logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Good One PR promuje Magiczny Dywan Funtronic

  PR 14.11.2016, przeczytano 215 razy

Od 7 listopada agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z firmą Funtronic – producentem i dystrybutorem Magicznego Dywanu, czyli podłogi interaktywnej. Agencja jest odpowiedzialna za działania w zakresie PR produktowego i korporacyjnego, a także doradztwo reklamowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/good-one-pr-promuje-magiczny-dywan-funtronic,30525,artykul.html

Funtronic to polska firma, która rozpoczęła swoją działalność w 2014 roku. Jest producentem i dystrybutorem Magicznego Dywanu – interaktywnego urządzenia projekcyjnego (podłogi oraz stołu), które stanowi innowacyjną pomoc dydaktyczną. Urządzenie zawiera zestaw multimedialnych ćwiczeń, gier i zabaw ruchowych przeznaczonych do pracy z dziećmi w wieku szkolnym i przedszkolnym, a także rehabilitacji dorosłych i seniorów. Połączenie nowych technologii ze standardowym programem nauczania zostało określone jako Metoda Funtronic, dzięki której dzieci osiągają lepsze wyniki w nauce.

Współpracę nawiązano w wyniku działań new business. Agencja Good One PR jest odpowiedzialna za PR produktowy, korporacyjny oraz doradztwo w zakresie kształtowania wizerunku i reklamy. Z ramienia agencji działania koordynuje Ewelina Jaskuła. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Źródło: Good One PR

www.goodonepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trwa aktywacja marki Kasia pod hasłem „Upiecz dzieciom radość”. Akcja ma na celu wsparcie Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w organizacji Świąt Bożego Narodzenia i ferii dla dzieci.
Rusza kampania Asystenta Google dla kierowców
W Warszawie, Katowicach i Krakowie ruszyła kampania Asystenta Google, od niedawna obecnego również  w Mapach Google, którą przygotowała agencja 180heartbeats+Jung v Matt wraz z domem mediowym Media Direction OMD.
Już 15 listopada 2019 roku Nikon po raz kolejny wyruszy w fotograficzną podróż po Polsce. To już czwarta edycja pokazów bezlusterkowych aparatów serii Z. Tym razem patronuje jej najnowszy model – Nikon Z50. W listopadzie i grudniu spotkania odbędą się w salonach fotograficznych AB FOTO w 13 miastach w całej Polsce. Wszyscy oddani miłośnicy fotografii i ci,...
Wydatki na reklamę w kategorii kosmetyków na świecie, po dwóch latach spadku, w okresie 2019-2021 mają utrzymać stabilny wzrost. Już w tym roku, reklama internetowa wyprzedziła telewizję, która jeszcze w 2018 była największym medium reklamowym w kategorii Beauty. Jak wynika z raportu Beauty Advertising Expenditure Forecasts - opublikowanego przez agencję mediową Zenith - do 2021...
Dla nowych kadr w poligrafii – współpraca Canon i Politechniki Warszawskiej
Z raportu pt. „Rynek poligraficzny i opakowań z nadrukiem w Polsce” wydanego przez Polskie Bractwo Kawalerów Gutenberga we współpracy z KPMG oraz Uniwersytetem Warszawskim wynika, że w naszym kraju liczba pracowników sektora poligraficznego przekroczyła 50 tysięcy osób. Pod tym względem ustępujemy już tylko największym gospodarkom Europy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764