logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Good One PR wypromuje Blocki

  PR 14.01.2019, przeczytano 480 razy

Agencja Good One PR wraz z początkiem stycznia rozpoczęła współpracę z marką Blocki – polską marką klocków dla dzieci. Do zadań agencji należy kreowanie, planowanie i realizacja strategii komunikacji marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/good-one-pr-wypromuje-blocki,380771,artykul.html

Blocki to polska marka klocków, tworzonych przez specjalistów w dziedzinie projektowania zabawek. Dzięki nim dzieci rozwijają swoje zdolności manualne, kreatywność oraz logiczne myślenie. W portfolio produktowym marki znajduje się ponad 100 zestawów w 7 seriach tematycznych, takich jak: MyPolice, MyCity, MyFireBrigade czy MyArmy. Klocki Blocki cechują się bardzo dobrą jakością i przystępną ceną. Zestawy można łączyć nie tylko między sobą, ale także z produktami innych marek. Blocki trafiają do konsumentów na terenie Polski, Holandii, Francji, Belgii, Turcji, Malty, Bułgarii, Słowenii, Chorwacji, Serbii, Rumunii, Czech, Słowacji, Litwy, Łowty oraz Estonii. W Polsce można kupić je m.in. w takich sieciach handlowych jak: PEPCO, Stokrotka, Intermarche, Leclerc, PSB Mrówka, Topaz czy Arhelan.

W ramach współpracy agencja odpowiedzialna jest za obsługę komunikacją firmy w zakresie PR produktowego, PR korporacyjnego, działania z obszaru influencer marketingu oraz doradztwo reklamowe. Z ramienia agencji za koordynację działań odpowiada Joanna Walczak. Klienta pozyskano w ramach działań new business.

Źródło: Good One PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764