logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Good One PR na mroźno dla Ground Frost

  PR 06.12.2016, przeczytano 247 razy

Z początkiem grudnia agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z firmą Ground Frost, specjalizującą się w usługach z zakresu wycen, tworzenia modeli finansowych oraz analizy danych w celu zwiększania efektywności działania przedsiębiorstw. Agencja będzie odpowiedzialna za PR produktowy oraz doradztwo w obszarze działań reklamowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/good-one-pr-na-mrozno-dla-ground-frost,30752,artykul.html

Ground Frost to grupa firm oferująca wysoko wyspecjalizowane usługi z zakresu modelowania finansowego – w szczególności wycen przedsiębiorstw, wartości niematerialnych oraz instrumentów finansowych. Poza wycenami kluczowa działalność firmy obejmuje tworzenie modeli finansowych dla przedsiębiorstw w celach zarządczych lub dla realizowanych przez nie projektów, a także analizę danych finansowych i niefinansowych w celu zidentyfikowania informacji mogących doprowadzić do zwiększenia przychodów lub redukcji kosztów przedsiębiorstwa (profile zachowań zakupowych klientów, wartość klienta, racjonalność ponoszonych kosztów).

Ground Frost tworzą osoby z kilkunastoletnim doświadczeniem zawodowym, wyniesionym zarówno z firm tzw. Wielkiej Czwórki, jak i szeroko rozumianego biznesu. Wśród klientów firmy znajdują się wiodące polskie przedsiębiorstwa, spółki giełdowe, a także instytucje publiczne.

Klient został pozyskany w ramach działań new business. Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Z ramienia agencji Good One PR za koordynację projektu odpowiada Martyna Dziopak.

Źródło: Good One PR

www.goodonepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monday – agencja komunikacji w ramach współpracy z Wolt Polska odpowiada za wsparcie komunikacji korporacyjnej i marketingowej oraz doradztwo strategiczne w obszarze Public Relations i Public Affairs. Projekt po stronie Monday koordynuje Michał Czekański – Public Affairs Director.
Komunikacja+ wspiera Billennium w zakresie EB i SM
Grupa Komunikacja+ nawiązała współpracę z Billennium S.A., firmą oferującą innowacyjne rozwiązania i usługi IT dla biznesu. Działania GK+ skupiają się na dwóch obszarach: employer branding oraz social media.
Benq RP02 – nowa seria interaktywnych monitorów 4K UHD
BenQ wprowadził na polski rynek serię trzech wielkoformatowych monitorów interaktywnych o rozdzielczości 4K UHD: RP6502, RP7502 i RP8602 o przekątnych ekranu odpowiednio 65, 75 i 86 cali. Monitory wyposażono, w niespotykane dotąd w monitorach, czujniki stężenia dwutlenku węgla (CO2) oraz pyłów PM 2,5 i PM 10. Monitorują one nieprzerwanie stan powietrza i sygnalizują...
Lipton Ice Tea wprowadza do obiegu w Polsce butelki wykonane w 100% z recyklingu

Lipton Ice Tea, lider na rynku herbaty mrożonej w Polsce, wprowadza do obiegu butelki w 100% wykonane z rPET, czyli plastiku pochodzącego w całości z recyklingu. W ten sposób marka chce zminimalizować w swoich procesach produkcji wykorzystanie surowca pierwotnego i przejść na model obiegu zamkniętego. Działania te są elementem programu zrównoważonego rozwoju...
Multisport promuje powroty do treningów w obiektach sportowych
Swoje home-made hantle… możesz już wypić. W ramach kampanii edukacyjno-wizerunkowej marka MultiSport przypomina, że jej użytkownicy mogą już odłożyć domowe sprzęty, z którymi ćwiczyli w okresie izolacji, i powrócić do treningów w obiektach sportowych. Kampania zachęca również do udziału w wakacyjnej grywalizacji, premiującej aktywność...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764