logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Good One PR wypromuje lodziarnie Ice Dream

  PR 03.04.2019, przeczytano 535 razy

Z początkiem kwietnia 2019 roku Agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z marką Ice Dream. Agencja będzie odpowiadać za PR produktowy, działania media relations oraz kontakt z influencerami. Marka Ice Dream powierzyła również obsługę komunikacji w social mediach Agencji Social Lama należącej do grupy Good One.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/good-one-pr-wypromuje-lodziarnie-ice-dream,381930,artykul.html

Ice Dream to nowa marka lodziarni, w których można samodzielnie komponować lodowe desery, łącząc dostępne w automacie smaki z rozmaitymi dodatkami. Koncept na „self service ice cream” przyszedł z Włoch, gdzie tego typu stoiska cieszą się dużą popularnością, w Polsce jest to nowość. Pierwsza lodziarnia tego typu została otwarta w warszawskiej Galerii Arkadia w kwietniu br.

Do zadań Good One PR będzie należało opracowanie i realizacja strategii komunikacji, zwiększenie rozpoznawalności marki, kontakty w mediami oraz influencerami. Social Lama zajmie się stworzeniem i moderacją profili społecznościowych marki na facebooku oraz Instagramie, a także działania reklamowe w social media.

Za koordynację działań z ramienia Good One PR odpowiada Michał Zębik, Senior PR Account Executive, a ze strony Social Lama Anna Ozga, Project Manager. Klienta pozyskano w wyniku zapytania ofertowego z jego strony.  Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

Źródło: Good One PR

www.goodonepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764