logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Good One Group dołącza do międzynarodowej sieci 3aworldwide

  PR 08.12.2014, przeczytano 689 razy

Polska organizacja Good One Group dołączyła do sieci 3AWORLDWIDE  wraz z dwoma innymi firmami: Cammeo Communications z Irlandii, a także Absolute Communications z Emiratów Arabskich. Łącząca w sieci ponad 270 partnerów agencja 3AWORLDWIDE zajmuje 175 miejsce w rankingu INC 500 najszybciej rozwijających się przedsiębiorstw w USA. 3AWORLDWIDE to najnowsza i największa niezależna agencja i sieć działająca w obrębie zakupu mediów, rozwiązań digital oraz PR z siedzibą w Miami. Sieć 3AWORLDWIDE została nagrodzona niedawno brązową statuetką Stevie Award.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/good-one-group-dolacza-do-miedzynarodowej-sieci-3aworldwide,23433,artykul.html

W skład 3AWORLDWIDE wchodzą firmy z takich krajów jak: Wielka Brytania, Francja, Portugalia, Maroko, Włochy, Beneluks, Grecja, Turcja, Niemcy oraz Rosja. Good One Group, organizacja działająca na polskim rynku od 2008 roku, dołączyła do sieci wraz z firmami z Irlandii i Emiratów Arabskich. W skład polskiej grupy wchodzą następujące marki: Good One PR – agencja public relations, Bloomnet – agencja IT, SeoFly – agencja SEO/SEM, Versoft – firma specjalizująca się w consultingu IT, Social Lama – agencja social mediowa oraz Good One Models agencja modelek i hostess.

Z siecią 3AWORLDWIDE bezpośrednio współpracować będą 4 firmy z grupy Good One: Good One PR, SeoFly, Bloomnet oraz Social Lama. Jak podkreśla Kamil Mazuruk, założyciel oraz CEO Good One Group: "dołączenie do sieci 3AWORLDWIDE to ważny moment dla rozwoju naszej firmy. Wierzymy, że przyniesie to w przyszłości wiele pozytywnych efektów. Jesteśmy otwarci na współpracę z innymi członkami sieci 3AWORLDWIDE i z przyjemnością zapewnimy im najlepsze usługi w zakresie digital, PR-u, social mediów, SEO, SEM oraz zakupu mediów.”

Miguel Ángel Rodriguez Caveda, globalny dyrektor operacyjny 3AWORLDWIDE odpowiedzialny za rozwój sieci w Europie, Indiach oraz na Bliskim Wschodzie twierdzi, że „przystąpienie Good One Group i pozostałych dwóch firm w do naszej sieci to kolejny krok na drodze do jej umocnienia oraz zróżnicowania kulturowego, a więc czegoś bardzo pozytywnego nie tylko dla nas, ale również dla naszych klientów, którzy będą mogli zaistnieć na nowych rynkach dzięki tej współpracy. Jesteśmy grupą, która prowadzi swoje działania globalnie, i która w niezwykle efektywny sposób umacnia swoją pozycję nie tylko w Europie, ale i na całym świecie.".

Źródło: Good One Group

www.goodonepr.pl

Dodatkowe informacje:

Międzynarodowa agencja 3AWORLDWIDE dzięki szybkości swojego rozwoju i zdolności adaptacji do lokalnych rynków stała się ekspertem dla partnerów z wieloletnią tradycją oraz marką o międzynarodowej renomie, takich jak sieć hoteli Mariott, Schindler, Carrera, Trump czy Olympus.

Agencja 3AWORLDWIDE zapewnia swoim klientom usługi komunikacyjne 360’, ułatwiając im w ten sposób dalszy rozwój oraz pozwalając stosować taką samą kampanię komunikacyjną w kilku krajach równocześnie bez konieczności szukania w każdym kraju osobnej firmy odpowiedzialnej za PR, marketing oraz zakup mediów.

Dzięki umocnieniu swojej międzynarodowej pozycji oraz za sprawą swojego dynamicznego rozwoju w ciągu ostatnich kilku miesięcy, agencja 3AWORLDWIDE zajęła 175 miejsce w prestiżowym rankingu INC 500, a także otrzymała brązową statuetkę Stevie Award jako najlepsza agencja PR-owa w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie na jedenastej edycji rozdania międzynarodowych nagród biznesu.

Agencja 3AWORLDWIDE oferuje swoje usługi na ponad 15 obszarach komunikacji w ponad 30 krajach na całym świecie.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Warsztaty Plakatu 2020 - zapisy
Warsztaty Plakatu to autorski program projektowania plakatów filmowych w duchu polskiej szkoły plakatu. To zajęcia, które pokazują jak wyraziste może być graficzne oddanie istoty filmu oraz jak dużymi walorami artystycznymi charakteryzuje się ta forma.
Galeria Jurajska z nową linią kreatywna
Największe centrum handlowe w Częstochowie odsłoniło właśnie swoją linię kreatywną na 2020 rok. Podkreśla w niej, że jest galerią nr 1 w mieście i w regionie. Co ciekawe, mówi to wprost.
Fabryka mediów ekologicznych Ikonos na Remadays
Podczas targów REMADAYS 2020, wśród kilkuset wystawców, nie zabraknie materiałów i pełnej oferty polskiej fabryki ekologicznych materiałów samoprzylepnych i powlekanych – IKONOS z Opola.
Firmy w Polsce niegotowe na kryzys - kluczowe zarządzanie reputacją
Zdaniem prawie 95 proc. dyrektorów komunikacji w Polsce reputacja ma wpływ na wyniki finansowe i chroni markę w sytuacjach kryzysowych. Jednocześnie 44 proc. badanych przewiduje, że w ciągu trzech lat ich firmę może spotkać kryzys wizerunkowy – wynika z pierwszego w Polsce badania na temat zarządzania reputacją, które objęło dyrektorów komunikacji...
Intensywna kampania wspierająca czekolady Wawel
Marka Wawel ruszyła właśnie z nową kampanią podkreślającą wyjątkową jakość czekolad. Najnowszy spot, który można zobaczyć od 20 stycznia wspiera całą kategorię czekolad standardowych 100 g Wawel ze szczególnym wyróżnieniem czekolady Gorzkiej 70% cocoa. Kampania widoczna będzie w wiodących stacjach telewizyjnych oraz kinach. Zaplanowano także silną komunikację digital,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764