Agencja Good One PR wraz z początkiem stycznia rozpoczęła współpracę z marką Blocki – polską marką klocków dla dzieci. Do zadań agencji należy kreowanie, planowanie i realizacja strategii komunikacji marki.
Blocki to polska marka klocków, tworzonych przez specjalistów w dziedzinie projektowania zabawek. Dzięki nim dzieci rozwijają swoje zdolności manualne, kreatywność oraz logiczne myślenie. W portfolio produktowym marki znajduje się ponad 100 zestawów w 7 seriach tematycznych, takich jak: MyPolice, MyCity, MyFireBrigade czy MyArmy. Klocki Blocki cechują się bardzo dobrą jakością i przystępną ceną. Zestawy można łączyć nie tylko między sobą, ale także z produktami innych marek. Blocki trafiają do konsumentów na terenie Polski, Holandii, Francji, Belgii, Turcji, Malty, Bułgarii, Słowenii, Chorwacji, Serbii, Rumunii, Czech, Słowacji, Litwy, Łowty oraz Estonii. W Polsce można kupić je m.in. w takich sieciach handlowych jak: PEPCO, Stokrotka, Intermarche, Leclerc, PSB Mrówka, Topaz czy Arhelan.
W ramach współpracy agencja odpowiedzialna jest za obsługę komunikacją firmy w zakresie PR produktowego, PR korporacyjnego, działania z obszaru influencer marketingu oraz doradztwo reklamowe. Z ramienia agencji za koordynację działań odpowiada Joanna Walczak. Klienta pozyskano w ramach działań new business.
Źródło: Good One PR