logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Good One PR z TBSCG

  PR 10.01.2012, przeczytano 887 razy

Z początkiem stycznia 2012 agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z firmą TBSCG (The Banyan Solutions Consulting Group) specjalizującą się w integracji systemów CMS, doradztwie IT oraz tworzeniu aplikacji mobile dla klientów biznesowych. Agencja będzie współpracowała z TBSCG na rynku polskim w obszarach: utrzymywania kontaktów firmy z mediami, e-PR, employer branding, rekomendacji działań CSR oraz szeroko pojętego doradztwa w zakresie PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/good-one-pr-z-tbscg,14334,artykul.html

TBSCG (The Baynan Solutions Consulting Group) posiada biura w Londynie i Brukseli oraz centrum rozwoju we Wrocławiu. Projektanci, oraz specjaliści zarządzania treścią znajdują się we wszystkich trzech biurach firmy. Firma powstała w 2003 roku, by wyjść naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu rynku na zintegrowane systemy zarządzania treścią dla klientów korporacyjnych. Wśród firm, dla których pracowała TBSCG znajdują się między innymi: Electrabel, TESCO, Credit Agricole, LEGO, BNP/Fortis, Shell czy Felco. Wśród usług TBSCG znajduje się także kompleksowe doradztwo IT, hosting, pełne zarządzanie systemami CMS na życzenie klienta, implementacja systemów CMS klienta do przestrzeni mobile i social mediów.

Współpraca TBSCG z Good One PR została nawiązana w wyniku rekomendacji agencji. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Źródło: Good One PR

goodonepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764