logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Good One PR wypromuje lodziarnie Ice Dream

  PR 03.04.2019, przeczytano 188 razy

Z początkiem kwietnia 2019 roku Agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z marką Ice Dream. Agencja będzie odpowiadać za PR produktowy, działania media relations oraz kontakt z influencerami. Marka Ice Dream powierzyła również obsługę komunikacji w social mediach Agencji Social Lama należącej do grupy Good One.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/good-one-pr-wypromuje-lodziarnie-ice-dream,381930,artykul.html

Ice Dream to nowa marka lodziarni, w których można samodzielnie komponować lodowe desery, łącząc dostępne w automacie smaki z rozmaitymi dodatkami. Koncept na „self service ice cream” przyszedł z Włoch, gdzie tego typu stoiska cieszą się dużą popularnością, w Polsce jest to nowość. Pierwsza lodziarnia tego typu została otwarta w warszawskiej Galerii Arkadia w kwietniu br.

Do zadań Good One PR będzie należało opracowanie i realizacja strategii komunikacji, zwiększenie rozpoznawalności marki, kontakty w mediami oraz influencerami. Social Lama zajmie się stworzeniem i moderacją profili społecznościowych marki na facebooku oraz Instagramie, a także działania reklamowe w social media.

Za koordynację działań z ramienia Good One PR odpowiada Michał Zębik, Senior PR Account Executive, a ze strony Social Lama Anna Ozga, Project Manager. Klienta pozyskano w wyniku zapytania ofertowego z jego strony.  Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

Źródło: Good One PR

www.goodonepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fasttextile 2019: premiery i nowości na stoisku Api.pl
Podczas tegorocznej edycji targów API.PL zaprezentuje kompleksowe rozwiązania do druku dla branży tekstylnej. Najważniejszym wydarzeniem na stoisku firmy będą premierowe pokazy możliwości nowych ploterów sublimacyjnych marki Epson z serii SureColor SC-F.
Kultowe ikony Coca-Cola w świątecznej kampanii
Czy potrafimy sobie wyobrazić Święta Bożego Narodzenia bez Świętego Mikołaja, białych misiów polarnych czy kultowej ciężarówki Coca-Cola? O znanych i uwielbianych ikonach świąt przypomina nam Coca-Cola w swojej tegorocznej kampanii świątecznej. W ramach komunikacji marka przygotowała m.in. świąteczne etykiety, aż dwa dedykowane spoty reklamowe, reklamy OOH,...
Fasttextile 2019: premiera dwóch drukarek sublimacyjnych Epson
Na pierwszy dzień tegorocznych targów FastTextile zaplanowano premierę modeli Epson SureColor SC-F9400H oraz Epson SureColor SC-F500. Oficjalna prezentacja rozpocznie się o godzinie 11:30 na stoisku firmy API (C/118).
Cyfrowa rzeźba ożywia przestrzeń miejską w centrum Warszawy
Dzięki połączeniu sztuki i najnowszych technologii uruchomiono pierwszą w Polsce Symulakrę. Jest to forma rzeźby cyfrowej, którą w czasie rzeczywistym tworzą zmieniające się miasto i jego mieszkańcy. Dzieło jest eksponowane na ekranie LED w Placu Unii codziennie o pełnych godzinach: 19.00, 20.00 i 21.00 przez 5 minut. To innowacyjne przedsięwzięcie, gdzie każdy może...
T‑mobile rozpoczyna kampanię świąteczną
Choć w kalendarzu wciąż jeszcze listopad, powoli czuć już świąteczny nastrój. W sklepach pojawiają się pierwsze ozdoby, miasta przygotowują się do włączenia iluminacji świetlnych, zaczynamy kompletować prezenty dla najbliższych. Nowi i obecni klienci T‑Mobile również mogą poczuć magię świąt, bo właśnie startuje kampania świąteczna operatora w dwóch odsłonach. W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764