logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Good One PR motoryzacyjnie

  PR 25.05.2016, przeczytano 448 razy

Good One PR zajmie się promocją marki STAG oraz zespołu kierowców rajdowych STAG Rally Team. Agencja odpowiedzialna jest za PR produktowy, prowadzenie działań media relations, a także doradztwo w zakresie reklamy i działań CSR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/good-one-pr-motoryzacyjnie,28682,artykul.html

Marka STAG jest własnością firmy AC S.A., liczącego się na świecie producenta nowoczesnych systemów autogaz LPG/CNG, wielokrotnie nagradzanego za innowacyjność i efektywność, od 2011 r. notowanego na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Spółka posiada 30-letnie doświadczenie w motoryzacji, wyznaczając kierunki rozwoju branży autogazu według autorskich projektów. Obecna oferta produktowa producenta dociera do 40 krajów na świecie m.in. Niemiec, Rosji, Ukrainy, Turcji oraz Tajlandii. Pracownicy firmy oraz pasjonaci sportów motoryzacyjnych z całej Polski realizują się także jako zespół rajdowy pod nazwą STAG Rally Team, zdobywając liczne nagrody i wyróżnienia.

Klienta pozyskano w wyniku działań new business, a umowę podpisano na czas nieokreślony. Z ramienia agencji za koordynację działań odpowiada PR Account Manager Ewelina Puławska oraz Junior Account Executive Marta Myszkowska.

Źródło: Good One PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ikea: Święta wśród ludzi, nie wśród mebli
Stylowa lampa, wygodne krzesło, gustowny talerz. Dla pani Zofii to jedyni towarzysze śniadań, obiadów i kolacji codziennie od czterech lat. Starsze osoby często mierzą się z samotnością, którą w Święta odczuwają szczególnie dotkliwie. 10 grudnia br. startuje nowa kampania „Święta wśród ludzi, nie wśród mebli”, w której IKEA...
Karnawałowa aktywacja marki Captain Jack
Do Polski zbliża się najgorętszy okres w roku – karnawał pod banderą Captain Jack. Wszyscy śmiałkowie będą mieli szansę powalczyć o imprezowe wyjazdy na karaibskie wyspy. Promocję wesprze silna kampania ATL, BTL oraz działania w digitalu i social mediach z udziałem topowych influencerów.
Świąteczne ciężarówki Coca-Cola odwiedzą Chorzele, Sandomierz i Iławę
Już wiemy, gdzie w tym roku zawitają legendarne ciężarówki Coca-Cola! Wskazali je sami mieszkańcy, oddając rekordową ilość głosów na swoje miasta w konkursie, zorganizowanym przez Coca-Cola. Dzięki ogromnemu zaangażowaniu internautów, świąteczny konwój wraz z mocą atrakcji przyjedzie do Chorzel, Sandomierza i Iławy.
Ponad 1,5 tys. złotych wyda polski konsument na sprawy związane z organizacją  tegorocznych świąt. Jak co roku, ważne miejsce w budżecie zajmą nie tylko prezenty, ale także świąteczne zakupy spożywcze.
Na święta Polacy chętnie wracają do rodzinnego domu, ale na podróże wydadzą mniej niż na prezenty
Już niebawem ponad 14 milionów Polaków wsiądzie do samochodów, pociągów oraz na pokłady samolotów i ruszy w podróż do rodzinnych domów, aby wspólnie z bliskimi spędzić święta Bożego Narodzenia. W  najnowszym badaniu pt. „Driving home for Christmas” Mastercard zgłębił temat powrotów do domu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764