logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Good One PR pro bono dla Fundacji Kultury bez Barier

  PR 22.09.2020, przeczytano 481 razy

Pod koniec sierpnia br. Good One PR rozpoczęła współpracę z Fundacją Kultury bez Barier. Agencja odpowiada za biuro prasowe i doradztwo komunikacyjne wszystkich projektów realizowanych przez fundację. Działania prowadzone są pro bono.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/good-one-pr-pro-bono-dla-fundacji-kultury-bez-barier,388525,artykul.html

Fundacja Kultury bez Barier od lat działa na rzecz dostępności kultury dla osób z różnymi potrzebami. Fundacja inicjuje i organizuje wydarzenia dostosowane do ludzi z niepełnosprawnością, a także wspiera inne instytucje w przygotowaniu tego typu eventów. Największą inicjatywą fundacji jest Festiwal Kultury Bez Barier, którego 8. edycja rozpocznie się już 25 września, a jej motywem przewodnim będzie język miasta. Organizacja adaptuje również materiały audiowizualne i wizualne do potrzeb osób z niepełnosprawnością poprzez m.in.: tworzenie audiodeskrypcji, napisów dla niesłyszących czy tłumaczeń na język migowy. Jednym z głównych działań fundacji jest popularyzacja tematu pętli indukcyjnych. Dodatkowo zajmuje się doradztwem, przeprowadzaniem audytów, konsultacjami, a także organizacją szkoleń w zakresie dostępności oraz wiedzy na temat potrzeb i charakterystyki osób z niepełnosprawnościami.

Działania po stronie agencji realizuje Katarzyna Zawadzka, przy wsparciu Eweliny Puławskiej, która odpowiada za kampanie pro bono prowadzone przez Good One PR w ramach strategii społecznej odpowiedzialności biznesu. Współpracę nawiązano w wyniku rekomendacji. Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Klient nie korzystał wcześniej z usług innej agencji PR.

Źródło: Good One PR

www.goodonepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764