logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Good One PR wygrała przetarg na obsługę marki Onedaymore

  PR 23.06.2022, przeczytano 276 razy

Agencja Good One PR wygrała przetarg i zajmie się obsługą komunikacyjną firmy OneDayMore w zakresie PR korporacyjnego i produktowego, a także doradztwem marketingowym, koncepcjami kreatywnymi i działaniami influencer marketing. Współpraca rozpoczęła się z początkiem czerwca 2022 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/good-one-pr-wygrala-przetarg-na-obsluge-marki-onedaymore,396358,artykul.html

OneDayMore to polski producent musli, owsianek, przekąsek oraz roślinnych alternatyw mięsa. Firma powstała w 2016 roku w Poznaniu i od tego czasu dynamicznie się rozwija, poszerzając portfolio produktów, a także grono kontrahentów polskich i zagranicznych. Obecnie posiada dwie fabryki oraz dwie linie produktowe typu convenience, czyli szybkich i łatwych w przygotowaniu produktów. Oferta jest skierowana do ludzi aktywnych zawodowo, zajętych, a jednocześnie chcących jeść zdrowo. Składy bazują na naturalnych surowcach w odpowiednich ilościach, tak aby spełniały one normy żywieniowe i/lub zdrowotne, pozytywnie wpływały na zdrowie, a tym samym wydłużały życie. Stąd nazwa – OneDayMore – czyli „jeden dzień więcej”.

Produkty dostępne są na 16 rynkach zagranicznych, firma posiada sklepy internetowe w Polsce, Niemczech i Francji. W Polsce dostępne są także w dużych sieciach handlowych oraz sklepach ze zdrową żywnością.

W ramach współpracy agencja odpowiada za stworzenie i realizację kompleksowej strategii PR, w tym prowadzenie biura prasowego, media relations, pozycjonowanie marki, produktów oraz ekspertów firmy w mediach, a także działania z obszaru influencer marketingu. Współpraca uwzględnia również bieżące doradztwo w zakresie PR, marketingu oraz koncepcji kreatywnych. Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Agencja wygrała przetarg na obsługę PR tej marki. Z ramienia agencji Good One PR działania realizuje zespół konsumencki Good One PR, w składzie: Paulina Bartkowska, Senior Account Executive oraz Angelika Zarzycka, Junior Account Executive, na czele z Iloną Rutkowską, PR Account Manager.

Źródło: Good One PR

www.goodonepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764