logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Good One PR dla marki Exabid

  PR 18.02.2019, przeczytano 468 razy

Na początku lutego 2019 roku do grona klientów agencji Good One PR dołączyła firma Exabid, która rozpoczyna działalność w branży transportu, spedycji i logistyki. Agencja będzie odpowiadać za działania w zakresie media relations oraz doradztwo marketingowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/good-one-pr-dla-marki-exabid,381283,artykul.html

Exabid to marka platformy zakupów grupowych B2B, adresowana do firm transportowych. Jest to pierwsze tego typu rozwiązanie w polskiej branży TSL. Za pośrednictwem portalu www.exabid.com firma realizuje zamówienia na samochody osobowe i dostawcze oraz wszelkiego rodzaju pojazdy transportowe. W swoim działaniu Exabid opiera się na założeniach rzeczywistego procesu zakupów w grupie, reprezentując klientów w negocjacjach z producentami.

Do zadań Good One PR będzie należało nawiązanie relacji ze środowiskiem mediów branżowych oraz wzrost rozpoznawalności marki na polskim rynku. Za koordynację działań z ramienia agencji odpowiada Michał Zębik, Senior PR Account Executive. Klienta pozyskano w wyniku rekomendacji.  Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

Źródło: Good One PR

www.goodonepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764