Pod koniec sierpnia br. Good One PR rozpoczęła współpracę z Fundacją Kultury bez Barier. Agencja odpowiada za biuro prasowe i doradztwo komunikacyjne wszystkich projektów realizowanych przez fundację. Działania prowadzone są pro bono.
Fundacja Kultury bez Barier od lat działa na rzecz dostępności kultury dla osób z różnymi potrzebami. Fundacja inicjuje i organizuje wydarzenia dostosowane do ludzi z niepełnosprawnością, a także wspiera inne instytucje w przygotowaniu tego typu eventów. Największą inicjatywą fundacji jest Festiwal Kultury Bez Barier, którego 8. edycja rozpocznie się już 25 września, a jej motywem przewodnim będzie język miasta. Organizacja adaptuje również materiały audiowizualne i wizualne do potrzeb osób z niepełnosprawnością poprzez m.in.: tworzenie audiodeskrypcji, napisów dla niesłyszących czy tłumaczeń na język migowy. Jednym z głównych działań fundacji jest popularyzacja tematu pętli indukcyjnych. Dodatkowo zajmuje się doradztwem, przeprowadzaniem audytów, konsultacjami, a także organizacją szkoleń w zakresie dostępności oraz wiedzy na temat potrzeb i charakterystyki osób z niepełnosprawnościami.
Działania po stronie agencji realizuje Katarzyna Zawadzka, przy wsparciu Eweliny Puławskiej, która odpowiada za kampanie pro bono prowadzone przez Good One PR w ramach strategii społecznej odpowiedzialności biznesu. Współpracę nawiązano w wyniku rekomendacji. Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Klient nie korzystał wcześniej z usług innej agencji PR.
Źródło: Good One PR