logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gong i Game Changer współtworzyły Miasto ING w przestrzeni metaverse na Robloxie

  PR 25.03.2022, przeczytano 914 razy
ilustracja

Agencja kreatywna GONG odpowiada za pomysł i realizację kampanii dotyczącej utworzenia Miasta ING w przestrzeni metaverse na Robloxie. Opracowaniem koncepcji Miasta wraz z jego wdrożeniem oraz influencer marketingiem zajęła się agencja Game Changer.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gong-i-game-changer-wspoltworzyly-miasto-ing-w-przestrzeni-metaverse-na-robloxie,395238,artykul.html

Metaverse, czyli wirtualna rzeczywistość, to jedna z najszybciej rozwijających się technologii przyszłości. Będącą jej częścią platformę Roblox każdego dnia odwiedza 32 miliony graczy. Są to głównie młodzi ludzie, którzy w cyfrowym świecie rozwijają swoje pasje, spotykają ze znajomymi czy uczą nowych rzeczy - również takich, jak zarządzanie finansami. W wirtualnym Mieście ING, użytkownik ma możliwość zarabiania i oszczędzania wirtualnych pieniędzy, dzięki wielu wyzwaniom i zabawom. Może nawet za nie kupić swoje pierwsze „wirtualne” mieszkanie. Miasto ING to pierwsza taka realizacja w Polsce, której podjęły się GONG i Game Changer dla ING Banku Śląskiego.

- Młode pokolenie nie rozpoczyna dziś edukacji finansowej od kieszonkowego i odkładania na pierwszy rower. Bliżej im do coinsów, robuxów i innych wirtualnych walut, które wydają na ulubione skiny i przedmioty w grach. Dlatego zamiast zapraszać ich do banku, poszliśmy z bankiem do ich świata i zbudowaliśmy pełne atrakcji miasto w Robloxie. Nad projektem pracowaliśmy razem z młodymi graczami i znanymi twórcami ze świata Roblox. Zapewne zwrot "chodźmy do banku" to pewnie ostatnie zdanie, które mogłoby paść z ust nastolatków. Teraz możemy nadać temu nowe, bliższe stylowi ich życia, znaczenie. - mówi Michał Bucholc, dyrektor kreatywny w agencji GONG.

Oprócz samej realizacji wirtualnego Miasta, agencje zaprosiły do współpracy kilkoro znanych i lubianych graczy (Farell, Dżejdżejka, Yoshi Roblox, Miss Aga Gra, Cebulsonn). Fani będą mogli spotkać się z nimi w Mieście ING. Influencerzy zaprojektowali także autorskie karty płatnicze, które będzie można zamówić również w ING Banku Śląskim.

- Jesteśmy niezmiernie dumni, że to właśnie ING jako pierwszy bank i pierwsza marka w Polsce stworzył swój świat w metaversie! ING od lat stawia na odpowiedzialną i nowoczesną edukację finansową. Nie inaczej jest tym razem! Pamiętajmy, że my nie robimy kampanii! Tworzymy świat marki w długofalowej perspektywie i właśnie na tym trzeba się skupić! Metaverse jest dominującym obszarem działalności dla _game changera w tym roku i kolejnych latach! - mówi Tomasz Przeździecki, CEO w agencji _game changer

Gra jest udostępniona od 24.02. 2022

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764