logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Good One PR dla dystrybutora wegańskiej żywności

  PR 01.07.2021, przeczytano 317 razy

Do grona klientów Good One PR dołącza Foods Brothers. Po trzymiesięcznej współpracy projektowej, dystrybutor wegańskiej żywności powierzył agencji stałą obsługę w zakresie public relations na polskim rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/good-one-pr-dla-dystrybutora-weganskiej-zywnosci,392100,artykul.html

Foods Brothers to pasjonaci jedzenia, którzy zawsze wierzyli, że dobra, naturalna, czysta żywność promuje zdrowy tryb życia, tworzy szczęśliwe doświadczenia i, co najważniejsze, świetnie smakuje. Założyciele firmy – Andrzej Kołosowski i Stan McGowan – w 2019 r. wprowadzili na polski rynek roślinne „mięso” światowych marek, takich jak Linda McCartney's i Beyond Meat, oraz do dziś są ich wyłącznym dystrybutorem. W ofercie polskiego startupu znajduje się mrożona żywność wegańska, w tym m.in. roślinne zamienniki mięsa mielonego, drobiu, wieprzowiny, wege burgery, klopsiki czy kiełbaski. Firma stawia na sprzedaż produktów wysokiej jakości dla HoReCa & Retail. Obecnie żywność dystrybuowana przez Foods Brothers dostępna jest m.in. w sieci burgerowni Bobby Burger, na rynku diet pudełkowych z firmy Maczfit oraz w setkach restauracji i hoteli na terenie całej Polski. W sprzedaży detalicznej produkty dostępne są na półkach kilku największych sieci handlowych w Polsce, m.in: Organic Farma Zdrowia, Selgros, Żabka, Auchan, Carrefour i E.Leclerc.

W ramach współpracy agencja Good One PR odpowiada za kompleksową obsługę firmy w zakresie public relations, w tym stworzenie i realizację strategii PR, prowadzenie biura prasowego, media relations, pozycjonowanie eksperckie, monitoring mediów, doradztwo i rekomendacje działań wizerunkowych.   

Po stronie agencji za obsługę klienta odpowiada Ilona Rutkowska, Senior Account Executive oraz Jakub Macyszyn, Junior Account Executive. Całość działań koordynuje Ewelina Puławska, Account Director w agencji Good One PR. Współpracę nawiązano w wyniku rekomendacji. Po trzech miesiącach współpracy projektowej, w lipcu br. strony podpisały umowę na czas nieokreślony.

Źródło: Good One PR

www.goodonepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764