logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Good One PR wypromuje polskiego asystenta głosowego

  PR 23.03.2018, przeczytano 285 razy

W lutym warszawska agencja Good One PR nawiązała współpracę z akceleratorem startupów Kogifi. Do zadań agencji należy opracowanie i realizacja strategii wdrożenia na rodzimy rynek jednego z projektów spółki, którym jest pierwszy polski asystent głosowy oparty o algorytm sztucznej inteligencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/good-one-pr-wypromuje-polskiego-asystenta-glosowego,35917,artykul.html

Kogifi to powstały we Wrocławiu akcelerator startupów założony przez Tomasza Gibasa, Jakuba Kobę i Macieja Ossowskiego, doświadczonych przedsiębiorców i specjalistów w dziedzinie IT. Obecnie wspólnie pracują oni nad stworzeniem pierwszego polskiego asystenta głosowego wykorzystującego sztuczną inteligencję. Produkt ma stanowić konkurencję dla istniejących na rynku rozwiązań takich firm jak Google, Apple czy Amazon. Zdecydowaną przewagą asystenta Kogifi będzie porozumiewanie się w języku polskim oraz integracja z polskimi serwisami. Urządzenie zostanie zaprezentowane najprawdopodobniej już w lipcu 2018 r.

W ramach współpracy Good One PR odpowiada za kompleksową obsługę działań komunikacyjnych projektu, w tym prowadzenie biura prasowego, relacje z mediami, doradztwo wizerunkowe i reklamowe. Z kolei grupa marketingowa Good One, w skład której wchodzi agencja Good One PR, odpowiada za stworzenie nazwy oraz identyfikacji wizualnej asystenta głosowego, a także rekomendacje działań marketingowych. Z ramienia agencji odpowiedzialnym za ww. działania będzie Krzysztof Rojek, wspierany przez Ewelinę Puławską, Senior Account Managera. Agencja odpowiadała za działania PR dla startupu Coders Center, z którym wcześniej związani byli wszyscy trzej przedsiębiorcy. Po współpracy zakończonej sukcesem – Klient wrócił do agencji z nowym projektem. Umowę zawarto na czas nieokreślony.

Źródło: Good One PR

www.goodonepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nieagencja nowym klientem PR Calling
Nieagencja, firma z branży marketingowej specjalizująca się w przeprowadzaniu transformacji cyfrowych, dołączyła do grona klientów PR Calling. W ramach współpracy agencja odpowiada za stworzenie strategii PR i jej realizację.
Finał kampanii Durex „Głośni w łóżku”
Rola otwartej komunikacji w związku, rozmów o seksie i szukanie idealnego dopasowania – o tym opowiada seria filmów dokumentalnych, jakie marka Durex stworzyła na potrzeby kampanii „Głośni w łóżku”. Teaser już teraz można obejrzeć na kanale YouTube marki. Premiera pierwszego odcinka zaplanowana jest na 14 września, a kolejne materiały ukażą się kolejno – 17, 21 i 24...
- To koniec naszej branży – mówią przedstawiciele firm projektujących i budujących stoiska, a także zajmujących się spedycją, które ściśle współpracują z organizatorami targów. W przegłosowanej przez sejm i podpisanej właśnie przez prezydenta niekorzystnej dla branży targowej wersji tzw. Tarczy Turystycznej, setki firm „około...
Life on Mars dla New Balance
Już w najbliższy weekend – 26-27 września – po raz 42. w historii pobiegnie PZU Orlen Maraton Warszawski, który w tym roku odbędzie się w innowacyjnej formule. Za kampanię promocyjną tego wydarzenia odpowiada agencja kreatywna Life on Mars na zlecenie marki New Balance – oficjalnego sponsora stołecznego biegu.
#Takbardzo - nowa kampania Red Bull Mobile
Red Bull MOBILE stawia w nowej aktywacji na młodych odbiorców i serwuje im kolaborację rapowych talentów na wysokich obrotach. „TAK BARDZO” to utwór i teledysk z udziałem artystów młodego pokolenia rapowej sceny: OKIego, DZIARMY i Gverilli, których premiera właśnie zainaugurowała nową komunikację marki, a to nie koniec atrakcji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764