logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gong wygrywa budżet Castorama

  PR 22.01.2016, przeczytano 498 razy

Po kilkuetapowym przetargu Castorama powierzyła swój budżet kreatywny, w ramach komunikacji ATL, agencji GONG (Group One). Współpraca będzie obejmować opracowanie nowej, odświeżonej kreacji ATL, w tym spoty wizerunkowe, akcje specjalne i eventowe.   


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gong-wygrywa-budzet-castorama,27169,artykul.html

Działania będą wspierać zaplanowaną strategię rozwoju Castorama na 2016 rok i utrwalać wizerunek sklepu, w którym jest wszystko co klienci potrzebują w zakresie budowy, remontu, urządzania, dekorowania i ogrodu  od A do Z pod jednym dachem.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

Dodatkowe informacje:

Castorama jest największą siecią DIY w Polsce, osiągającą obecnie blisko 48% udziału w rynku marketów budowlanych. Liczy aż 69 sklepów w całym kraju o największym asortymencie produktów dostępnych od ręki w codziennej ofercie.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764