logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gong ze Złotem na Clio Entertainment Awards

  PR 16.11.2022, przeczytano 256 razy
ilustracjastrzałka

Agencja kreatywna GONG (Group One) zdobyła Złoto za kampanię “Sztuka Kradzieży” zrealizowaną dla Netflix. Złoto na Clio Entertainment Awards to nie pierwsza nagroda przyznana za ten projekt.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gong-ze-zlotem-na-clio-entertainment-awards,397995,artykul.html

Clio Entertainment Awards to konkurs zapoczątkowany w 1971 r. przez "The Hollywood Reporter", Nagrodami doceniane są projekty kreatywne w branży rozrywkowej, tj. filmowej, telewizyjnej, rozrywki na żywo i gier.

Kampania “Sztuka Kradzieży”, której celem była promocja nowego sezonu serialu Netflix „Lupin” o złodzieju Arsènie Lupinie została zrealizowana we współpracy z Muzeum Narodowym w Krakowie. Agencja GONG stworzyła replikę obrazu "Dama z gronostajem" autorstwa Leonarda Da Vinci. Dama na obrazie pozbawiona była jednak  charakterystycznego naszyjnika. Obraz w zagadkowej wersji został wystawiony w holu głównym Muzeum oraz zaprezentowany na jego fasadzie. “Okradziona dama” wywołała żywą dyskusję w mediach społecznościowych. Gdy wszystkie media zaczęły pytać: KTO TO ZROBIŁ?!, na nośniku OOH tuż przed nosem Damy pojawił się Assane Diop, mistrz kradzieży i główny bohater serialu „Lupin” z podpisem „MERCI MADAME”. Skradł on tym samym nie tylko naszyjnik Damy, ale i uwagę wszystkich, w tym ogólnopolskich mediów.

Złoto na Clio Entertainment Awards to nie pierwsza nagroda przyznana dla GONGA za tę kampanię. Agencja została wyróżniona m.in. nagrodami takimi jak: Golden Drum, Epica Awards, Złotym Cannes Lions oraz mieczem KTR.

Przy kampanii “Sztuka Kradzieży” GONG współpracował z agencją Wavemaker oraz MSL Warsaw.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polacy w jury Sabre EMEA Awards
Paweł Bylicki – Prezes Public Dialog oraz Rafał Czechowski – Prezes Imago Public Relations w jury SABRE Awards EMEA 2023. To jeden z największych, międzynarodowych konkursów branży public relations, organizowany przez PRovoke Media.
Jacek Dziura z tytułem Dyrektora Marketingu Roku 2021/2022
Dziś jeszcze bardziej niż dotychczas priorytetem marek jest pogłębianie relacji z konsumentami i otoczeniem. Jednym ze sposobów dotarcia do nich jest przygotowywanie wartościowych i jakościowych treści, które przyciągną uwagę i będą użyteczne. Tę potrzebę świetnie rozumie szef marketingu i PR firmy technologiczno-doradczej Future Mind, która zapewnia...
Effie dla Credit Agricole za kampanię konta z kartą z ekotworzywa
Kampania promująca Konto dla Ciebie wraz z pierwszą na polskim rynku kartą z ekotworzywa, została nagrodzona brązową statuetką w konkursie marketingowym Effie, który wyróżnia najbardziej efektywne kampanie reklamowe. W konkursie wzięło udział 289 różnych akcji z rynku.
Saint-Gobain Glass Polska, wiodący producent szkła budowlanego, zaprasza wszystkich architektów, projektantów i studentów, którzy w swoich realizacjach wykorzystują produkty marki, do udziału w konkursie Saint-Gobain Glass Design Award. Uczestnicy mogą zgłaszać swoje prace (projekty koncepcyjne lub zrealizowane) w czterech kategoriach do 31 marca 2023 r. poprzez dedykowaną...
Wielkimi krokami zbliża się 3 grudnia - Międzynarodowy Dzień Osób z Niepełnosprawnościami. To ważna data dla ogromnej grupy osób stanowiącej według szacunków nawet 10% polskiego społeczeństwa, a także wszystkich tych, którzy wspierają ich na co dzień. Z tej okazji Fundacja Avalon przygotowała szereg działań mających na celu przybliżać...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764