Do grona klientów Good One PR dołącza Foods Brothers. Po trzymiesięcznej współpracy projektowej, dystrybutor wegańskiej żywności powierzył agencji stałą obsługę w zakresie public relations na polskim rynku.
Foods Brothers to pasjonaci jedzenia, którzy zawsze wierzyli, że dobra, naturalna, czysta żywność promuje zdrowy tryb życia, tworzy szczęśliwe doświadczenia i, co najważniejsze, świetnie smakuje. Założyciele firmy – Andrzej Kołosowski i Stan McGowan – w 2019 r. wprowadzili na polski rynek roślinne „mięso” światowych marek, takich jak Linda McCartney's i Beyond Meat, oraz do dziś są ich wyłącznym dystrybutorem. W ofercie polskiego startupu znajduje się mrożona żywność wegańska, w tym m.in. roślinne zamienniki mięsa mielonego, drobiu, wieprzowiny, wege burgery, klopsiki czy kiełbaski. Firma stawia na sprzedaż produktów wysokiej jakości dla HoReCa & Retail. Obecnie żywność dystrybuowana przez Foods Brothers dostępna jest m.in. w sieci burgerowni Bobby Burger, na rynku diet pudełkowych z firmy Maczfit oraz w setkach restauracji i hoteli na terenie całej Polski. W sprzedaży detalicznej produkty dostępne są na półkach kilku największych sieci handlowych w Polsce, m.in: Organic Farma Zdrowia, Selgros, Żabka, Auchan, Carrefour i E.Leclerc.
W ramach współpracy agencja Good One PR odpowiada za kompleksową obsługę firmy w zakresie public relations, w tym stworzenie i realizację strategii PR, prowadzenie biura prasowego, media relations, pozycjonowanie eksperckie, monitoring mediów, doradztwo i rekomendacje działań wizerunkowych.
Po stronie agencji za obsługę klienta odpowiada Ilona Rutkowska, Senior Account Executive oraz Jakub Macyszyn, Junior Account Executive. Całość działań koordynuje Ewelina Puławska, Account Director w agencji Good One PR. Współpracę nawiązano w wyniku rekomendacji. Po trzech miesiącach współpracy projektowej, w lipcu br. strony podpisały umowę na czas nieokreślony.
Źródło: Good One PR