logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Good One PR kolejny raz dla Gift Show Poland

  PR 04.01.2017, przeczytano 495 razy

Good One PR zajmie się promocją trzeciej edycji targów Gift Show Poland. Od początku stycznia 2017 r. agencja odpowiedzialna jest za PR produktowy, a także doradztwo w zakresie wizerunku i reklamy. To już drugi raz, kiedy Gift Show Poland wybrało do współpracy tę agencję public relations.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/good-one-pr-kolejny-raz-dla-gift-show-poland,31002,artykul.html

Targi Gift Show Poland stanowią jedno z największych wydarzeń branży upominkowej w Polsce. Wydarzenie skupia wystawców z kraju i zagranicy, a w maju br. rusza jego kolejna edycja. Podczas Gift Show Poland 2017 będą miały miejsce liczne konferencje, warsztaty kreatywne oraz konkursy dla wystawców i zwiedzających. Targi dedykowane są wszystkim importerom, producentom oraz projektantom upominków z całego świata, a także osobom poszukującym pomysłów na prezenty oraz zainteresowanym nowościami z branży. Targi Gift Show Poland stanowią także okazję do nabycia upominków dla klientów czy partnerów biznesowych.

Agencja Good One PR była również odpowiedzialna za promocję drugiej edycji targów, która miała miejsce w 2016 roku. Klient, zadowolony z efektów wcześniejszych działań, sam zgłosił się do agencji w celu nawiązania ponownej współpracy. Umowę podpisano do końca maja 2017 roku, a z ramienia agencji za działania odpowiada Marta Myszkowska.

Źródło: Good One PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rozwiązania digital signage od LG na platformie Digital Connect 2020
Wirtualne showroomy to nic nowego, jednak w wyjątkowych okolicznościach, jakie przyniósł rok 2020, ich znaczenie dla przedsiębiorstw, sektora B2B i klientów wzrosło. Pozwalają one firmom w łatwy sposób (bez konieczności odbywania spotkań twarzą w twarz) informować o oferowanych korzyściach, co pomaga klientom podejmować przemyślane decyzje zakupowe.
Sony: korpus α7C i nowy zmiennoogniskowy obiektyw
Firma Sony powiększa swoją imponującą ofertę sprzętu fotograficznego o trzy nowe produkty: pełnoklatkowy korpus α7C (model ILCE-7C), obiektyw zmiennoogniskowy FE 28–60 mm F4–5.6 (model SEL2860) i lampę błyskową HVL-F28RM.
Nowy wyświetlacz Micro LED firmy LG
LG MAGNIT, nowe rozwiązanie Micro LED firmy LG, zapewni przełomową jakość wyświetlania obrazu dzięki zastrzeżonej przez LG technologii Black Coating. Zastosowanie montażu blokowego pozwoli natomiast na niezwykle wygodny i szybki montaż urządzenia. LG MAGNIT już wkrótce zadebiutuje w Polsce.
Nowa marka na rynku kolarstwa ekstremalnego - PRIME Bicycles wybrała agencję Dziadek do orzechów do stworzenia komunikacji oraz pozycjonowania marki.
Kampania marki Flegamax
Wystartowała kolejna odsłona kampanii marki Flegamax przygotowana przez zespół Opus B. Lek na mokry kaszel, oferowany przez Polpharma, tym razem komunikowany jest jako zwycięska odpowiedź na problem. I to dosłownie, bo kreacja oparta została na kanwie telewizyjnego teleturnieju i podchwytliwych pytań prowadzącego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764