logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Good One Group dołącza do międzynarodowej sieci 3aworldwide

  PR 08.12.2014, przeczytano 731 razy

Polska organizacja Good One Group dołączyła do sieci 3AWORLDWIDE  wraz z dwoma innymi firmami: Cammeo Communications z Irlandii, a także Absolute Communications z Emiratów Arabskich. Łącząca w sieci ponad 270 partnerów agencja 3AWORLDWIDE zajmuje 175 miejsce w rankingu INC 500 najszybciej rozwijających się przedsiębiorstw w USA. 3AWORLDWIDE to najnowsza i największa niezależna agencja i sieć działająca w obrębie zakupu mediów, rozwiązań digital oraz PR z siedzibą w Miami. Sieć 3AWORLDWIDE została nagrodzona niedawno brązową statuetką Stevie Award.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/good-one-group-dolacza-do-miedzynarodowej-sieci-3aworldwide,23433,artykul.html

W skład 3AWORLDWIDE wchodzą firmy z takich krajów jak: Wielka Brytania, Francja, Portugalia, Maroko, Włochy, Beneluks, Grecja, Turcja, Niemcy oraz Rosja. Good One Group, organizacja działająca na polskim rynku od 2008 roku, dołączyła do sieci wraz z firmami z Irlandii i Emiratów Arabskich. W skład polskiej grupy wchodzą następujące marki: Good One PR – agencja public relations, Bloomnet – agencja IT, SeoFly – agencja SEO/SEM, Versoft – firma specjalizująca się w consultingu IT, Social Lama – agencja social mediowa oraz Good One Models agencja modelek i hostess.

Z siecią 3AWORLDWIDE bezpośrednio współpracować będą 4 firmy z grupy Good One: Good One PR, SeoFly, Bloomnet oraz Social Lama. Jak podkreśla Kamil Mazuruk, założyciel oraz CEO Good One Group: "dołączenie do sieci 3AWORLDWIDE to ważny moment dla rozwoju naszej firmy. Wierzymy, że przyniesie to w przyszłości wiele pozytywnych efektów. Jesteśmy otwarci na współpracę z innymi członkami sieci 3AWORLDWIDE i z przyjemnością zapewnimy im najlepsze usługi w zakresie digital, PR-u, social mediów, SEO, SEM oraz zakupu mediów.”

Miguel Ángel Rodriguez Caveda, globalny dyrektor operacyjny 3AWORLDWIDE odpowiedzialny za rozwój sieci w Europie, Indiach oraz na Bliskim Wschodzie twierdzi, że „przystąpienie Good One Group i pozostałych dwóch firm w do naszej sieci to kolejny krok na drodze do jej umocnienia oraz zróżnicowania kulturowego, a więc czegoś bardzo pozytywnego nie tylko dla nas, ale również dla naszych klientów, którzy będą mogli zaistnieć na nowych rynkach dzięki tej współpracy. Jesteśmy grupą, która prowadzi swoje działania globalnie, i która w niezwykle efektywny sposób umacnia swoją pozycję nie tylko w Europie, ale i na całym świecie.".

Źródło: Good One Group

www.goodonepr.pl

Dodatkowe informacje:

Międzynarodowa agencja 3AWORLDWIDE dzięki szybkości swojego rozwoju i zdolności adaptacji do lokalnych rynków stała się ekspertem dla partnerów z wieloletnią tradycją oraz marką o międzynarodowej renomie, takich jak sieć hoteli Mariott, Schindler, Carrera, Trump czy Olympus.

Agencja 3AWORLDWIDE zapewnia swoim klientom usługi komunikacyjne 360’, ułatwiając im w ten sposób dalszy rozwój oraz pozwalając stosować taką samą kampanię komunikacyjną w kilku krajach równocześnie bez konieczności szukania w każdym kraju osobnej firmy odpowiedzialnej za PR, marketing oraz zakup mediów.

Dzięki umocnieniu swojej międzynarodowej pozycji oraz za sprawą swojego dynamicznego rozwoju w ciągu ostatnich kilku miesięcy, agencja 3AWORLDWIDE zajęła 175 miejsce w prestiżowym rankingu INC 500, a także otrzymała brązową statuetkę Stevie Award jako najlepsza agencja PR-owa w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie na jedenastej edycji rozdania międzynarodowych nagród biznesu.

Agencja 3AWORLDWIDE oferuje swoje usługi na ponad 15 obszarach komunikacji w ponad 30 krajach na całym świecie.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Remadays Warsaw 2021 – Kreatywni. Otwarci na nowe
Zbliżająca się edycja targów z pewnością będzie wyjątkowa. Pierwsza połowa roku była trudna dla każdego z nas i zweryfikowała wiele planów. Ten czas pokazał, że trzeba być przygotowanym na wyzwania. Dlatego warto otworzyć się na nowe, na to co przyniesie przyszłość. Zgodnie z kilkuletnią tradycją międzynarodowe targi reklamy i druku odbędą się w Ptak...
Agencja wygrała przetarg na kampanię wizerunkową dla produktu z portfolio iRobot - robota odkurzającego Roomba.
Salestube, Value Media i Labcon z nową kampanią komunikacyjną Travelist.pl
Portal rezerwacyjny Travelist.pl wystartował z kampanią telewizyjną oraz działaniami w digitalu informującymi o obsłudze bonów turystycznych 500+. Za obsługę kampanii online i offline odpowiadają agencje Group One: SalesTube, Value Media oraz Labcon.
Clear Channel Poland prezentuje największy w swoim portfolio zewnętrzny ekran LED
Nowy tzw. digital spektakularny, oferowany przez jedną z wiodących firm reklamy zewnętrznej w Polsce, znalazł się na niedawno wyremontowanej elewacji warszawskiej Galerii Mokotów. Ekran o powierzchni 140 m2 to kolejny krok w rozwoju sieci nośników DOOH (digital out-of-home) firmy, dostępnych m.in. w 14 galeriach handlowych premium w Warszawie, Trójmieście,...
Maciej Orłoś wspiera Media Expert w promocji
5 sierpnia oficjalnie uruchomiono przedsprzedaż długo oczekiwanych -  Samsunga Note 20, Note 20+ oraz Note 20 Ultra. Z tej okazji Media Expert, we współpracy z producentem, zaprasza Klientów do skorzystania z atrakcyjnych bonusów zakupowych. Akcje przedsprzedażowe potrwają do 21 sierpnia 2020 r., a do ich promocji sieć zaprosiła Macieja Orłosia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764