logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gong agencją strategiczno-kreatywną marki Żabka

  PR 24.11.2023, przeczytano 437 razy

W wyniku przeprowadzonego procesu projektowego agencja GONG została wybrana do obsługi strategiczno-kreatywnej marki Żabka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gong-agencja-strategiczno-kreatywna-marki-zabka,402202,artykul.html

Nawiązanie współpracy z Żabką to dla nas powód do ogromnej radości. To nie tylko jeden z najlepiej rozpoznawalnych brandów na polskim rynku, ale również odważna i innowacyjna firma, która rewolucjonizuje swoją kategorię, stawia na innowację i nie boi się sięgania po odważne rozwiązania marketingowe” - mówi Bartek Gołębiowski, założyciel i partner zarządzający agencji GONG.

W ramach współpracy GONG będzie odpowiedzialny za rozwój platformy komunikacji i tworzenie kampanii z obszaru ATL.

Źródło: Group One

groupone.com.pl

Dodatkowe informacje:

GONG (Group One) to agencja kreatywna full service specjalizująca się w tworzeniu pomysłów na styku reklamy, kultury i technologii, budujących nowoczesną komunikację dla takich marek jak ING, Netflix, Orange Flex, Książęce czy Starbucks. Istniejąca od 2001 roku agencja zatrudnia ponad 80 osób w biurach w Warszawie i w Gliwicach i jest częścią holdingu Group One. Projekty agencji wyróżnione zostały Złotym Lwem w Cannes, nagrodami Clio Awards, Epica Awards oraz ponad 20 nagrodami Effie.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w dziale Video Havas Media Network
Zgodnie z wprowadzoną na początku tego roku strategią Data Driven, agencja Havas Media Network inwestuje w rozwój narzędzi do optymalizacji kampanii wideo, zmienia się także struktura działu odpowiedzialnego za kampanie wideo. Zmiany mają na celu zapewnienie jak najlepszych doświadczeń klientów agencji w pracy z danymi, zgodnie z filozofią Make a Meaningful Difference.
W maju do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączyły dwie nowe firmy specjalizujące się w postprodukcji: Xantus oraz Locomotive, powiększając grono zrzeszonych studiów do 29. Nowi członkowie wzmocnią sekcję postprodukcji oraz grupy robocze zajmujące się szkoleniami i zagadnieniami AI.
Radosław Tarczyński z Eskimi do Veovee
Z początkiem kwietnia do zespołu Veovee dołączył Radosław Tarczyński, obejmując nowo utworzone stanowisko Businness Development Directora. Tarczyński będzie odpowiedzialny za stworzenie działu rozwiązań mobilnych dla klientów bezpośrednich ze szczególnym uwzględnieniem obszarów adgaming oraz adretail.
Letnia aktywacja Peroni od Hand Made
Agencja Hand Made wygrała przetarg i poprowadzi działania w ramach letniej kampanii Peroni, marki należącej do Kompanii Piwowarskiej.
Kuba Kossut Dyrektorem Generalnym Adlook
Szybszy wzrost Adlook w obliczu utrzymujących się problemów branży związanych z prywatnością i zaostrzonymi przepisami - to sytuacja, z którą będzie mierzyć się firma pod przewodnictwem nowego Dyrektora Generalnego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764