logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gong wygrał przetarg na obsługę Tymbarku

  PR 25.07.2017, przeczytano 678 razy
ilustracjastrzałka

Gong wygrał przetarg na obsługę Tymbarku i stworzył dla marki inteligentny kapsel. Innowacyjna aplikacja FunBot to pierwsze w Polsce wykorzystanie sztucznej inteligencji do komentowania zdjęć w czasie rzeczywistym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gong-wygral-przetarg-na-obsluge-tymbarku,33227,artykul.html

Agencja kreatywna Gong (Group One) wygrała przetarg na obsługę Tymbarku, lidera rynku w kategorii soków, nektarów oraz napojów i stworzyła pierwszą w Polsce kampanię digitalową, która wykorzystuje sztuczną inteligencję. FunBot, cyfrowaaplikacja autorstwa Gong to inteligentne wcielenie kultowego bohatera marki – kapsla, który od lat bawi odbiorców komentując rzeczywistość zabawnymi hasełkami. Aplikacja pozwala kapslowi rozpoznawać zdjęcia i komentować je w czasie rzeczywistym, dzięki czemu hasełka są jeszcze celniejsze i śmieszniejsze. FunBot rozpoznaje kilka tysięcy obiektów, lokalizacji, a nawet celebrytów i cały czas się uczy.

Gong dla Tymbark – innowacyjność wpisana w DNA marki

Tymbark, który wchodzi w portfolio Maspex, to jedna z najsilniejszych i najdłużej obecnych na rynku polskich napojów marka, której produkty trafiają do blisko 30 krajów na całym świecie. Znakiem rozpoznawczym Tymbarku jest angażująca komunikacja, niestandardowe akcje, innowacyjne kampanie i kultowy kapsel, który dzięki Gong zyskuje teraz nowe umiejętności.

- Nasza współpraca z marką Tymbark po raz kolejny zaowocowała innowacyjnym na skalę Polski projektem. Bardzo ucieszyliśmy się, gdy Tymbark zdecydował się oddać w nasze ręce swojego brand hero i „wszczepić” mu sztuczną inteligencję. Po kilku miesiącach wdrażania algorytmów AI i wytężonej pracy copywriterów, widzimy że operacja się udała. FunBot rozpoznając zdjęcia, pozwala na interakcję z odbiorcami w zindywidualizowany, niespotykany dotąd sposób - mówi Michał Bucholc, creative director, Gong.

Agencja Gong specjalizuje się w rozwiązaniach z pogranicza mediów cyfrowych i tradycyjnych. W ramach kampanii 360 stopni odpowiada za kompleksową platformę komunikacyjną, rozwinięcie big idea kampanii ze spotów reklamowych na pozostałe kanały komunikacji - digital, mobile, event i social media.  Zintegrowane działania komunikacyjne, które obejmują również akcje niestandardowe potrwają do końca sierpnia. Gong i Tymbark współpracowały już projektowo na przestrzeni ostatniej dekady. Agencja przygotowała dla marki m.in. wielokrotnie nagradzaną „Operację: Kapsel”. Zrealizowana 8 lat temu pierwsza w Polsce kampania z wykorzystaniem “alternate reality game” stała się benchmarkiem nowoczesnej i angażującej komunikacji brandu z konsumentami.

Źródło: Gong

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764