logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Good One PR wypromuje ozonatory

  PR 22.06.2020, przeczytano 364 razy

Z początkiem maja agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z marką Wenon, oferującą urządzenia dezynfekująco-oczyszczające, takie jak ozonatory czy lampy UVC. Agencja jest odpowiedzialna za działania w zakresie PR produktowego i korporacyjnego, a także doradztwo reklamowe oraz kształtowanie wizerunku firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/good-one-pr-wypromuje-ozonatory,387492,artykul.html

Wenon to nowa marka na polskim rynku, która powstała w odpowiedzi na potrzeby konsumentów. Polacy coraz bardziej dbają o higienę osobistą, czystość domu oraz prowadzenie zdrowego stylu życia. Urządzenia dezynfekująco-oczyszczające Wenon, takie jak m.in. ozonatory, wpisują się w te trendy. Mogą być używane zarówno do oczyszczania wody, żywności, powietrza w pomieszczeniach, jak i szaf, lodówek, klimatyzacji czy aut. Warto zwrócić uwagę na zastosowanie ozonu w kuchni – usuwa on toksyny i antybiotyki z żywności, a dzięki zapewnieniu produktom czystości mikrobiologicznej – wydłuża okres ich przydatności. Dodatkowo, w aktualnej sytuacji epidemicznej właściwości ozonu czy światła UVC wykorzystuje się do dezynfekcji powierzchni narażonych na transmisję koronawirusa. To zatem urządzenia, które sprawdzą się w placówkach edukacyjnych, salonach fryzjerskich, czy biurach.

W ramach działań PR, agencja Good One PR odpowiedzialna jest za PR produktowy, korporacyjny, doradztwo reklamowe oraz w zakresie kształtowania wizerunku. Z ramienia agencji, działania koordynuje Ewelina Jaskuła przy wsparciu Katarzyny Zawadzkiej. Współpracę nawiązano w wyniku działań New Business agencji. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Źródło: Good One PR

www.goodonepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764