logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Good One PR promuje kursy edukacyjne i warsztaty rozwojowe

  PR 22.01.2019, przeczytano 436 razy

W połowie stycznia br. agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z warszawską Pracownią z Oknem Na świat. Do zadań agencji będzie należało stworzenie strategii działań komunikacyjnych, a następnie jej realizacja w zakresie PR’u produktowego i korporacyjnego, jak również doradztwo w zakresie promocji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/good-one-pr-promuje-kursy-edukacyjne-i-warsztaty-rozwojowe,380890,artykul.html

Pracownia z Oknem na Świat jest placówką oświatową podlegającą pod warszawskie Kuratorium Oświaty. Firma zajmuje się prowadzeniem kursów edukacyjnych oraz warsztatów rozwojowych dla dzieci, młodzieży i dorosłych. W jej ofercie znajdują się m.in.: kursy przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty oraz do matury, warsztaty matematyczne, w tym przygotowujące do konkursów i olimpiad, testy predyspozycji językowych, prowadzone także pod kątem egzaminów do szkół dwujęzycznych. Pracownia organizuje również zajęcia z kompetencji społecznych, czyli warsztaty pewności siebie, trening zastępowania agresji czy akademię efektywnego uczenia się. Swoje kursy prowadzi w 9 lokalizacjach w Warszawie, a jej kadrę tworzy 60 trenerów, w tym pracownicy naukowi uczelni wyższych. Program edukacyjny realizowany jest w oparciu o własne, autorskie materiały.

Z ramienia agencji za koordynację działań odpowiada Michał Zębik, Senior PR Account Executive. Klienta pozyskano w ramach działań new business. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

Źródło: Good One PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Xiaomi Polska zdecydowało się kontynuować współpracę z First Public Relations. W ramach porozumienia agencja jest odpowiedzialna m.in. za media relations.
Tailor Made PR w kampanii digital dla marki Luksja
Tailor Made PR ponownie poprowadzi działania komunikacyjne dla marki Luksja, tym razem realizowane w ramach nowej kampanii Mini-Nawyki. Agencja pozyskała projekt w ramach wygranego przetargu i odpowiedzialna jest za przygotowanie strategii a także koncepcji kreatywnej i produkcję materiałów video, współpracę z influencerami oraz relacje z mediami. Komunikacja najnowszej kampanii...
Monna Lisa 8000: nowy standard jakości drukowania na tkaninach
ML-8000 to nowy, podstawowy model z serii Monna Lisa, wyposażony w 8 najnowszych głowic PrecisionCore. ML-8000 łączy w sobie moc i wydajność najnowszych, światowej klasy drukarek atramentowych Epson oraz technologię produkcji wyrobów tekstylnych.
Targi Packaging Innovations w dobrej formie: Podsumowanie
Targi Opakowań Packaging Innovations organizowane przez Targi w Krakowie, które w dniach 24-25 września odbyły się w EXPO XXI Warszawa są dowodem na to, że przy zachowaniu restrykcyjnych obostrzeń sanitarnych możliwe jest przygotowanie targów na najwyższym poziomie. Można pokusić się o stwierdzenie, że branża nie powraca do gry, branża już powróciła do gry.
Bez drukowania w chmurze zapomnij o szybkiej cyfrowej transformacji
Z międzynarodowego badania IDC, wynika, że zaledwie 4 proc. firm przeprowadziło kompletną transformację cyfrową w swoich strukturach. 46%z nich wciąż znajduje się na etapie rozpoczęcia procesu cyfryzacji. 60% badanych przedsiębiorstw przekroczyło już założony na ten cel budżet, a 54% firm ma problemy z integracją urządzeń, co skutkuje opóźnieniami w realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764