logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Good One PR motoryzacyjnie

  PR 25.05.2016, przeczytano 540 razy

Good One PR zajmie się promocją marki STAG oraz zespołu kierowców rajdowych STAG Rally Team. Agencja odpowiedzialna jest za PR produktowy, prowadzenie działań media relations, a także doradztwo w zakresie reklamy i działań CSR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/good-one-pr-motoryzacyjnie,28682,artykul.html

Marka STAG jest własnością firmy AC S.A., liczącego się na świecie producenta nowoczesnych systemów autogaz LPG/CNG, wielokrotnie nagradzanego za innowacyjność i efektywność, od 2011 r. notowanego na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Spółka posiada 30-letnie doświadczenie w motoryzacji, wyznaczając kierunki rozwoju branży autogazu według autorskich projektów. Obecna oferta produktowa producenta dociera do 40 krajów na świecie m.in. Niemiec, Rosji, Ukrainy, Turcji oraz Tajlandii. Pracownicy firmy oraz pasjonaci sportów motoryzacyjnych z całej Polski realizują się także jako zespół rajdowy pod nazwą STAG Rally Team, zdobywając liczne nagrody i wyróżnienia.

Klienta pozyskano w wyniku działań new business, a umowę podpisano na czas nieokreślony. Z ramienia agencji za koordynację działań odpowiada PR Account Manager Ewelina Puławska oraz Junior Account Executive Marta Myszkowska.

Źródło: Good One PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa kampania Snickers we współpracy z Dharnim
Jakie efekty może przynieść współpraca kreatywnej młodej osoby z marką produkującą pyszne batony? Odpowiedź znajduje się na Instagramie Dharniego – beatboxera popularnego wśród młodego pokolenia. W ramach współpracy z kultową marką Snickers powstała piosenka, w nieoczywisty sposób pokazująca różnice pomiędzy wariantami tego...
Nowa kampania marki Amica promuje sprzęty parowe
17 maja br. marka Amica rozpoczęła kampanię “Mężczyzna idealny szuka pary”. Dynamiczny, muzyczny spot promuje najnowsze urządzenia Amica z funkcją pary, które pozwalają sprostać codziennym wyzwaniom. Kampania obejmuje media tradycyjne i digitalowe: telewizję, radio, media społecznościowe i kanały YouTube.
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę marki Tarczyn
Firma Maspex rozstrzygnęła przetarg na obsługę marki Tarczyn w 2021 roku. W postępowaniu przetargowym wybrano agencję Dziadek do orzechów, która zajmie się obsługą komunikacji marki w digitalu.
Słoneczna kampania Energi Obrotu
Od 17 maja w TV obejrzeć można pierwszy fotowoltaiczny spot telewizyjny Energi Obrotu, spółki zależnej Energi z Grupy ORLEN. Udział wzięli w nim reprezentanci Polski w koszykówce.
#Supermocokularów: kampania edukacyjna Czas Na Wzrok 2021
Nieprawidłowe użytkowanie okularów nabywanych poza salonami optycznymi i kwestia ograniczania liczby odpadów bez recyklingu i właściwego odzyskiwania surowców to dwa kluczowe obszary, z którymi – we współpracy z partnerskimi salonami optycznymi – zmierzy się w tym roku Grupa Essilor. Wystartowała kolejna edycja ogólnopolskiej kampanii Czas Na Wzrok.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764