logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Good One PR wypromuje polskiego asystenta głosowego

  PR 23.03.2018, przeczytano 229 razy

W lutym warszawska agencja Good One PR nawiązała współpracę z akceleratorem startupów Kogifi. Do zadań agencji należy opracowanie i realizacja strategii wdrożenia na rodzimy rynek jednego z projektów spółki, którym jest pierwszy polski asystent głosowy oparty o algorytm sztucznej inteligencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/good-one-pr-wypromuje-polskiego-asystenta-glosowego,35917,artykul.html

Kogifi to powstały we Wrocławiu akcelerator startupów założony przez Tomasza Gibasa, Jakuba Kobę i Macieja Ossowskiego, doświadczonych przedsiębiorców i specjalistów w dziedzinie IT. Obecnie wspólnie pracują oni nad stworzeniem pierwszego polskiego asystenta głosowego wykorzystującego sztuczną inteligencję. Produkt ma stanowić konkurencję dla istniejących na rynku rozwiązań takich firm jak Google, Apple czy Amazon. Zdecydowaną przewagą asystenta Kogifi będzie porozumiewanie się w języku polskim oraz integracja z polskimi serwisami. Urządzenie zostanie zaprezentowane najprawdopodobniej już w lipcu 2018 r.

W ramach współpracy Good One PR odpowiada za kompleksową obsługę działań komunikacyjnych projektu, w tym prowadzenie biura prasowego, relacje z mediami, doradztwo wizerunkowe i reklamowe. Z kolei grupa marketingowa Good One, w skład której wchodzi agencja Good One PR, odpowiada za stworzenie nazwy oraz identyfikacji wizualnej asystenta głosowego, a także rekomendacje działań marketingowych. Z ramienia agencji odpowiedzialnym za ww. działania będzie Krzysztof Rojek, wspierany przez Ewelinę Puławską, Senior Account Managera. Agencja odpowiadała za działania PR dla startupu Coders Center, z którym wcześniej związani byli wszyscy trzej przedsiębiorcy. Po współpracy zakończonej sukcesem – Klient wrócił do agencji z nowym projektem. Umowę zawarto na czas nieokreślony.

Źródło: Good One PR

www.goodonepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Relacja PIAP z Remadays 2020
XVI-sta edycji targów RemaDays 2020 już za nami. Jedne z największych targów branży reklamowej odbyły się w dniach 12-14 lutego br. w Centrum Wystawienniczym PTAK Warsaw Expo w Nadarzynie.
Provident z nową, rodzinną reklamą „Pożyczki wynajmowanej”
Provident Polska wraca z kolejną odsłoną kampanii w rytm przeboju „Mam plan” i promuje „Pożyczkę wynajmowaną”. Każde pożyczone 1000 zł kosztuje 50 zł miesięcznie.
Dużo dobrego w małym formacie – czyli nowe Miniczekolady z Wawelu
Marka Wawel do swojego portfolio wprowadza nową kategorię słodkości. Na rynku pojawią się MINIczekolady w kieszonkowych opakowaniach idealnych do delektowania się. Atrakcyjny design podkreśla ich najwyższą jakość oraz eksponuje najważniejsze cechy produktu, czyli wyjątkowe połączenie czekolady i wyśmienitego nadzienia, nawiązując do postrzegania tej kategorii przez...
Hand Made z nowym spotem dla D-Vitum z udziałem Magdaleny Różczki
W lutym ruszyła kampania reklamowa marki D-Vitum (Oleofarm), której  ambasadorką została Magdalena Różczka — znana aktorka, od lat wspierająca działania na rzecz Interwencyjnych Ośrodków Preadopcyjnych. Hand Made odpowiada za koncept kreatywny i realizację spotu reklamowego.
Agencja Bluerank wzmacnia Marketing i PR
Bluerank, wiodąca agencja marketingu internetowego, wzmacnia siły w obszarze Marketingu i PR. Do zespołu dołączyły Marta Markowska, która została Marketing Managerem oraz Joanna Blewąska, która rozpoczęła pracę na stanowisku PR Specialist.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764