Z początkiem maja agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z marką Wenon, oferującą urządzenia dezynfekująco-oczyszczające, takie jak ozonatory czy lampy UVC. Agencja jest odpowiedzialna za działania w zakresie PR produktowego i korporacyjnego, a także doradztwo reklamowe oraz kształtowanie wizerunku firmy.
Wenon to nowa marka na polskim rynku, która powstała w odpowiedzi na potrzeby konsumentów. Polacy coraz bardziej dbają o higienę osobistą, czystość domu oraz prowadzenie zdrowego stylu życia. Urządzenia dezynfekująco-oczyszczające Wenon, takie jak m.in. ozonatory, wpisują się w te trendy. Mogą być używane zarówno do oczyszczania wody, żywności, powietrza w pomieszczeniach, jak i szaf, lodówek, klimatyzacji czy aut. Warto zwrócić uwagę na zastosowanie ozonu w kuchni – usuwa on toksyny i antybiotyki z żywności, a dzięki zapewnieniu produktom czystości mikrobiologicznej – wydłuża okres ich przydatności. Dodatkowo, w aktualnej sytuacji epidemicznej właściwości ozonu czy światła UVC wykorzystuje się do dezynfekcji powierzchni narażonych na transmisję koronawirusa. To zatem urządzenia, które sprawdzą się w placówkach edukacyjnych, salonach fryzjerskich, czy biurach.
W ramach działań PR, agencja Good One PR odpowiedzialna jest za PR produktowy, korporacyjny, doradztwo reklamowe oraz w zakresie kształtowania wizerunku. Z ramienia agencji, działania koordynuje Ewelina Jaskuła przy wsparciu Katarzyny Zawadzkiej. Współpracę nawiązano w wyniku działań New Business agencji. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.
Źródło: Good One PR