Agencja Good One PR wraz z początkiem kwietnia rozpoczęła współpracę z Faktoramą, czyli pierwszą na polskim rynku platformą oferującą możliwość inwestowania w faktury. Do zadań agencji należy obsługa public relations firmy na polskim rynku, a także doradztwo w zakresie wizerunku i reklamy.
Faktorama zadebiutowała na polskim rynku w 2013 roku i od tego czasu konsekwentnie odmienia oblicze polskiego faktoringu, umożliwiając inwestorom zamianę faktur na gotówkę. Faktury wystawiane na sprzedaż na platformie faktorama.pl są zobowiązaniami dużych, wiarygodnych płatników (m.in. firm notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych), dlatego też związane z nimi ryzyko jest porównywalne do poziomu obligacji korporacyjnych i sprowadzone do ryzyka kredytowego.
W ramach działań public relations agencja odpowiedzialna jest za PR produktowy, PR korporacyjny, a także doradztwo w zakresie wizerunku i reklamy. Z ramienia agencji za koordynację działań odpowiada PR Account Manager Ewelina Puławska oraz Junior Account Executive Joanna Walczak.
Źródło: Good One PR