logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Gong z muzyczną kampanią dla ING Banku Śląskiego

  PR 05.11.2018, przeczytano 826 razy

W nowej kampanii agencji GONG dla ING Banku Śląskiego internauci piszą dobre opinie o firmach, a Mela Koteluk i Paweł Domagała zamieniają je w piosenki. Dzięki temu, dobre opinie niosą się po sieci jak dobra muzyka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-gong-z-muzyczna-kampania-dla-ing-banku-slaskiego,380007,artykul.html

Dobry Głos dla Firm” to nazwa kampanii, która ma pomóc firmom zdobywać nowych klientów, dzięki większej liczbie dobrych opinii. Żeby o dobrych opiniach zrobiło się naprawdę głośno, ich treści stają się tekstami piosenek, które w krótkich klipach śpiewają Mela Koteluk i Paweł Domagała.

Wraz ze startem kampanii w internecie pojawił się spot zachęcający użytkowników do zostawiania swoich opinii na stronie www.glosdlafirm.pl oraz pierwsze interpretacje artystów na temat dobrych opinii, znalezionych wcześniej w sieci - napisanych przez zadowolonych klientów. Dobre opinie o firmach zbiera także powołany do życia chatbot, który komunikuje się z użytkownikami przez aplikację Messenger.

W ramach kampanii, w piosenki zamieni się kilkadziesiąt opinii spośród tych, zebranych od zadowolonych użytkowników. Każdy wyróżniony tekst zyska dedykowaną aranżację muzyczną i oprawę wizualną, a do sieci trafi za pośrednictwem strony internetowej i youtube’owego kanału ING Banku Śląskiego.

  • Czas trwania kampanii: od 5 do 30 listopada 2018 roku;
  • Zakres działań: digital (internet + social media);
  • Idea i kreacja kampanii: agencja GONG;
  • Zakup mediów: MullenLowe MediaHub;
  • Reżyseria filmów: Julia Rogowska;
  • Produkcja: dom produkcyjny Papaya Films.

Teaser aktywacji, zapraszający do dzielenia się opiniami

Przykładowa opinia, nagrana przez Pawła dla firmy Huba

Przykładowa opinia, nagrana przez Melę dla firmy Kozia Farma Złotna

Przykładowa opinia, nagrana przez Melę dla firmy Szyjemy Sukienki

Przykładowa opinia, nagrana przez Pawła dla firmy Soczewka Kuchnia + Bar

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764