logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Goniec i Aquaphor kontynuują współpracę

  PR 07.01.2025, przeczytano 349 razy

Goniec rozpoczyna 2025 rok przedłużeniem partnerstwa strategicznego z Aquaphor Polska na styczeń. Kampania przeprowadzona w czwartym kwartale 2024 roku wygenerowała 75,4 mln wyświetleń na YouTube, Meta i TikToku, realizując 167,7% założonego celu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/goniec-i-aquaphor-kontynuuja-wspolprace,407044,artykul.html

Od października 2024 r. wszystkie produkcje redakcyjne objęte są ekspozycją marki Aquaphor – od lokowania produktu, przez scenografię, aż po pełną oprawę graficzną. W ciągu trzech miesięcy współpracy zrealizowano 366 materiałów redakcyjnych, w tym dwa głośne śledztwa dziennikarskie, które ujawniły m.in. nadużycia Arkadiusza Zgorzelskiego (Megakota) oraz kontrowersyjne praktyki Krzysztofa Rutkowskiego. Reportaż o Zgorzelskim i wcześniej wyemitowany materiał o fentanylu przyniosły dziennikarzom Gońca nominacje do prestiżowych nagród Grand Press i Grand Video Awards.

Partnerstwo Aquaphor Polska mocno wybrzmiało również w sondach i reportażach o tematyce społecznej, których widownia to średnio 70% kobiet do 30% męskiej widowni (dla porównania widownia na kanale Goniec w tym okresie to 57,8% mężczyzn i 42,1% kobiet). Historia 91-letniej pani Marii z Warszawy, obejrzana 9 mln razy na TikToku, zaowocowała spektakularną zbiórką środków na rzecz bohaterki reportażu w wysokości ponad 300 tys. zł.

- Najważniejsze jest dla nas zaufanie. Zarówno widzów, jak i reklamodawców. Zaufanie, zaufanie i jeszcze raz zaufanie - komentuje Maksymilian Tomanek, wiceprezes i współzałożyciel Iberionu.

W IV kwartale 2024 r. Goniec odnotował rekordowy wzrost + 93 tysięcy subskrybentów – plasując kanał na pierwszym miejscu wśród najszybciej rozwijających się kanałów informacyjnych na YouTube, wyprzedzając Kanał Zero i Telewizję Republika. Łącznie w całym 2024 r. społeczność Gońca na Youtube wzrosła o ponad 261 tysięcy nowych subskrypcji.

W 2024 roku Iberion odnotował prawie dwukrotny wzrost przychodów ze sprzedaży bezpośredniej, porównując do wyników z 2023 roku. Na czele zestawienia wzrostów przychodów reklamowych znalazł się właśnie Goniec. Najlepiej sprzedającym się produktem reklamowym był produkt wideo, który odpowiadał za blisko 50% łącznej sprzedaży w całym 2024 r. 

Źródło: Iberion

www.iberion.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sebastian Kucharski na czele portalu Dziennik.pl
Sebastian Kucharski, redaktor z 20-letnim doświadczeniem medialnym, został nowym szefem redakcji Dziennik.pl. Po roku spędzonym w Grupie DGP Infor w nowej roli będzie wzmacniał funkcję informacyjną portalu oraz pracował nad zwiększeniem zasięgu i wdrażaniem nowych projektów w poszczególnych działach.
TVN Warner Bros. Discovery dla WOŚP
TVN Warner Bros. Discovery już po raz dziewiąty zagra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy jako główny partner medialny wydarzenia. Relacje z 33. Finału będzie można śledzić przez cały dzień w TVN, TVN24 oraz TTV, na platformach Player i Max oraz w portalu tvn24.pl. Cel tegorocznego Finału wesprą także liczne aukcje wystawione przez dziennikarzy, gwiazdy oraz redakcje...
Była dziennikarka TVN poprowadzi portal Zdrowie.pl
Katarzyna Urbańska, była dziennikarka TVN, objęła stanowisko redaktor naczelnej oraz PR & Marketing Managera portalu Zdrowie.pl. Platforma typu Premium zadebiutuje w sieci we wrześniu 2025 roku.
TVN7: start drugiego sezonu programu „Królowa Przetrwania”
Drugi sezon „Królowej Przetrwania” emitowany jest od 6 stycznia br. na antenie TVN7. Popularny format, z udziałem najbardziej kontrowersyjnych gwiazd  polskiego Internetu, osiąga znakomite rezultaty! Po emisji trzech odcinków, format podnosi średnie wyniki stacji. Dobrze sobie radzi również w serwisie Max oraz Player.pl.
80. rocznica wyzwolenia Auschwitz w TVP
Telewizja Polska i Muzeum Auschwitz-Birkenau realizują międzynarodowe studio telewizyjne z okazji 80. rocznicy wyzwolenia Auschwitz. Gośćmi m.in. Ocalali Sir Frank Lowy i Stanisław Zalewski, marszałkini Senatu RP Małgorzata Kidawa-Błońska, prezydent Czech Petr Pavel oraz burmistrz Londynu Sadiq Khan
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764