logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Good One PR dla marki Exabid

  PR 18.02.2019, przeczytano 262 razy

Na początku lutego 2019 roku do grona klientów agencji Good One PR dołączyła firma Exabid, która rozpoczyna działalność w branży transportu, spedycji i logistyki. Agencja będzie odpowiadać za działania w zakresie media relations oraz doradztwo marketingowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/good-one-pr-dla-marki-exabid,381283,artykul.html

Exabid to marka platformy zakupów grupowych B2B, adresowana do firm transportowych. Jest to pierwsze tego typu rozwiązanie w polskiej branży TSL. Za pośrednictwem portalu www.exabid.com firma realizuje zamówienia na samochody osobowe i dostawcze oraz wszelkiego rodzaju pojazdy transportowe. W swoim działaniu Exabid opiera się na założeniach rzeczywistego procesu zakupów w grupie, reprezentując klientów w negocjacjach z producentami.

Do zadań Good One PR będzie należało nawiązanie relacji ze środowiskiem mediów branżowych oraz wzrost rozpoznawalności marki na polskim rynku. Za koordynację działań z ramienia agencji odpowiada Michał Zębik, Senior PR Account Executive. Klienta pozyskano w wyniku rekomendacji.  Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

Źródło: Good One PR

www.goodonepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monitor Samsung U28R550 – zaawansowana ochrona oczu
Samsung wprowadza do sprzedaży nowy monitor UHD do zastosowań profesjonalnych. Model U28R550 charakteryzuje się m.in. ekranem o przekątnej 28 cali, rozdzielczością UHD oraz zaawansowaną technologią ograniczającą emisję niebieskiego światła potwierdzoną certyfikatem TÜV Rheinland. Monitor został zaprojektowany dla osób, które spędzają długie godziny przy...
Agencja Up&More rozpoczyna współpracę z Dominium S.A., firmą zajmującą czołowe miejsce na rynku pizzerii. W połowie lutego startuje promocja aplikacji mobilnej Klienta dostępna dla systemów Android oraz iOS.
INEA rozstrzygnęła przetarg mediowy, wybierając agencję mediową Zenith (Publicis Groupe).
Bitdefender, twórca oprogramowania antywirusowego podjął współpracę z marką Konica Minolta. Przedsiębiorstwo zajmuje się głównie produkcją sprzętu do druku w środowisku biurowym.
Jak najwięksi w Polsce walczą o reputację?
Wiemy, co jest ważne, spodziewamy się kryzysu, ale nie jesteśmy na niego przygotowani – tak w skrócie można podsumować wyniki badania przeprowadzonego przez agencję On Board Think Kong – ECCO Network.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764