logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gong i Game Changer współtworzyły Miasto ING w przestrzeni metaverse na Robloxie

  PR 25.03.2022, przeczytano 901 razy
ilustracja

Agencja kreatywna GONG odpowiada za pomysł i realizację kampanii dotyczącej utworzenia Miasta ING w przestrzeni metaverse na Robloxie. Opracowaniem koncepcji Miasta wraz z jego wdrożeniem oraz influencer marketingiem zajęła się agencja Game Changer.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gong-i-game-changer-wspoltworzyly-miasto-ing-w-przestrzeni-metaverse-na-robloxie,395238,artykul.html

Metaverse, czyli wirtualna rzeczywistość, to jedna z najszybciej rozwijających się technologii przyszłości. Będącą jej częścią platformę Roblox każdego dnia odwiedza 32 miliony graczy. Są to głównie młodzi ludzie, którzy w cyfrowym świecie rozwijają swoje pasje, spotykają ze znajomymi czy uczą nowych rzeczy - również takich, jak zarządzanie finansami. W wirtualnym Mieście ING, użytkownik ma możliwość zarabiania i oszczędzania wirtualnych pieniędzy, dzięki wielu wyzwaniom i zabawom. Może nawet za nie kupić swoje pierwsze „wirtualne” mieszkanie. Miasto ING to pierwsza taka realizacja w Polsce, której podjęły się GONG i Game Changer dla ING Banku Śląskiego.

- Młode pokolenie nie rozpoczyna dziś edukacji finansowej od kieszonkowego i odkładania na pierwszy rower. Bliżej im do coinsów, robuxów i innych wirtualnych walut, które wydają na ulubione skiny i przedmioty w grach. Dlatego zamiast zapraszać ich do banku, poszliśmy z bankiem do ich świata i zbudowaliśmy pełne atrakcji miasto w Robloxie. Nad projektem pracowaliśmy razem z młodymi graczami i znanymi twórcami ze świata Roblox. Zapewne zwrot "chodźmy do banku" to pewnie ostatnie zdanie, które mogłoby paść z ust nastolatków. Teraz możemy nadać temu nowe, bliższe stylowi ich życia, znaczenie. - mówi Michał Bucholc, dyrektor kreatywny w agencji GONG.

Oprócz samej realizacji wirtualnego Miasta, agencje zaprosiły do współpracy kilkoro znanych i lubianych graczy (Farell, Dżejdżejka, Yoshi Roblox, Miss Aga Gra, Cebulsonn). Fani będą mogli spotkać się z nimi w Mieście ING. Influencerzy zaprojektowali także autorskie karty płatnicze, które będzie można zamówić również w ING Banku Śląskim.

- Jesteśmy niezmiernie dumni, że to właśnie ING jako pierwszy bank i pierwsza marka w Polsce stworzył swój świat w metaversie! ING od lat stawia na odpowiedzialną i nowoczesną edukację finansową. Nie inaczej jest tym razem! Pamiętajmy, że my nie robimy kampanii! Tworzymy świat marki w długofalowej perspektywie i właśnie na tym trzeba się skupić! Metaverse jest dominującym obszarem działalności dla _game changera w tym roku i kolejnych latach! - mówi Tomasz Przeździecki, CEO w agencji _game changer

Gra jest udostępniona od 24.02. 2022

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Epson SC-F1000: niedroga drukarka DTG z białym atramentem
Podstawowa drukarka DTG SureColor SC-F1000 firmy Epson jako pierwsza w tej klasie cenowej umożliwia sprzedawcom detalicznym, małym firmom, a nawet użytkownikom domowym tworzenie wydruków w wysokiej jakości na ciemnych tekstyliach.
Fit Lovers w akcji promocyjnej Biedronki
Biedronka we współpracy z agencją Lifetube zorganizowała konkurs promujący produkty Go Active. Do kampanii zaangażowany został duet twórców Fit Lovers, którzy słyną z miłości do sportu i aktywnego trybu życia. 
Łukasz Chudy pokieruje zespołem produkcyjnym Altavia
Do zespołu Altavia Polska dołączył Łukasz Chudy. Na stanowisku Dyrektora Produkcji odpowiada za kierowanie 6-osobowym zespołem oraz nadzór nad procesem certyfikacji produktów FSC i PEFC.
Labcon wprowadza kompleksową ofertę Advocacy
Agencja kreatywna Labcon (Group One) wprowadza kompleksową ofertę Advocacy. Wykorzystując kompetencje specjalistyczne z zakresu Public Realations, Influencer Marketingu, mediów społecznościowych czy aktywacji niestandardowych. Agencja będzie prowadzić kampanie na pograniczu z mediami, angażując konsumentów i pomagając markom budować jednocześnie zasięg i...
Serowy rock: Hochland Band na Biegu Lwa
18 maja w Tarnowie Podgórnym odbędzie się święto całych rodzin – XI edycja półmaratonu Bieg Lwa i Pogoni za Lwem. To autorski projekt pasjonatów zdrowego stylu życia, który angażuje lokalną społeczność, a do współpracy zaprasza okoliczne przedsiębiorstwa w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu. Po raz kolejny o oprawę muzyczną...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764