logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Good One PR z Wyjątkowym Prezentem

  PR 08.07.2016, przeczytano 426 razy

Z początkiem lipca agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z firmą Wyjątkowy Prezent, oferującą upominki na każdą okazję w formie ekscytujących przeżyć. Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksowe działania PR oraz doradztwo w obszarze działań CSR i reklamy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/good-one-pr-z-wyjatkowym-prezentem,29227,artykul.html

Wyjątkowy Prezent jest firmą oferującą prezenty w formie przeżyć. Wśród 2000 upominków, przygotowanych z myślą o klientach indywidualnych oraz biznesowych, znajdują się takie atrakcje, jak skok ze spadochronem, egzotyczny masaż czy jazda Ferrari. Flagowym projektem Wyjątkowego Prezentu jest unikalne, wyostrzające zmysły wydarzenie kulinarne, czyli „Kolacja w Ciemności”. Firma prowadzi sprzedaż prezentów online - poprzez serwis Wyjatkowyprezent.pl oraz na tzw. Wyspach Przeżyć, czyli punktach handlowych działających w galeriach w całej Polsce, jak również w ponad 1500 sklepach partnerskich.

Klient został pozyskany w ramach działań new business. Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Z ramienia agencji za koordynację projektu odpowiada Martyna Dziopak.

Źródło: Good One PR

goodonepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

ZenBusiness sprawdził, czy słowa rzeczywiście mogą ranić, tym razem jednak nie ludzi, a biznes. Okazuje się, że dla nowych firm negatywne recenzje są ciosem w prawie 100% przypadków, a dla starszych w 97%. Czy słowa Marilyn Monroe: “Nieważne co o mnie myślą, ważne, żeby mnie kochali”, stały się nieaktualne?
Rozpoczynamy drugi dzień Targów Opakowań Packaging Innovations
Drugi dzień targów to kolejna dawka wiedzy, kontaktów i nowych pomysłów na rozwinięcie firmy.
Nieagencja nowym klientem PR Calling
Nieagencja, firma z branży marketingowej specjalizująca się w przeprowadzaniu transformacji cyfrowych, dołączyła do grona klientów PR Calling. W ramach współpracy agencja odpowiada za stworzenie strategii PR i jej realizację.
Finał kampanii Durex „Głośni w łóżku”
Rola otwartej komunikacji w związku, rozmów o seksie i szukanie idealnego dopasowania – o tym opowiada seria filmów dokumentalnych, jakie marka Durex stworzyła na potrzeby kampanii „Głośni w łóżku”. Teaser już teraz można obejrzeć na kanale YouTube marki. Premiera pierwszego odcinka zaplanowana jest na 14 września, a kolejne materiały ukażą się kolejno – 17, 21 i 24...
- To koniec naszej branży – mówią przedstawiciele firm projektujących i budujących stoiska, a także zajmujących się spedycją, które ściśle współpracują z organizatorami targów. W przegłosowanej przez sejm i podpisanej właśnie przez prezydenta niekorzystnej dla branży targowej wersji tzw. Tarczy Turystycznej, setki firm „około...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764