logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gong wygrywa przetarg na obsługę Eti w Polsce

  PR 13.08.2019, przeczytano 164 razy

Przetarg na agencję reklamową dla marki ETi European Food Industries został rozstrzygnięty – za strategię, kreację i realizację kampanii w ramach prowadzonych działań promocyjnych firmy odpowiedzialna będzie niezależna agencja kreatywna Gong.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gong-wygrywa-przetarg-na-obsluge-eti-w-polsce,383590,artykul.html

ETi European Food Industries to znany w ponad 40 krajach producent słodyczy, który od połowy 2018 roku działa również na polskim rynku. Firma oferuje szeroki wybór produktów w czterech segmentach: czekolad, herbatników, ciast i ciasteczek oraz przekąsek schłodzonych. Wśród flagowym marek producenta są batony Wanted, intensywnie czekoladowe wafle Dare czy linia przekąsek dla najmłodszych Petito.

Zakończony w lipcu przetarg wygrała wielokrotnie nagradzana agencja kreatywna Gong. Będzie ona odpowiedzialna za kampanie reklamowe wszystkich produktów z portfolio ETi w Polsce. Pierwszymi wspólnymi projektami będą kompleksowe działania dla marek Wanted oraz Dare, które rozpoczną się już w sierpniu.

Jak podkreśla Magdalena Słomczewska-Klimiuk, Product Portfolio Manager ETi w Polsce: - Najbliższe miesiące to jeden z najważniejszych okresów sprzedażowych dla flagowych marek z naszego portfolio, dlatego planujemy bardzo intensywne działania promocyjne. Bardzo cieszymy się, że będziemy mieć w tym wsparcie partnera z dużym doświadczeniem w branży FMCG, jakim jest agencja Gong. Jesteśmy przekonani, że nasza współpraca pozwoli nam skutecznie dotrzeć do nowych konsumentów i dalej szeroko budować świadomość naszych produktów – co jest kluczowe dla nowego na rynku gracza jakim jest ETi.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

30. urodziny marki DKNY: kampania z udziałem Halsey i The Martinez Brothers
Jesień 2019 r. to pora 30. urodzin marki DKNY i jej podejścia do stylu. Zamiast spoglądać w przeszłość nowa kampania marki skupia się na tu i teraz, wykorzystując intensywne, wyraźne portrety rodzimych nowojorczyków Halsey i The Martinez Brothers. Fotografie wykonała Amy Troost, a stylistą był Carlos Nazario.
Historie, które uskrzydlają w kampanii promującej dawstwo szpiku
Po sukcesie kampanii edukacyjnej „Vs Życie” portal NOIZZ i Fundacja DKMS kontynuują współpracę, której celem jest popularyzowanie idei dawstwa szpiku. Nowa odsłona kampanii #niesamowiteuczucie oparta jest na historiach Dawców szpiku, którzy dali szansę na życie chorym, potrzebującym przeszczepienia krwiotwórczych komórek macierzystych. W ramach akcji „To #niesamowiteuczucie...
Nowa rola CMO wymaga wsparcia technologicznego z obszaru zbierania i analizowania danych o kliencie końcowym.
Android 10: Nowy wygląd, nowe logo
W ciągu ostatniej dekady otwarta platforma Android umożliwiła rozwijającej się społeczności producentów i deweloperów, dotarcie ze swoimi urządzeniami i aplikacjami do użytkowników na całym świecie. Nasz system dostępny jest między innymi na telefonach, tabletach, zegarkach, telewizorach i w samochodach - łącznie na ponad 2,5 miliarda różnych urządzeń. Chcemy mieć...
Samsung: matryca światłoczuła 108 Mp do smartfonów
Firma Samsung Electronics zaprezentowała 108-megapikselową (Mp) matrycę światłoczułą Samsung ISOCELL Bright HMX, która jako pierwsza w branży przekracza granicę 100 milionów pikseli. To najnowsze rozwiązanie sprawia, że Samsung może poszerzyć ofertę matryc światłoczułych o wielkości piksela wynoszącej 0,8 μm z niedawno przedstawionej wersji o ultrawysokiej rozdzielczości...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764