logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Good One PR wypromuje Hulakula

  PR 08.04.2019, przeczytano 76 razy

Z początkiem kwietnia 2019 agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z jednym z największych centrów rozrywki w Warszawie, którym jest Hulakula. Agencja zajmie się m.in. opracowaniem całościowej strategii komunikacji marki, promocją miejsca, kontaktem z mediami, a także wsparciem eventów organizowanych w Hulakula.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/good-one-pr-wypromuje-hulakula,382015,artykul.html

Hulakula Rozrywkowe Centrum Miasta to jedno z największych centrów rekreacyjno-rozrywkowych w stolicy. Marka obecna jest na rynku od blisko 20 lat. Swoją działalność rozpoczęła  w 2000 roku jako kręgielnia w gmachu Biblioteki Uniwersyteckiej. W 2016 roku Hulakula przeniosła swoją siedzibę do budynku galerii Metropol Dom i Wnętrze przy ul. Jagiellońskiej 82B, w którym zajęła ponad 6,5 tys. mkw. przestrzeni. Aktualnie w nowoczesnym centrum rozrywki poza bowlingiem do dyspozycji gości jest bilard, parkiet na 2 tys. osób, trzy bary, nowoczesne sale konferencyjno-klubowe, restauracja, a także wewnętrzny plac zabaw oraz letni ogródek restauracyjny z placem zabaw na świeżym powietrzu.

Do zadań Good One PR należy stworzenie strategii działań komunikacyjnych, a następnie jej realizacja w obszarach PR-u produktowego i korporacyjnego, a także doradztwo w zakresie promocji, CSR’u oraz współpracy z influencerami.

Za koordynację działań z ramienia Good One PR odpowiada Ilona Rutkowska, PR Account Executive. Klienta pozyskano w ramach działań new business. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

Źródło: Good One PR

www.goodonepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ultramax wyręczy też ciebie – wystartowała kampania reklamowa najpopularniejszego mopa marki Vileda
Marka Vileda, znana z produkcji doskonałych akcesoriów do sprzątania, rozpoczęła czwartą w Polsce kampanię promocyjną mopa płaskiego Ultramax. To jeden z najpopularniejszych modeli w ofercie Viledy. Spoty telewizyjne w mediach ogólnopolskich i tematycznych będą emitowane od 11 listopada do 15 grudnia br.
Nieustanny rozwój, profesjonalizm oraz efektywność to motywy przewodnie działalności naszej Agencji Tango od samego początku jej powstania. W pracy cenimy przede wszystkim przejrzystość, innowacyjność oraz indywidualizm. Równocześnie stawiamy na synergiczną współpracę zespołu, a także odważną i oryginalną kreację. Taka też jest nasza nowa strona...
Klienci saloników Kolportera mogą liczyć na dodatkowy bonus w postaci próbek zielonej herbaty. Do końca listopada br. w wybranych punktach sieci swoje produkty będzie w ten sposób promować firma Herbapol.
Rusza inicjatywa Ad Goes Green
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR rozpoczyna inicjatywę ekologiczną Ad Goes Green, pomysłodawcą jest Klub Producentów Reklamowych. Pierwszy cel: zmniejszenie wpływu produkcji filmów reklamowych na środowisko naturalne. Pierwsza aktywność: zbadanie świadomości ekologicznej uczestników procesu produkcji reklam (reklamodawców, agencji reklamowych,...
Pierwszy rejs samolotu PLL Lot w malowaniu Śliwki Nałęczowskiej
Samolot w okazjonalnym malowaniu „Śliwka Nałęczowska” wzbił się w przestworza. To efekt kolejnego etapu współpracy między Polskimi Liniami Lotniczymi LOT i spółką Colian w tym roku. „Śliwkowy” Embraer 195 narodowego przewoźnika SP-LNC zadebiutował w nowym malowaniu podczas rejsu do Genewy .
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764