Od 7 listopada agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z firmą Funtronic – producentem i dystrybutorem Magicznego Dywanu, czyli podłogi interaktywnej. Agencja jest odpowiedzialna za działania w zakresie PR produktowego i korporacyjnego, a także doradztwo reklamowe.
Funtronic to polska firma, która rozpoczęła swoją działalność w 2014 roku. Jest producentem i dystrybutorem Magicznego Dywanu – interaktywnego urządzenia projekcyjnego (podłogi oraz stołu), które stanowi innowacyjną pomoc dydaktyczną. Urządzenie zawiera zestaw multimedialnych ćwiczeń, gier i zabaw ruchowych przeznaczonych do pracy z dziećmi w wieku szkolnym i przedszkolnym, a także rehabilitacji dorosłych i seniorów. Połączenie nowych technologii ze standardowym programem nauczania zostało określone jako Metoda Funtronic, dzięki której dzieci osiągają lepsze wyniki w nauce.
Współpracę nawiązano w wyniku działań new business. Agencja Good One PR jest odpowiedzialna za PR produktowy, korporacyjny oraz doradztwo w zakresie kształtowania wizerunku i reklamy. Z ramienia agencji działania koordynuje Ewelina Jaskuła. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.
Źródło: Good One PR