logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Good One Group dołącza do międzynarodowej sieci 3aworldwide

  PR 08.12.2014, przeczytano 677 razy

Polska organizacja Good One Group dołączyła do sieci 3AWORLDWIDE  wraz z dwoma innymi firmami: Cammeo Communications z Irlandii, a także Absolute Communications z Emiratów Arabskich. Łącząca w sieci ponad 270 partnerów agencja 3AWORLDWIDE zajmuje 175 miejsce w rankingu INC 500 najszybciej rozwijających się przedsiębiorstw w USA. 3AWORLDWIDE to najnowsza i największa niezależna agencja i sieć działająca w obrębie zakupu mediów, rozwiązań digital oraz PR z siedzibą w Miami. Sieć 3AWORLDWIDE została nagrodzona niedawno brązową statuetką Stevie Award.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/good-one-group-dolacza-do-miedzynarodowej-sieci-3aworldwide,23433,artykul.html

W skład 3AWORLDWIDE wchodzą firmy z takich krajów jak: Wielka Brytania, Francja, Portugalia, Maroko, Włochy, Beneluks, Grecja, Turcja, Niemcy oraz Rosja. Good One Group, organizacja działająca na polskim rynku od 2008 roku, dołączyła do sieci wraz z firmami z Irlandii i Emiratów Arabskich. W skład polskiej grupy wchodzą następujące marki: Good One PR – agencja public relations, Bloomnet – agencja IT, SeoFly – agencja SEO/SEM, Versoft – firma specjalizująca się w consultingu IT, Social Lama – agencja social mediowa oraz Good One Models agencja modelek i hostess.

Z siecią 3AWORLDWIDE bezpośrednio współpracować będą 4 firmy z grupy Good One: Good One PR, SeoFly, Bloomnet oraz Social Lama. Jak podkreśla Kamil Mazuruk, założyciel oraz CEO Good One Group: "dołączenie do sieci 3AWORLDWIDE to ważny moment dla rozwoju naszej firmy. Wierzymy, że przyniesie to w przyszłości wiele pozytywnych efektów. Jesteśmy otwarci na współpracę z innymi członkami sieci 3AWORLDWIDE i z przyjemnością zapewnimy im najlepsze usługi w zakresie digital, PR-u, social mediów, SEO, SEM oraz zakupu mediów.”

Miguel Ángel Rodriguez Caveda, globalny dyrektor operacyjny 3AWORLDWIDE odpowiedzialny za rozwój sieci w Europie, Indiach oraz na Bliskim Wschodzie twierdzi, że „przystąpienie Good One Group i pozostałych dwóch firm w do naszej sieci to kolejny krok na drodze do jej umocnienia oraz zróżnicowania kulturowego, a więc czegoś bardzo pozytywnego nie tylko dla nas, ale również dla naszych klientów, którzy będą mogli zaistnieć na nowych rynkach dzięki tej współpracy. Jesteśmy grupą, która prowadzi swoje działania globalnie, i która w niezwykle efektywny sposób umacnia swoją pozycję nie tylko w Europie, ale i na całym świecie.".

Źródło: Good One Group

www.goodonepr.pl

Dodatkowe informacje:

Międzynarodowa agencja 3AWORLDWIDE dzięki szybkości swojego rozwoju i zdolności adaptacji do lokalnych rynków stała się ekspertem dla partnerów z wieloletnią tradycją oraz marką o międzynarodowej renomie, takich jak sieć hoteli Mariott, Schindler, Carrera, Trump czy Olympus.

Agencja 3AWORLDWIDE zapewnia swoim klientom usługi komunikacyjne 360’, ułatwiając im w ten sposób dalszy rozwój oraz pozwalając stosować taką samą kampanię komunikacyjną w kilku krajach równocześnie bez konieczności szukania w każdym kraju osobnej firmy odpowiedzialnej za PR, marketing oraz zakup mediów.

Dzięki umocnieniu swojej międzynarodowej pozycji oraz za sprawą swojego dynamicznego rozwoju w ciągu ostatnich kilku miesięcy, agencja 3AWORLDWIDE zajęła 175 miejsce w prestiżowym rankingu INC 500, a także otrzymała brązową statuetkę Stevie Award jako najlepsza agencja PR-owa w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie na jedenastej edycji rozdania międzynarodowych nagród biznesu.

Agencja 3AWORLDWIDE oferuje swoje usługi na ponad 15 obszarach komunikacji w ponad 30 krajach na całym świecie.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rema Congress – prelekcje z Krzysztofem Sarneckim
RemaCongress to okazja do poszerzenia wiedzy branżowej na targach RemaDays Warsaw. Podczas najbliższej edycji gościem specjalnym tego wydarzenia będzie Krzysztof Sarnecki – Przedsiębiorca, konsultant strategiczny, zawodowy negocjator, trener biznesu i coach.
Rusza zimowa kampania reklamowa marki Lech Premium
Leszek powraca w zimowej odsłonie, po raz piąty odkrywając przed konsumentami limitowaną edycję wyjątkowych puszek! Inspirowane górskim krajobrazem oraz zamarzniętym, krystalicznie czystym jeziorem, przywodzą na myśl tegoroczne hasło marki, które przekonuje, że nawet kiedy zimowe spotkania zapowiadają się chłodno, Leszek przełamuje lody.
Kampania edukacyjna poświęcona „Zrozumieć AZS”
Ponad 91%[1] pacjentów cierpiących na atopowe zapalenie skóry doświadcza przewlekłego  bólu, którego nie sposób uśmierzyć – wynika z ankiety przeprowadzonej przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych wśród pacjentów z AZS. Rozdrapane do krwi, sączące się rany powodują, że boli całe ciało, a zwykłe nałożenie...
Wideo 360 stopni to już standard na rynku
Rynek kamer sportowych, nieruchomości czy amatorskiego fotografowania przeszedł już na filmowanie w 360 stopniach. Rejestrowanie obrazu dookoła pozwala na immersyjne przeżycia i zanurzenie się w przekazywanej treści. Handlowcom pomaga to przenieść klienta do oferowanej inwestycji, nawet jeśli nie zostały jeszcze wylane pod nią fundamenty. W tej chwili producenci skupiają się...
Bezpłatne szkolenie online z obsługi drukarki 3D Makerbor Method X
Dowiedz się, jak wykorzystać najnowszą drukarkę 3D MakerBot METHOD X w zastosowaniach przemysłowych. Sprawdź, jakie technologie odpowiadają za dokładność i powtarzalność druku z inżynieryjnych materiałów. Bezpłatne webinarium odbędzie się 17 grudnia o godz. 11:00.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764