logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Good One PR dla MCX Telecom

  PR 30.06.2016, przeczytano 213 razy

Good One PR zajmie się promocją firmy MCX Telecom. Agencja odpowiedzialna jest za PR korporacyjny oraz produktowy, a także doradztwo w zakresie reklamy i działań CSR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/good-one-pr-dla-mcx-telecom,29139,artykul.html

MCX Telecom jest doświadczonym dostawcą ICT, obecnym na rynku od ponad 25 lat. Firma wspomaga swoich klientów w optymalizacji ich działań biznesowych poprzez projektowanie i wdrażanie dopasowanych rozwiązań teleinformatycznych. MCX Telecom dostarcza rozwiązania integrujące różne kanały komunikacyjne (audio, wideo, chat, e-mail, IM oraz web) dla klientów biznesowych z różnych branż. Produkty MCX Telecom pozwalają zaoszczędzić czas oraz obniżyć koszty, a także poprawić komunikację wewnątrz organizacji oraz usprawnić kontakt z klientem.

Klienta pozyskano w wyniku działań new business, a umowę podpisano do końca br. Z ramienia agencji za koordynację działań odpowiada PR Account Manager Ewelina Puławska oraz Junior Account Executive Marta Myszkowska.

Źródło: Good One PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czeka nas kryzys stulecia, jakiego nie widzieliśmy od czasów II WŚ. Analitycy Banku Światowego straszą nas swoimi prognozami. Cóż, koronawirus zbiera swoje żniwo, a gospodarka, podobnie jak ludzie dotknięci chorobą, boryka się z powirusowymi powikłaniami. Jednak nie dotyczy to wszystkich… W czasie gdy inni cierpią katusze, serwis Amazon notuje rekordowe obroty i...
RECMA: Starcom liderem agencji mediowych w Polsce
Międzynadrowowa firma audytorska RECMA opublikowała najnowszy raport  „Overall 2019 Activity Volume” dla najważniejszych rynków światowych, w tym Polski.  Według raportu agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, umocniła się na  pozycji lidera agencji mediowej w Polsce, a Zenith (Publicis Groupe) awansował w rankingu na 4 miejsce.
3 główne trendy zmian w zachowaniach konsumentów w czasach Covid-19
Pomimo tego, że dla wielu osób pandemia dobiega końca i panuje coraz powszechniejsze poczucie wracania do „normalności”, to nie ulega wątpliwości, że życie codzienne zmieniło się nieodwracalnie. Maciej Nałęcz, analityk sektorowy Santander Bank Polska, wskazuje 3 główne trendy zmian, które już teraz można zauważyć w zachowaniach...
Olympus Imaging funkcjonuje bez utrudnień dla klientów
Niedawno marka Olympus podpisała porozumienie z Japan Industrial Partners dotyczące przeniesienia działalności Olympus Imaging (aparaty fotograficzne i rejestratory dźwięku) do nowej firmy. Użytkownicy produktów tej marki nie powinni martwić się o usługi związane z naprawami gwarancyjnymi, bo te realizowane są w normalnym trybie. Ponadto firma nie zwalnia tempa i intensywnie...
Moniecka Spółdzielnia Mleczarska zaprezentowała nowe logo
Logo Mońki składa się z ilustracji oraz logotypu. Ilustracja przedstawia wypasającą się na łące krowę, co ma wprowadzać szerszy kontekst marki, której produkty są naturalne i wytwarzane według tradycyjnej receptury z regionu Podlasia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764