logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Good One PR z dwiema nagrodami w konkursie Złote Spinacze 2020

  PR 08.02.2021, przeczytano 281 razy

Debiut w najważniejszym konkursie branżowym Złote Spinacze agencja Good One PR zakończyła dwiema nagrodami. Kampania PR dla marki Bobby Burger otrzymała Srebrny Spinacz w kategorii Launch produktu, usługi lub firmy, czyli najwyższą z nagród przyznanych w tej kategorii. Z kolei kampania komunikacyjna akcji crowdfundingowej Mazurskiej Manufaktury Alkoholi w kategorii PR finansowy i relacje inwestorskie została nagrodzona Brązowym Spinaczem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/good-one-pr-z-dwiema-nagrodami-w-konkursie-zlote-spinacze-2020,390114,artykul.html

Złote Spinacze to wydarzenie, na które każdego roku czeka cała branża public relations w Polsce. Konkurs organizowany przez Związek Firm Public Relations nagradza najskuteczniejsze, najbardziej kreatywne, najlepiej przygotowane oraz wdrożone kampanie i działania komunikacyjne. Projekty ocenia niezależne jury, w skład którego wchodzi ponad 80 ekspertów.

– XVIII edycja Złotych Spinaczy była wyjątkowa nie tylko z powodu pandemii, przez którą wydarzenie razem z Galą rozdania nagród zostało przeniesione do świata wirtualnego. Do konkursu wpłynęło rekordowe 395 zgłoszeń w 36 kategoriach. Tym bardziej cieszy fakt, że zrealizowane przez nas kampanie PR zostały dostrzeżone i nagrodzone statuetkami – mówi Ewelina Puławska, Account Director w Good One PR.

Debiut Good One PR w Złotych Spinaczach

Kampania PR „Power Plant – nie lekceważ potęgi roślinnej mocy!”, którą agencja Good One PR zrealizowała dla marki Bobby Burger z okazji wprowadzenia pierwszego wegańskiego burgera w historii sieci, otrzymała Srebrny Spinacz w kategorii Launch produktu, usługi lub firmy. W tej kategorii nie było Złotego Spinacza, a więc srebrna nagroda jest najwyższą z przyznanych. Uwadze jury nie umknęła również kampania komunikacyjna akcji crowdfundingowej „Kraft to nie tylko piwo!”, którą realizowaliśmy dla Mazurskiej Manufaktury Alkoholi. Została ona nagrodzona Brązowym Spinaczem w kategorii PR finansowy i relacje inwestorskie. W tej kategorii również nie przyznano Złotego Spinacza.

Szczegóły zwycięskich projektów

Power Plant – nie lekceważ potęgi roślinnej mocy!

Intensywna i angażująca kampania PR, która została zrealizowana z okazji wprowadzenia do sieci Bobby Burger pierwszego wegańskiego burgera, spotkała się z bardzo dobrym odbiorem wszystkich grup docelowych: mediów, influencerów, społeczności wegetarian i wegan oraz obecnych klientów sieci.

Bobby Burger to marka znana ze swoich burgerów 100 proc. wołowina, która fakt ten chętnie podkreśla w swojej regularnej komunikacji. Z tego powodu, planując kampanię PR dla nowej roślinnej opcji, agencja Good One PR stanęła przed nie lada wyzwaniem: jak dotrzeć do konsumentów z dwóch skrajnie różnych kategorii: mięsożerców, którzy często z awersją podchodzą do dań wegańskich oraz wegetarian i wegan, którzy znają tę sieć z jej głównej kategorii – burgerów mięsnych? Jak zrealizować nie tylko efektowną, ale i efektywną kampanię PR bez dodatkowych środków na działania płatne?

Efekty dobrze dobranych narzędzi i działań to nie tylko sukces medialny – ponad 100 publikacji w mediach o różnym profilu, m.in. radiozet.pl, Puls Biznesu, rp.pl, noizz.pl, vogue.pl, Men’s Health, beszamel.se.pl, vege.com.pl, Nasze Miasto Warszawa – ale również sprzedażowy – zainteresowanie burgerem „Power Plant” przerosło oczekiwania sieci Bobby Burger – w pierwszym tygodniu sprzedaż osiągnęła poziom zakładany na cały miesiąc, a połowę tego wyniku osiągnięto już w pierwszy weekend po wprowadzeniu burgera do lokali.

Kraft to nie tylko piwo!

Mazurska Manufaktury Alkoholi zwróciła się o wsparcie do agencji Good One PR, gdy licznik prowadzonej zbiórki crowdfundingowej utknął w martwym punkcie. Przystępując do współpracy w połowie akcji agencja mieszyła się z licznymi wyzwaniami. Jak, w tak krótkim czasie i w ramach bezpłatnych działań PR, dotrzeć do potencjalnych inwestorów i zachęcić ich do zakupu akcji małej, rodzinnej firmy, nieznanej szerzej na rynku? W jaki sposób określić grupę docelową, skoro kraftowe alkohole mocne to na polskim rynku niszowy produkt? Jak zainteresować media zbiórką w momencie, gdy tego typu akcje przykuwają uwagę dziennikarzy głównie na samym starcie oraz już po jej zakończeniu? Dodatkowym utrudnieniem był też fakt, że Manufaktura działa w branży alkoholi mocnych, co z przyczyn prawnych ograniczyło spektrum kanałów i narzędzi komunikacji.

Agencja Good One PR postawiła na szeroką komunikację, uwzględniającą kilka strategicznych grup odbiorców: społeczność lokalną, która zna firmę oraz ma sentyment do jej siedziby, inwestorów indywidualnych, którzy śledzą wiadomości w mediach biznesowych, miłośników alkoholi rzemieślniczych, a także fanów Magdy Gessler, która jako ambasadorka akcji zachęcała nie tylko do zainwestowania, ale również możliwości spotkania się z nią ramię w ramię podczas Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy.

Dzięki intensywnej kampanii PR, przeprowadzonej przez Good One PR, nieznana szerzej na rynku spółka pozyskała ostatecznie 2,54 mln zł od ponad 1000 akcjonariuszy, zajmując tym samym 6. miejsce w historii zbiórek equity crowdfundingowych – znajdując się w gronie tak znanych marek, jak Wisła Kraków, PINTA czy Doctor Brew. W niespełna 1,5 miesiąca działań w przestrzeni medialnej pojawiło ponad 150 wzmianek na temat akcji crowdfundingowej. Publikacje na temat akcji Mazurskiej Manufaktury były obecne w mediach o różnym profilu, m.in. Rzeczpospolita, Puls Biznesu, Wp.pl, Gazeta.pl, Olsztyn.agora.pl, Gazeta Olsztyńska, Mambiznes.pl, Portalspozywczy.pl, Pudelek.pl, Chillizet.pl, Se.pl.

Źródło: Good One PR

www.goodonepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Finaliści i wyróżnieni w konkursie profesjonalnym Sony World Photography Awards 2021
World Photography Organisation ogłosiło nazwiska finalistów i zdobywców wyróżnień w konkursie profesjonalnym Sony World Photography Awards 2021. W 14. edycji nagradzane są cykle zdjęć wyróżniających się doskonałością techniczną i świeżym spojrzeniem na problematykę współczesności.
Ruszyły zgłoszenia do Mixx Awards Europe i IAB Europe Research Awards 2021
W imieniu IAB Europe zapraszamy do zgłaszania swoich kampanii reklamowych do europejskich nagród MIXX Awards oraz Reaserach Awards. Oferta Early Birds obowiązuje do 12 marca, całkowity termin zgłoszeń upływa zaś 16 kwietnia.
Deszcz nagród za kampanię „Starred Holidays” Fiata Professional
1 lutego br. miało miejsce wręczenie nagród „L'Italia che comunical’Italia", konkursu organizowanego przez UNA nagradzającego kreatywność, strategię i wyniki kampanii włoskich. W centrum uwagi znalazły się nagrody przyznane agencji Fore Comunicazione za kampanię kampera Ducato Fiata Professional zatytułowaną „Starred Holidays", brąz w...
Tiktok for Business startuje z „Make TikToks Contest”
TikTok for Business wystartował z konkursem skierowanym do pracowników branży marketingowej m. in. agencji kreatywnych, PR oraz domów mediowych. Do wygrania są trzy nagrody, każda o wartości 60 tys. złotych. Wystarczy kreatywne podejście i niestandardowy pomysł na TikToka! Konkurs już ruszył a zgłoszenia można przesyłać do 10 marca.
Konkurs 30/30 na najlepszą okładkę płytową wraca z VII edycją
Ubiegły rok był dla Konkursu 30/30 wyjątkowo specyficzny: przede wszystkim była to pierwsza edycja po odejściu jego pomysłodawcy, wybitnego artysty Rosława Szaybo. Natomiast z racji trwającej pandemii opóźniona została sama wystawa oraz wręczenie nagród, choć wszystko ostatecznie zakończyło się ogromnym sukcesem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764