logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Good One PR wypromuje Blocki

  PR 14.01.2019, przeczytano 244 razy

Agencja Good One PR wraz z początkiem stycznia rozpoczęła współpracę z marką Blocki – polską marką klocków dla dzieci. Do zadań agencji należy kreowanie, planowanie i realizacja strategii komunikacji marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/good-one-pr-wypromuje-blocki,380771,artykul.html

Blocki to polska marka klocków, tworzonych przez specjalistów w dziedzinie projektowania zabawek. Dzięki nim dzieci rozwijają swoje zdolności manualne, kreatywność oraz logiczne myślenie. W portfolio produktowym marki znajduje się ponad 100 zestawów w 7 seriach tematycznych, takich jak: MyPolice, MyCity, MyFireBrigade czy MyArmy. Klocki Blocki cechują się bardzo dobrą jakością i przystępną ceną. Zestawy można łączyć nie tylko między sobą, ale także z produktami innych marek. Blocki trafiają do konsumentów na terenie Polski, Holandii, Francji, Belgii, Turcji, Malty, Bułgarii, Słowenii, Chorwacji, Serbii, Rumunii, Czech, Słowacji, Litwy, Łowty oraz Estonii. W Polsce można kupić je m.in. w takich sieciach handlowych jak: PEPCO, Stokrotka, Intermarche, Leclerc, PSB Mrówka, Topaz czy Arhelan.

W ramach współpracy agencja odpowiedzialna jest za obsługę komunikacją firmy w zakresie PR produktowego, PR korporacyjnego, działania z obszaru influencer marketingu oraz doradztwo reklamowe. Z ramienia agencji za koordynację działań odpowiada Joanna Walczak. Klienta pozyskano w ramach działań new business.

Źródło: Good One PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Podsumowanie 16. edycji targów Remadays Warsaw 2020
14 lutego zakończyła się 16. edycja jednej z największych imprez wystawienniczych, która na 3 dni skupiła ok. 21 000 zwiedzających. W ocenie organizatora, wystawców, jak i przybyłych gości targi można uznać za udane, szczególnie uwzględniając udział ok. 3500 zwiedzających z zagranicy z 52 krajów. Wysoki poziom produktów, usług, a także wszystkich punktów programu...
Polacy coraz chętniej personalizują i zmieniają wygląd swoich aut
Prawie 9 na 10 kierowców przywiązuje wagę do wyglądu i estetyki swojego samochodu – wynika z sondażu SW Research „Czy pasja do motoryzacji ma płeć?” na zlecenie 3M. Mężczyźni bardziej dbają o stan lakieru, a kobiety poświęcają większą uwagę temu, aby samochód miał atrakcyjny kolor, i chętniej personalizują jego wnętrze. Coraz popularniejszą...
Porozmawiajmy! 17. edycji Okk! design
Człowiek może przestać mówić, ale nie może przestać komunikować – jak stwierdził wybitny psycholog Paul Watzlawick. Komunikacja odgrywa niezwykle istotną rolę w naszej codzienności, pracy, relacjach – dlatego właśnie ona będzie tematem przewodnim 17. edycji OKK! design. Wydarzenie odbędzie się 9 marca 2020 w warszawskiej przestrzeni Mysia 3.
Rośnie rola treści wideo w grafice komputerowej
Dynamiczny rozwój nowych technologii sprawił, że graficy komputerowi zyskali nowe narzędzia, które ułatwiają i usprawniają ich pracę. Powstają systemy sztucznej inteligencji automatyzujące wykonywanie rutynowych zadań, aplikacje ułatwiające tworzenie profesjonalnych grafik przez amatorów oraz narzędzia przystosowane do projektowania w wirtualnej...
Agencja Brandingowa Tango na Międzynarodowych Targach w Dubaju
W tym tygodniu Tango podbijało Dubaj. Jako agencja brandingowa specjalizujemy się w projektach dla branży spożywczej, dlatego nie mogło nas zabraknąć na największych na świecie Targach Żywności Gulfood 2020 w Dubaju.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764