logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Good One PR na mroźno dla Ground Frost

  PR 27.12.2016, przeczytano 420 razy

Z początkiem grudnia agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z firmą Ground Frost, specjalizującą się w usługach z zakresu wycen, tworzenia modeli finansowych oraz analizy danych w celu zwiększania efektywności działania przedsiębiorstw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/good-one-pr-na-mrozno-dla-ground-frost,30948,artykul.html

Ground Frost to grupa firm oferująca wysoko wyspecjalizowane usługi z zakresu modelowania finansowego – w szczególności wycen przedsiębiorstw, wartości niematerialnych oraz instrumentów finansowych. Poza wycenami kluczowa działalność firmy obejmuje tworzenie modeli finansowych dla przedsiębiorstw w celach zarządczych lub dla realizowanych przez nie projektów, a także analizę danych. Ground Frost ma klientów w Polsce, Rumunii i Wielkiej Brytanii.

Agencja będzie odpowiedzialna za PR produktowy oraz doradztwo w obszarze działań reklamowych. Klient został pozyskany w ramach działań new business. Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Z ramienia agencji Good One PR za koordynację projektu odpowiada Martyna Dziopak.

Źródło: Good One PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764