logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Good One PR wypromuje Blocki

  PR 14.01.2019, przeczytano 175 razy

Agencja Good One PR wraz z początkiem stycznia rozpoczęła współpracę z marką Blocki – polską marką klocków dla dzieci. Do zadań agencji należy kreowanie, planowanie i realizacja strategii komunikacji marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/good-one-pr-wypromuje-blocki,380771,artykul.html

Blocki to polska marka klocków, tworzonych przez specjalistów w dziedzinie projektowania zabawek. Dzięki nim dzieci rozwijają swoje zdolności manualne, kreatywność oraz logiczne myślenie. W portfolio produktowym marki znajduje się ponad 100 zestawów w 7 seriach tematycznych, takich jak: MyPolice, MyCity, MyFireBrigade czy MyArmy. Klocki Blocki cechują się bardzo dobrą jakością i przystępną ceną. Zestawy można łączyć nie tylko między sobą, ale także z produktami innych marek. Blocki trafiają do konsumentów na terenie Polski, Holandii, Francji, Belgii, Turcji, Malty, Bułgarii, Słowenii, Chorwacji, Serbii, Rumunii, Czech, Słowacji, Litwy, Łowty oraz Estonii. W Polsce można kupić je m.in. w takich sieciach handlowych jak: PEPCO, Stokrotka, Intermarche, Leclerc, PSB Mrówka, Topaz czy Arhelan.

W ramach współpracy agencja odpowiedzialna jest za obsługę komunikacją firmy w zakresie PR produktowego, PR korporacyjnego, działania z obszaru influencer marketingu oraz doradztwo reklamowe. Z ramienia agencji za koordynację działań odpowiada Joanna Walczak. Klienta pozyskano w ramach działań new business.

Źródło: Good One PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

RTB House, globalna spółka dostarczająca innowacyjne rozwiązania marketingowe, zajęła 37 miejsce w rankingu najszybciej rozwijających się firm technologicznych Deloitte Technology Fast 50 w regionie Europy Środkowej. Jako jedyna firma z Polski, została również wyróżniona w kategorii „Big Five”, zajmując 5 miejsce.
Orkla Care wprowadza na rynek Möller’s Mój Pierwszy Tran z Communication Unlimited
„Czwarty tydzień życia – pierwszy traning” - pod takim hasłem CU Communication Unlimited informuje rynek o nowym produkcie z portfolio tranów Möller’s. Skierowana do rodziców reklama podkreśla możliwość podawania tranu już od 4. tygodnia życia oraz ważną rolę kwasów Omega3 i witaminy D3 w rozwoju dziecka. Komunikacja spaja...
Stef Calcraft rozpoczyna pracę dla globalnego Mediacom na stanowisku CEO, Creative Transformation
Stef Calcraft, współzałożyciel agencji Mother, rozpoczyna pracę w MediaCom, gdzie będzie pełnił funkcję globalnego CEO, Creative Transformation. Calcraft będzie odpowiedzialny za globalny potencjał kreatywny sieci, w tym m.in. za jej ramię kontentowe - MediaCom Beyond Advertising (MBA), jak również szybko rozwijającą się działalność z zakresu Sport &...
Fermy Woźniak z Hanami Communications
Agencja PR Jerzego Ciszewskiego od początku października pracuje dla „Ferm Woźniak”, producenta i eksportera jaj konsumpcyjnych. Do zadań Hanami Communications będzie należało wspieranie „Ferm Woźniak” w szeroko pojętych działaniach public relations, z naciskiem na edukację.
Nowa odsłona kampanii Nutricia
W poniedziałek 21 października rusza nowa odsłona kampanii dla kaszek BoboVita PORCJA ZBÓŻ, której koncepcję kreatywną opracowała agencja Havas Warsaw. Kampania swoim zasięgiem obejmie telewizję oraz internet, w tym media społecznościowe.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764