logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Good One PR kolejny raz dla Gift Show Poland

  PR 04.01.2017, przeczytano 548 razy

Good One PR zajmie się promocją trzeciej edycji targów Gift Show Poland. Od początku stycznia 2017 r. agencja odpowiedzialna jest za PR produktowy, a także doradztwo w zakresie wizerunku i reklamy. To już drugi raz, kiedy Gift Show Poland wybrało do współpracy tę agencję public relations.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/good-one-pr-kolejny-raz-dla-gift-show-poland,31002,artykul.html

Targi Gift Show Poland stanowią jedno z największych wydarzeń branży upominkowej w Polsce. Wydarzenie skupia wystawców z kraju i zagranicy, a w maju br. rusza jego kolejna edycja. Podczas Gift Show Poland 2017 będą miały miejsce liczne konferencje, warsztaty kreatywne oraz konkursy dla wystawców i zwiedzających. Targi dedykowane są wszystkim importerom, producentom oraz projektantom upominków z całego świata, a także osobom poszukującym pomysłów na prezenty oraz zainteresowanym nowościami z branży. Targi Gift Show Poland stanowią także okazję do nabycia upominków dla klientów czy partnerów biznesowych.

Agencja Good One PR była również odpowiedzialna za promocję drugiej edycji targów, która miała miejsce w 2016 roku. Klient, zadowolony z efektów wcześniejszych działań, sam zgłosił się do agencji w celu nawiązania ponownej współpracy. Umowę podpisano do końca maja 2017 roku, a z ramienia agencji za działania odpowiada Marta Myszkowska.

Źródło: Good One PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Api.pl: druk żywiczny bez tajemnic
API.PL zaprasza do udziału w prezentacjach najnowszego plotera EPSON SureColor SC-R5010. Zaprezentowane zostaną możliwości rozwoju biznesu, jakie daje ekologiczny druk żywiczny.
Plej partnerem akcji #Razemnampodrodze
W związku ze 150. urodzinami Continental marka przypomina o tym, jak ważne jest bezpieczeństwo na drodze i zachęca do wspólnego pomagania poszkodowanym w wypadkach drogowych - podopiecznym Fundacji Moc Pomocy. Agencja Plej wspiera w tej misji Continental.
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield wprowadza, w porozumieniu z funduszem AEW, rozwiązania z zakresu marketingu interaktywnego promującego ofertę najemców Galerii Klif Gdynia oraz Domu Mody Klif Warszawa. To kolejny krok w łączeniu narzędzi marketingowych w ramach trendu Online2Offline, który skupia się m.in. na podnoszeniu współczynnika...
W drugiej edycji konkursu Global Agency of the Year, magazyn "Campaign" przyznał działającej w 85 miastach na świecie agencji VMLY&R tytuł "Best of the Best: Creative Network”.
Najnowsze narzędzia w ramach aplikacji Amway Xperience już dostępne
Amway Most Loved Recommender to najnowsze narzędzie w ramach aplikacji. Content do aplikacji Amway Xperience tworzy zespół Opus B.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764