logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Good One PR kolejny raz dla Gift Show Poland

  PR 04.01.2017, przeczytano 417 razy

Good One PR zajmie się promocją trzeciej edycji targów Gift Show Poland. Od początku stycznia 2017 r. agencja odpowiedzialna jest za PR produktowy, a także doradztwo w zakresie wizerunku i reklamy. To już drugi raz, kiedy Gift Show Poland wybrało do współpracy tę agencję public relations.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/good-one-pr-kolejny-raz-dla-gift-show-poland,31002,artykul.html

Targi Gift Show Poland stanowią jedno z największych wydarzeń branży upominkowej w Polsce. Wydarzenie skupia wystawców z kraju i zagranicy, a w maju br. rusza jego kolejna edycja. Podczas Gift Show Poland 2017 będą miały miejsce liczne konferencje, warsztaty kreatywne oraz konkursy dla wystawców i zwiedzających. Targi dedykowane są wszystkim importerom, producentom oraz projektantom upominków z całego świata, a także osobom poszukującym pomysłów na prezenty oraz zainteresowanym nowościami z branży. Targi Gift Show Poland stanowią także okazję do nabycia upominków dla klientów czy partnerów biznesowych.

Agencja Good One PR była również odpowiedzialna za promocję drugiej edycji targów, która miała miejsce w 2016 roku. Klient, zadowolony z efektów wcześniejszych działań, sam zgłosił się do agencji w celu nawiązania ponownej współpracy. Umowę podpisano do końca maja 2017 roku, a z ramienia agencji za działania odpowiada Marta Myszkowska.

Źródło: Good One PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Peppermint rozszerzyła współpracę z Nowy Adres S.A. Zespół Peppermint odpowiada za wsparcie targów MoneyDays.
Yieldbird dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.
Danuta Olczyk odpowiada za komunikację They.pl
Danuta Olczyk objęła stanowisko PR & Communication Specialist w agencji marketingowej They.pl, zastępując Joannę Warszawską, która rozstała się z firmą.
Slavoj Żiżek otwiera line-up 26. edycji Golden Drum
Na scenie w Portoroż zobaczymy czterdziestu międzynarodowych prelegentów, w tym czworo Polaków. Wśród gwiazd znajdą się także Jeanette Liendo i Bogdan Draganski.
Maxcom prezentuje nowe logo
Maxcom, polska firma zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, przedstawiła dziś logotyp. Zmiana komunikacji wizualnej jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku polskiego producenta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764