logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Good One PR wypromuje Hulakula

  PR 08.04.2019, przeczytano 83 razy

Z początkiem kwietnia 2019 agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z jednym z największych centrów rozrywki w Warszawie, którym jest Hulakula. Agencja zajmie się m.in. opracowaniem całościowej strategii komunikacji marki, promocją miejsca, kontaktem z mediami, a także wsparciem eventów organizowanych w Hulakula.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/good-one-pr-wypromuje-hulakula,382015,artykul.html

Hulakula Rozrywkowe Centrum Miasta to jedno z największych centrów rekreacyjno-rozrywkowych w stolicy. Marka obecna jest na rynku od blisko 20 lat. Swoją działalność rozpoczęła  w 2000 roku jako kręgielnia w gmachu Biblioteki Uniwersyteckiej. W 2016 roku Hulakula przeniosła swoją siedzibę do budynku galerii Metropol Dom i Wnętrze przy ul. Jagiellońskiej 82B, w którym zajęła ponad 6,5 tys. mkw. przestrzeni. Aktualnie w nowoczesnym centrum rozrywki poza bowlingiem do dyspozycji gości jest bilard, parkiet na 2 tys. osób, trzy bary, nowoczesne sale konferencyjno-klubowe, restauracja, a także wewnętrzny plac zabaw oraz letni ogródek restauracyjny z placem zabaw na świeżym powietrzu.

Do zadań Good One PR należy stworzenie strategii działań komunikacyjnych, a następnie jej realizacja w obszarach PR-u produktowego i korporacyjnego, a także doradztwo w zakresie promocji, CSR’u oraz współpracy z influencerami.

Za koordynację działań z ramienia Good One PR odpowiada Ilona Rutkowska, PR Account Executive. Klienta pozyskano w ramach działań new business. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

Źródło: Good One PR

www.goodonepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Warsztaty Plakatu 2020 - zapisy
Warsztaty Plakatu to autorski program projektowania plakatów filmowych w duchu polskiej szkoły plakatu. To zajęcia, które pokazują jak wyraziste może być graficzne oddanie istoty filmu oraz jak dużymi walorami artystycznymi charakteryzuje się ta forma.
Galeria Jurajska z nową linią kreatywna
Największe centrum handlowe w Częstochowie odsłoniło właśnie swoją linię kreatywną na 2020 rok. Podkreśla w niej, że jest galerią nr 1 w mieście i w regionie. Co ciekawe, mówi to wprost.
Fabryka mediów ekologicznych Ikonos na Remadays
Podczas targów REMADAYS 2020, wśród kilkuset wystawców, nie zabraknie materiałów i pełnej oferty polskiej fabryki ekologicznych materiałów samoprzylepnych i powlekanych – IKONOS z Opola.
Firmy w Polsce niegotowe na kryzys - kluczowe zarządzanie reputacją
Zdaniem prawie 95 proc. dyrektorów komunikacji w Polsce reputacja ma wpływ na wyniki finansowe i chroni markę w sytuacjach kryzysowych. Jednocześnie 44 proc. badanych przewiduje, że w ciągu trzech lat ich firmę może spotkać kryzys wizerunkowy – wynika z pierwszego w Polsce badania na temat zarządzania reputacją, które objęło dyrektorów komunikacji...
Intensywna kampania wspierająca czekolady Wawel
Marka Wawel ruszyła właśnie z nową kampanią podkreślającą wyjątkową jakość czekolad. Najnowszy spot, który można zobaczyć od 20 stycznia wspiera całą kategorię czekolad standardowych 100 g Wawel ze szczególnym wyróżnieniem czekolady Gorzkiej 70% cocoa. Kampania widoczna będzie w wiodących stacjach telewizyjnych oraz kinach. Zaplanowano także silną komunikację digital,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764