logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Good One PR z kolejnymi wygranymi przetargami

  PR 23.11.2022, przeczytano 522 razy

Od lipca br. agencja Good One PR powiększyła swoje portfolio o 6 kolejnych marek. Wśród nowych klientów znalazły się firmy Energy Solution, RAJA Polska, FroGum oraz Ghelamco Hotel (właściciel Crowne Plaza Warsaw, Nova Wola i The Roof). Agencja prowadzi dla nich działania zarówno z zakresu PR produktowego, jak i korporacyjnego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/good-one-pr-z-kolejnymi-wygranymi-przetargami,398091,artykul.html

W lipcu br. agencja rozpoczęła współpracę z Energy Solution, czyli przedsiębiorstwem zajmującym się profesjonalnym doradztwem dla odbiorców energii elektrycznej i gazu ziemnego w obszarze merytorycznym, finansowym oraz prawnym. Celem prowadzonych działań jest budowanie pozytywnego wizerunku firmy, pozycjonowanie eksperckie jej przedstawicieli oraz promocja kluczowych usług. Good One PR odpowiada za inicjowanie dyskusji w mediach, prowadzenie biura prasowego, monitoring mediów, pozycjonowanie firmy w środowisku branżowym. Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Agencja wygrała przetarg na obsługę PR dla tej marki.

We wrześniu br. do grona klientów agencji dołączyła firma RAJA Polska, wiodący europejski wielokanałowy dystrybutor materiałów opakowaniowych i wyposażenia dla firm. Przedsiębiorstwo jest obecne na rynku opakowań od ponad 65 lat, a w Polsce funkcjonuje od 2010 roku. Swoim klientom oferuje ponad 3000 produktów m.in. do przechowywania, transportowania i zabezpieczania towarów. Współpraca ma na celu budowanie pozytywnego wizerunku firmy i zwiększanie jej rozpoznawalności na polskim rynku. Agencja odpowiada za prowadzenie biura prasowego, monitoring mediów, komunikację nowości produktowych. Umowa została podpisana na 18 miesięcy. Agencja wygrała przetarg na obsługę PR dla tej marki.

Wśród nowych klientów Good One PR jest również FroGum, czyli polska, rodzinna firma z blisko 40-letnim doświadczeniem na rynku motoryzacyjnym, specjalizująca się w produkcji dywaników samochodowych i wkładek do bagażników. Od początku września br. agencja realizuje działania z zakresu PR produktowego i korporacyjnego, w tym prowadzenie biura prasowego, relacje z mediami, liderami opinii oraz testy produktów. Umowa została podpisana na czas nieokreślony, a klienta pozyskano w ramach działań new business.

W październiku portfolio agencji powiększyło się o czterogwiazdkowy hotel znajdujący się w centrum Warszawy przy Rondzie Daszyńskiego, Crowne Plaza Warsaw – The HUB oraz zlokalizowane pod tym samym adresem marki: Nova Wola - restauracja z polską kuchnią i The Roof, skybar na 21 piętrze. Wszystkie te marki należą do spółki Ghelamco Hotel. Agencja prowadzi działania komunikacyjne mające na celu promocję tych miejsc oraz ich oferty. Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Klienta pozyskano w ramach działań new business.

Całość działań dla RAJA Polska i Energy Solution realizuje zespół komunikacji B2B, którym zarządza Michał Zębik, Senior Account Manager. Z kolei za projekty FroGum, Crowne Plaza® Warsaw – The HUB, Nova Wola i The Roof odpowiada zespół komunikacji konsumenckiej na czele z Iloną Rutkowską, Account Manager.

W gronie obecnych klientów agencji Good One PR znajdują się również takie marki jak m.in. BIG InfoMonitor, Kearney, OneDayMore, Wurth Polska, Coccodrillo, Speedmail, Hempking czy Kontigo.

Źródło: Good One PR

www.goodonepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
Jarosław Łuczka Product Ownerem w Adquery
Do zespołu platformy technologicznej adQuery, oferującej kompleksowe rozwiązania z zakresu kampanii digital, dołączył Jarosław Łuczka. Jako Product Owner odpowiada za rozwój technologii w zakresie nowych funkcjonalności, komunikację oraz rozbudowę oferty produktowej firmy.
Nikon: uniwersalny superzoom Nikkor Z 28-400mm f/4-8 VR
Nikon wprowadza do sprzedaży nowy obiektyw zmiennoogniskowy z serii Z – NIKKOR Z 28-400mm f/4-8 VR. Dzięki kompaktowym wymiarom, małej masie i aż 14,2-krotności zooma jest on niezwykle uniwersalny i wygodny do w codziennym użytkowaniu z korpusem Nikon Z. Obiektyw sprawdzi się różnorodnych warunkach, zależnych od inspiracji: od rozległych krajobrazów, poprzez klimatyczną...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764