logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Good One PR z kolejnymi wygranymi przetargami

  PR 23.11.2022, przeczytano 589 razy

Od lipca br. agencja Good One PR powiększyła swoje portfolio o 6 kolejnych marek. Wśród nowych klientów znalazły się firmy Energy Solution, RAJA Polska, FroGum oraz Ghelamco Hotel (właściciel Crowne Plaza Warsaw, Nova Wola i The Roof). Agencja prowadzi dla nich działania zarówno z zakresu PR produktowego, jak i korporacyjnego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/good-one-pr-z-kolejnymi-wygranymi-przetargami,398091,artykul.html

W lipcu br. agencja rozpoczęła współpracę z Energy Solution, czyli przedsiębiorstwem zajmującym się profesjonalnym doradztwem dla odbiorców energii elektrycznej i gazu ziemnego w obszarze merytorycznym, finansowym oraz prawnym. Celem prowadzonych działań jest budowanie pozytywnego wizerunku firmy, pozycjonowanie eksperckie jej przedstawicieli oraz promocja kluczowych usług. Good One PR odpowiada za inicjowanie dyskusji w mediach, prowadzenie biura prasowego, monitoring mediów, pozycjonowanie firmy w środowisku branżowym. Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Agencja wygrała przetarg na obsługę PR dla tej marki.

We wrześniu br. do grona klientów agencji dołączyła firma RAJA Polska, wiodący europejski wielokanałowy dystrybutor materiałów opakowaniowych i wyposażenia dla firm. Przedsiębiorstwo jest obecne na rynku opakowań od ponad 65 lat, a w Polsce funkcjonuje od 2010 roku. Swoim klientom oferuje ponad 3000 produktów m.in. do przechowywania, transportowania i zabezpieczania towarów. Współpraca ma na celu budowanie pozytywnego wizerunku firmy i zwiększanie jej rozpoznawalności na polskim rynku. Agencja odpowiada za prowadzenie biura prasowego, monitoring mediów, komunikację nowości produktowych. Umowa została podpisana na 18 miesięcy. Agencja wygrała przetarg na obsługę PR dla tej marki.

Wśród nowych klientów Good One PR jest również FroGum, czyli polska, rodzinna firma z blisko 40-letnim doświadczeniem na rynku motoryzacyjnym, specjalizująca się w produkcji dywaników samochodowych i wkładek do bagażników. Od początku września br. agencja realizuje działania z zakresu PR produktowego i korporacyjnego, w tym prowadzenie biura prasowego, relacje z mediami, liderami opinii oraz testy produktów. Umowa została podpisana na czas nieokreślony, a klienta pozyskano w ramach działań new business.

W październiku portfolio agencji powiększyło się o czterogwiazdkowy hotel znajdujący się w centrum Warszawy przy Rondzie Daszyńskiego, Crowne Plaza Warsaw – The HUB oraz zlokalizowane pod tym samym adresem marki: Nova Wola - restauracja z polską kuchnią i The Roof, skybar na 21 piętrze. Wszystkie te marki należą do spółki Ghelamco Hotel. Agencja prowadzi działania komunikacyjne mające na celu promocję tych miejsc oraz ich oferty. Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Klienta pozyskano w ramach działań new business.

Całość działań dla RAJA Polska i Energy Solution realizuje zespół komunikacji B2B, którym zarządza Michał Zębik, Senior Account Manager. Z kolei za projekty FroGum, Crowne Plaza® Warsaw – The HUB, Nova Wola i The Roof odpowiada zespół komunikacji konsumenckiej na czele z Iloną Rutkowską, Account Manager.

W gronie obecnych klientów agencji Good One PR znajdują się również takie marki jak m.in. BIG InfoMonitor, Kearney, OneDayMore, Wurth Polska, Coccodrillo, Speedmail, Hempking czy Kontigo.

Źródło: Good One PR

www.goodonepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Canon imagePROGRAF TZ i TX: ulepszone drukarki 5-kolorowe
Canon rozszerza swoją serię imagePROGRAF TZ i TX, wprowadzając nowe modele imagePROGRAF TZ-32000 oraz imagePROGRAF TX-4200/TX-3200. Te 5-kolorowe drukarki są idealne do drukowania projektów wspomaganych komputerowo (CAD) i aplikacji systemów informacji geograficznej (GIS), a także plakatów. Nowe modele znajdą zastosowanie w różnych branżach, takich jak...
Nikon: limitowana edycja aparatu Zfc
Nikon wprowadza do swojego portfolio limitowaną edycję aparatu Nikon Zfc „Nikon | HERALBONY Zfc” z korpusem ozdobionym najwyższej jakości grafikami stworzonymi przez artystów kontraktowych z HERALBONY Co., Ltd. (HERALBONY). Ten ekskluzywny model będzie dostępny w oficjalnym sklepie Nikon Store.
Harbingers wprowadza kompleksową usługę B2B
Harbingers, agencja digital marketingu, wprowadza nowe rozwiązania dla B2B, które zostały opracowane z myślą o szybko rozwijających się firmach, potrzebujących wsparcia w transformacji cyfrowej, rozwijaniu kanałów online oraz zwiększeniu efektywności sprzedaży.
DoubleVerify poszerza zakres weryfikacji reklam
DoubleVerify ogłosiła właśnie wprowadzenie do oferty kategorii „Inflammatory Politics and News” („IPN”) na Meta, w obszarze Brand Suitability. To rozszerzenie umożliwia reklamodawcom niezależną weryfikację jakości kampanii pod kątem kontrowersyjnych wiadomości i tematów politycznych, umożliwiając marketerom wybór poziomu ochrony, który najlepiej odpowiada wymaganiom...
Luka płacowa wśród twórców internetowych
Pomimo malejącej luki płacowej w Polsce, kobiety w branży twórców internetowych wciąż zarabiają znacznie mniej niż mężczyźni. Twórczynie rzadziej sprzedają własne produkty i częściej zmagają się z syndromem oszustki, co wpływa na ich dochody – wynika z raportu Imker “Ekonomia twórców po polsku 2024”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764