logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Good One PR kolejny raz dla Gift Show Poland

  PR 04.01.2017, przeczytano 735 razy

Good One PR zajmie się promocją trzeciej edycji targów Gift Show Poland. Od początku stycznia 2017 r. agencja odpowiedzialna jest za PR produktowy, a także doradztwo w zakresie wizerunku i reklamy. To już drugi raz, kiedy Gift Show Poland wybrało do współpracy tę agencję public relations.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/good-one-pr-kolejny-raz-dla-gift-show-poland,31002,artykul.html

Targi Gift Show Poland stanowią jedno z największych wydarzeń branży upominkowej w Polsce. Wydarzenie skupia wystawców z kraju i zagranicy, a w maju br. rusza jego kolejna edycja. Podczas Gift Show Poland 2017 będą miały miejsce liczne konferencje, warsztaty kreatywne oraz konkursy dla wystawców i zwiedzających. Targi dedykowane są wszystkim importerom, producentom oraz projektantom upominków z całego świata, a także osobom poszukującym pomysłów na prezenty oraz zainteresowanym nowościami z branży. Targi Gift Show Poland stanowią także okazję do nabycia upominków dla klientów czy partnerów biznesowych.

Agencja Good One PR była również odpowiedzialna za promocję drugiej edycji targów, która miała miejsce w 2016 roku. Klient, zadowolony z efektów wcześniejszych działań, sam zgłosił się do agencji w celu nawiązania ponownej współpracy. Umowę podpisano do końca maja 2017 roku, a z ramienia agencji za działania odpowiada Marta Myszkowska.

Źródło: Good One PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764