logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Good One PR dla Tumieszkamy

  PR 17.02.2018, przeczytano 335 razy

Grono klientów agencji Good One PR powiększyło się o markę TuMieszkamy, czyli największego w Polsce zarządcę nieruchomości. Agencja zajmie się opracowaniem i realizacją planu komunikacji, relacjami z mediami oraz doradztwem w obszarze marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/good-one-pr-dla-tumieszkamy,35488,artykul.html

TuMieszkamy to nowa marka, pod którą pracują polscy zarządcy nieruchomościami należący do międzynarodowej grupy City Service. W portfolio grupy jest obecnie dziewięć firm posiadających ponad 100 placówek w całej Polsce, zarządzających budynkami o łącznej powierzchni przekraczającej 10 mln mkw. Liczby te potwierdzają, że TuMieszkamy jest największym podmiotem w Polsce oferującym usługi kompleksowego zarządzania budynkami.

Agencja pozyskała klienta w ramach działań new business. Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Z ramienia agencji Good One PR za koordynację projektu odpowiada Account Executive Artur Babicz.

Źródło: Good One PR

www.goodonepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sklepzplakatami.pl od studia graficznego Graffidea
Blisko 1000 wyselekcjonowanych grafik oraz zdjęć dostępnych w kilku formatach do wyboru od A4 do B1, to propozycja platformy on-line www.sklepzplakatami.pl.
Lexmark dostosowuje i rozszerza swoją ofertę usług w chmurze
Lexmark rozszerza swoją ofertę usług w chmurze o nowe funkcje, dostosowując ją do dzisiejszych potrzeb swoich partnerów. Nowe funkcje pozwolą partnerom na wydajniejszą, jeszcze bardziej dokładną i bezpieczną obsługę klientów, poprzez zdalne monitorowanie urządzeń innych firm, drukowanie bezdotykowe oraz dostęp do bezpłatnego, rozszerzonego katalogu aplikacji...
„Taka sytuacja…” - Salatino w kampanii o byciu gotowym na każdą sytuację
Salatino, marka funkcjonalnych sałatek z rybą, rozpoczęła intensywne działania reklamowe pod hasłem „Gotowe na każdą porę”. W swojej nowej kampanii Salatino prezentuje się jako natychmiastowe, zdrowe rozwiązanie na przeróżne codzienne sytuacje związane z szybkim zaspokajaniem głodu.
Zwycięzca Masterchefa promuje mistrzowskie gotowanie z Netto
We wrześniu br. wystartowała „Mistrzowska akcja w Netto”, nowy program lojalnościowy dla klientów znanego dyskontu. Poza możliwością zdobycia wysokiej jakości naczyń, jego uczestnicy mogą skorzystać z inspirujących porad kulinarnych oraz pomysłów na smaczne dania. Ich autorem jest Mateusz „Surfer” Zielonka, laureat MasterChefa, który wystąpił w serii filmów...
Wyniki sprzedaży drukarek Epson dowodem na znaczenie zrównoważonego rozwoju
Wyniki sprzedaży drukarek atramentowych Epson w regionie EMEA za rok fiskalny 2019 (zakończony w marcu 2020) dowodzą, że coraz chętniej sięgamy po oszczędne technologie wspierające zrównoważony rozwój.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764