logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Good One PR dla Faktoramy

  PR 12.04.2017, przeczytano 199 razy

Agencja Good One PR wraz z początkiem kwietnia rozpoczęła współpracę z Faktoramą, czyli pierwszą na polskim rynku platformą oferującą możliwość inwestowania w faktury. Do zadań agencji należy obsługa public relations firmy na polskim rynku, a także doradztwo w zakresie wizerunku i reklamy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/good-one-pr-dla-faktoramy,32141,artykul.html

Faktorama zadebiutowała na polskim rynku w 2013 roku i od tego czasu konsekwentnie odmienia oblicze polskiego faktoringu, umożliwiając inwestorom zamianę faktur na gotówkę. Faktury wystawiane na sprzedaż na platformie faktorama.pl są zobowiązaniami dużych, wiarygodnych płatników (m.in. firm notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych), dlatego też związane z nimi ryzyko jest porównywalne do poziomu obligacji korporacyjnych i sprowadzone do ryzyka kredytowego.

W ramach działań public relations agencja odpowiedzialna jest za PR produktowy, PR korporacyjny, a także doradztwo w zakresie wizerunku i reklamy. Z ramienia agencji za koordynację działań odpowiada PR Account Manager Ewelina Puławska oraz Junior Account Executive Joanna Walczak.

Źródło: Good One PR

www.goodonepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sukces Seminarium Wielkiego Formatu firmy Atrium
Wielkim sukcesem zakończyło się tegoroczne Seminarium Wielkoformatowe firmy ATRIUM Centrum Ploterowe i IKONOS. Udział wzięło ponad 100 uczestników z całego kraju, na których czekali liczni prelegenci, demonstracje oraz muzyczna atrakcja.
Live czat na stronie Remadays
Dobra komunikacja to podstawa przy sprawnym zorganizowaniu targów RemaDays. Dlatego by jeszcze szybciej i sprawniej zaczerpnąć wiedzy na temat targów Organizator zachęca do zadawania pytań poprzez specjalny Live Czat. Dział obsługi zwiedzających udzieli odpowiedzi na pytania dotyczące targów.
Tamara Arciuch i Bartłomiej Kasprzykowski promują czytelnictwo
„Zadbaj o książkowy rozwój dziecka” to motyw przewodni kampanii promującej czytelnictwo wśród najmłodszych, której ambasadorami są Tamara Arciuch i Bartłomiej Kasprzykowski. W ramach akcji „Mała książka - wielki człowiek” w całej Polsce są rozdawane Wyprawki Czytelnicze.
20 listopada mija 30 lat od uchwalenia przez Zgromadzenie Ogólne ONZ Konwencji o Prawach Dziecka. Z tej okazji międzynarodowa organizacja zrzeszająca operatorów sieci komórkowych GSM Association realizuje kampanię mPower Youth, która pokazuje przykłady ich działań mających wpływ na poprawę jakości życia dzieci na całym świecie. T‑Mobile Polska...
​PKN ORLEN inwestując w sport wzmacnia rozpoznawalność marki w kraju i za granicą. Spółka z Grupy Kapitałowej – ORLEN Paliwa została sponsorem tytularnym warszawskiego klubu siatkarskiego. W ramach podpisanej umowy wicemistrzowie Polski od najbliższych zawodów będą występować pod nazwą VERVA Warszawa ORLEN Paliwa, promując jedną ze sztandarowych marek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764