logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Good One PR dla Tumieszkamy

  PR 17.02.2018, przeczytano 288 razy

Grono klientów agencji Good One PR powiększyło się o markę TuMieszkamy, czyli największego w Polsce zarządcę nieruchomości. Agencja zajmie się opracowaniem i realizacją planu komunikacji, relacjami z mediami oraz doradztwem w obszarze marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/good-one-pr-dla-tumieszkamy,35488,artykul.html

TuMieszkamy to nowa marka, pod którą pracują polscy zarządcy nieruchomościami należący do międzynarodowej grupy City Service. W portfolio grupy jest obecnie dziewięć firm posiadających ponad 100 placówek w całej Polsce, zarządzających budynkami o łącznej powierzchni przekraczającej 10 mln mkw. Liczby te potwierdzają, że TuMieszkamy jest największym podmiotem w Polsce oferującym usługi kompleksowego zarządzania budynkami.

Agencja pozyskała klienta w ramach działań new business. Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Z ramienia agencji Good One PR za koordynację projektu odpowiada Account Executive Artur Babicz.

Źródło: Good One PR

www.goodonepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Finał ferii z marką Familijne w Białce Tatrzańskiej
Jako sponsor całego cyklu wydarzeń, Familijne towarzyszą rodzinom od początku ferii, zapewniając szereg atrakcji na stokach narciarskich w zimowych miejscowościach.
Jak nowoczesna technologia Promo+ działa w tradycyjnym sklepie?
Trudno znaleźć drugi rynek europejski, na którym handel rozwija się tak dynamicznie jak w Polsce. Tylko w ciągu dwóch lat (2017-2019) branża spożywcza rosła o 4-5% rocznie. Jak wynika z raportu „Perspektywy poprawy konkurencyjności na rynku handlu detalicznego w Polsce” opracowanego przez Związek Przedsiębiorców i Pracodawców, dyskonty i małe...
Marka Orzeszek w nowych opakowaniach
Nowe opakowania to wyjście naprzeciw rosnącemu trendowi on-the-go. Konsumenci są coraz bardziej mobilni, a będąc często w ruchu, oczekują większej trwałości opakowania i produktu. Firma Orzeszek zdecydowała się więc wprowadzić format opakowania typu flow-pack na produkty przekąskowe w małych opakowaniach, (tzw. impulsowe). Opakowania mają nowy design, który nawiązuje...
Moliera2.com – ponad 500 m2 niestandardowej reklamy digital w sercu Warszawy
W ubiegły piątek na fasadzie budynku Spektrum Tower przy Rondzie ONZ, sklep internetowy Moliera2.com wyświetlił niestandardowe życzenia Walentynkowe o powierzchni ponad 500 m2. Reklama wpisująca się w koncepcje real-time marketing przestawiała emotikony 3 par oraz Hasło „#MiloscUkrzydla”.
Panasonic, producent szerokiej gamy sprzętu elektronicznego – od AGD poprzez hi-fi i video po drobną elektronikę użytkową, poszukiwał rozwiązania, które pomoże w utrzymywaniu jakości sprzedaży prowadzonej w sieciach handlowych. Dla przedstawicieli realizujących procesy związane z merchandisingiem oraz audytami Panasonic wybrał system SFA / RSE eLeader Mobile...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764