logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gong ze Złotem na Clio Entertainment Awards

  PR 16.11.2022, przeczytano 1264 razy
ilustracjastrzałka

Agencja kreatywna GONG (Group One) zdobyła Złoto za kampanię “Sztuka Kradzieży” zrealizowaną dla Netflix. Złoto na Clio Entertainment Awards to nie pierwsza nagroda przyznana za ten projekt.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gong-ze-zlotem-na-clio-entertainment-awards,397995,artykul.html

Clio Entertainment Awards to konkurs zapoczątkowany w 1971 r. przez "The Hollywood Reporter", Nagrodami doceniane są projekty kreatywne w branży rozrywkowej, tj. filmowej, telewizyjnej, rozrywki na żywo i gier.

Kampania “Sztuka Kradzieży”, której celem była promocja nowego sezonu serialu Netflix „Lupin” o złodzieju Arsènie Lupinie została zrealizowana we współpracy z Muzeum Narodowym w Krakowie. Agencja GONG stworzyła replikę obrazu "Dama z gronostajem" autorstwa Leonarda Da Vinci. Dama na obrazie pozbawiona była jednak  charakterystycznego naszyjnika. Obraz w zagadkowej wersji został wystawiony w holu głównym Muzeum oraz zaprezentowany na jego fasadzie. “Okradziona dama” wywołała żywą dyskusję w mediach społecznościowych. Gdy wszystkie media zaczęły pytać: KTO TO ZROBIŁ?!, na nośniku OOH tuż przed nosem Damy pojawił się Assane Diop, mistrz kradzieży i główny bohater serialu „Lupin” z podpisem „MERCI MADAME”. Skradł on tym samym nie tylko naszyjnik Damy, ale i uwagę wszystkich, w tym ogólnopolskich mediów.

Złoto na Clio Entertainment Awards to nie pierwsza nagroda przyznana dla GONGA za tę kampanię. Agencja została wyróżniona m.in. nagrodami takimi jak: Golden Drum, Epica Awards, Złotym Cannes Lions oraz mieczem KTR.

Przy kampanii “Sztuka Kradzieży” GONG współpracował z agencją Wavemaker oraz MSL Warsaw.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764