PPC (linków sponsorowanych).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/goldensubmarine-razem-z-widzialni.pl,10019,artykul.html

Porozumienie jest efektem wcześniejszej udanej współpracy projektowej dla takich klientów, jak WSiP oraz Skoda Auto Polska. - Realizując strategię 360interactive, konsekwentnie budujemy kompetencje we wszystkich obszarach marketingu interaktywnego. Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowych wyników współpracy z widzialni.pl, stąd nasza decyzja o zacieśnieniu współpracy – twierdzi Grzegorz Krzemień, wiceprezes agencji interaktywnej GoldenSubmarine. - Klienci dostrzegają zmianę w modelu komunikacji klient – konsument, spowodowaną tym, że podstawowym narzędziem, po które sięgają użytkownicy internetu, jest wyszukiwarka. Zdają sobie sprawę z tego, że dobre miejsce w wynikach wyszukiwania wymiernie przekłada się na ich wyniki finansowe – dodaje Krzemień.

Agencja widzialni.pl od 2006 roku znajduje się wśród czołowych agencji SEM (Search Engine Marketing) w Polsce. Ponad 4-letnie doświadczenie zaowocowało bogatym portfelem kilkuset zadowolonych Klientów. Firma widzialni.pl jest laureatem (II miejsce) ogólnoświatowego konkursu SEO, została również uznana w 2008 r. za jedną z najlepszych firm w Polsce zajmujących się pozycjonowaniem (Magazyn INTERNET 4/2008).

- Znaczny rozwój polskiej branży SEM w ostatnich latach pozwolił na bardzo dynamiczny wzrost firmy widzialni.pl .W samym 2009 roku zwiększyliśmy zatrudnienie o 10 osób, a przychody firmy wzrosły kilkukrotnie. Warto stawiać na stabilnych partnerów biznesowych, dlatego cieszy nas fakt, że agencja GoldenSubmarine przekonała się o naszej rzetelności oraz doświadczeniu i obdarzyła nas zaufaniem. Dzięki wspólnie realizowanym projektom, obie agencje mogą poszerzać swoją wiedzę, dzieląc się doświadczeniami oraz pomysłami – mówi Mateusz Zyguła, właściciel widzialni.pl.

Źródło: Goldensubmarine

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W agencji Saatchi & Saatchi awansowało 12 ekspertek i ekspertów w działach kreacji, designu, client service i trafficu.
Steven Bandrowczak dyrektorem generalnym Xerox
Xerox Holdings Corporation poinformował 3 sierpnia, że Steven Bandrowczak został powołany przez Radę Dyrektorów Xerox na stanowisko dyrektora generalnego.
Marta Zalewska, wcześniej odpowiedzialna za działania medialne Aion Banku, od sierpnia 2022 roku pełni funkcję rzeczniczki prasowej Shares. Odpowiada za całokształt działań komunikacyjnych, PR-owych oraz reprezentowanie startupu w mediach.
Idea Creative Group: event dla Fundacji Zwolnieni z Teorii
Czy działalność społeczna i biznes mogą iść w parze, wzajemnie się uzupełniając? Jak pokazała Olimpiada Zwolnionych z Teorii 2022 może, a nawet wręcz i musi – na znaczeniu bowiem coraz bardziej zyskuje społeczna odpowiedzialność, która oparta jest nie tylko na finansowych zyskach, lecz także i tych, których nie da się przełożyć bezpośrednio na...
Personal PR uruchamia Skillers Academy
Agencja komunikacji zintegrowanej Personal PR stworzyła autorski program szkoleniowy – Skillers Academy. Celem kursów i warsztatów jest dzielenie się wiedzą i doświadczeniem z zakresu szeroko pojętej komunikacji – zewnętrznej i wewnętrznej. Prezentowany przez Personal PR program szkoleniowy to odpowiedź na zaobserwowane zapotrzebowanie na rynku i w oczach twórców – zbyt...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764