logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gong agencją strategiczno-kreatywną marki Żabka

  PR 24.11.2023, przeczytano 691 razy

W wyniku przeprowadzonego procesu projektowego agencja GONG została wybrana do obsługi strategiczno-kreatywnej marki Żabka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gong-agencja-strategiczno-kreatywna-marki-zabka,402202,artykul.html

Nawiązanie współpracy z Żabką to dla nas powód do ogromnej radości. To nie tylko jeden z najlepiej rozpoznawalnych brandów na polskim rynku, ale również odważna i innowacyjna firma, która rewolucjonizuje swoją kategorię, stawia na innowację i nie boi się sięgania po odważne rozwiązania marketingowe” - mówi Bartek Gołębiowski, założyciel i partner zarządzający agencji GONG.

W ramach współpracy GONG będzie odpowiedzialny za rozwój platformy komunikacji i tworzenie kampanii z obszaru ATL.

Źródło: Group One

groupone.com.pl

Dodatkowe informacje:

GONG (Group One) to agencja kreatywna full service specjalizująca się w tworzeniu pomysłów na styku reklamy, kultury i technologii, budujących nowoczesną komunikację dla takich marek jak ING, Netflix, Orange Flex, Książęce czy Starbucks. Istniejąca od 2001 roku agencja zatrudnia ponad 80 osób w biurach w Warszawie i w Gliwicach i jest częścią holdingu Group One. Projekty agencji wyróżnione zostały Złotym Lwem w Cannes, nagrodami Clio Awards, Epica Awards oraz ponad 20 nagrodami Effie.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rosną inwestycje reklamowe w wideo
Rynek reklamy wideo, obejmujący telewizję i wideo online, wzrósł w pierwszym kwartale 2025 r. o 4,3% w porównaniu do analogicznego okresu w 2024 roku, a jego wartość wyniosła blisko 1,56 miliarda zł, wynika z analizy Publicis Groupe Polska.
Molecular Creative: nowa odsłona kampanii serków Łaciatych
To już drugi rok, w którym firma Mlekpol kontynuuje współpracę z agencją Molecular Creative. W telewizji i na platformach cyfrowych pojawił się odświeżony spot reklamowy, który promuje Puszysty wariant serków Łaciatych.
RetailMediaSummit: innowacje i trendy w Retail Media
RetailMediaSummit, zorganizowany przez MediaMarkt we współpracy z Criteo oraz Lexus Warszawa Wola, zgromadził ponad 140 liderów rynku, przedstawicieli agencji i partnerów biznesowych. Uczestnicy, którzy spotkali się wczoraj w Warszawie, mieli okazję poznać najnowsze trendy oraz praktyczne możliwości innowacyjnych rozwiązań Retail Media w branży handlu...
Akademia e-marketingu po raz kolejny na Dolnym Śląsku
4 czerwca br. we wrocławskim Haston City Hotel odbędzie się kolejne spotkanie Akademii e-marketingu. To już 13. edycja cyklu darmowych szkoleń adresowanych do małych i średnich przedsiębiorców, którzy pragną odnieść sukces w biznesie internetowym. W trakcie spotkań z doświadczonymi ekspertami i praktykami uczestnicy będą mogli zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzę...
Agencja PRO/PORCJA tworzy kampanię AI dla G2A.COM
Agencja kreatywna pro/porcja odpowiada za realizację nowej kampanii G2A.COM, zatytułowanej „Best Gate 2 Play”. Kampania ta otwiera serię spotów promujących platformę G2A.COM oraz nadchodzące nowości gamingowe na rok 2025.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764