logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Good One PR dla Punk Team

  PR 14.09.2017, przeczytano 351 razy

Do grona klientów agencji Good One PR dołączył z początkiem września punk team – poznańska fabryka start-upów, wprowadzająca na rynek autorskie start-upy oraz wspierająca rozwój młodych biznesów w oparciu o swoją wiedzę i doświadczenie. Agencja zajmie się kompleksową realizacją działań z zakresu komunikacji korporacyjnej i produktowej, będzie też odpowiedzialna za doradztwo marketingowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/good-one-pr-dla-punk-team,33722,artykul.html

Punk team buduje start-upy o globalnym zasięgu w oparciu o własne pomysły, jak również wspiera młodych przedsiębiorców w budowaniu i powiększaniu rynku dobrych start-upów. Nie jest to inkubator przedsiębiorczości, ale partner, który pomaga „rozwinąć skrzydła”. Jako jedyna fabryka start-upów w Polsce, prowadzi program co-foundingu, dzięki któremu osoby z ambicjami przedsiębiorcy mogą zaangażować się w powstawanie nowego biznesu od podstaw oraz nauczyć się nim zarządzać. Firma koncentruje się na sektorze mobile, wierząc, że to trend nie tylko w technologii, ale także w stylu życia. W portfolio punk team znajdują się takie start-upy, jak: DESK.WORKS, venturematch, NaSpółę czy meetspaces.

Klient został pozyskany w ramach działań new business. Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Z ramienia agencji Good One PR za koordynację projektu odpowiada Martyna Dziopak.

Źródło: Good One PR

www.goodonepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Młodzież walczy ze współczesnym niewolnictwem w ramach akcji #Myfreedomday 2020
Tegoroczna kampania CNN – #MyFreedomDay, skupiająca młodych ludzi z całego świata w celu zwiększania świadomości na temat współczesnego niewolnictwa, odbędzie się 11 marca w środę.
Finał ferii z marką Familijne w Białce Tatrzańskiej
Jako sponsor całego cyklu wydarzeń, Familijne towarzyszą rodzinom od początku ferii, zapewniając szereg atrakcji na stokach narciarskich w zimowych miejscowościach.
Jak nowoczesna technologia Promo+ działa w tradycyjnym sklepie?
Trudno znaleźć drugi rynek europejski, na którym handel rozwija się tak dynamicznie jak w Polsce. Tylko w ciągu dwóch lat (2017-2019) branża spożywcza rosła o 4-5% rocznie. Jak wynika z raportu „Perspektywy poprawy konkurencyjności na rynku handlu detalicznego w Polsce” opracowanego przez Związek Przedsiębiorców i Pracodawców, dyskonty i małe...
Marka Orzeszek w nowych opakowaniach
Nowe opakowania to wyjście naprzeciw rosnącemu trendowi on-the-go. Konsumenci są coraz bardziej mobilni, a będąc często w ruchu, oczekują większej trwałości opakowania i produktu. Firma Orzeszek zdecydowała się więc wprowadzić format opakowania typu flow-pack na produkty przekąskowe w małych opakowaniach, (tzw. impulsowe). Opakowania mają nowy design, który nawiązuje...
Moliera2.com – ponad 500 m2 niestandardowej reklamy digital w sercu Warszawy
W ubiegły piątek na fasadzie budynku Spektrum Tower przy Rondzie ONZ, sklep internetowy Moliera2.com wyświetlił niestandardowe życzenia Walentynkowe o powierzchni ponad 500 m2. Reklama wpisująca się w koncepcje real-time marketing przestawiała emotikony 3 par oraz Hasło „#MiloscUkrzydla”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764