Firma Wilk Elektronik SA odświeża swoją markę GOODRAM. Zmiany w wyglądzie charakterystycznego logo mają służyć lepszemu odzwierciedleniu aktualnego pozycjonowania marki oraz są odpowiedzią na stale poszerzającą się ofertę produktową. Wynikiem tych zmian będą spójne wrażenia użytkowników obcujących z pamięciami GOODRAM na całym świecie.
- Na zbliżających się targach IFA 2019 zaprezentujemy nowy logotyp GOODRAM oraz nowe opakowania produktowe. Celem wprowadzanych zmian jest wzmocnienie naszej pozycji jako wiodącego europejskiego producenta pamięci i lidera w kształtowaniu nowatorskich rozwiązań
na całym świecie. Nowy logotyp i nowa identyfikacja wizualna pokazuje to, czym współcześnie jest dla użytkowników GOODRAM – wyjaśnia Wiesław Wilk prezes firmy Wilk Elektronik SA.
GOODRAM jako marka znana głównie z pamięci masowych nie ogranicza się jedynie do podstawowych rozwiązań. W swej ofercie posiada rozwiązania skierowane do profesjonalistów - pod linią IRDM by GOODRAM; do użytkowników przemysłowych (GOODRAM INDUSTRIAL), datacenter (GOODRAM ENTERPRISE) czy produkty dedykowane dla branży reklamowej (GOODRAM for Ad).
Dalszy rozwój
- Budując markę GOODRAM 16 lat temu skupialiśmy się na tym, w czym jesteśmy najlepsi - produkcji modułów DRAM. Czas pokazał, że nasze wieloletnie doświadczenie, wiedza oraz rodzima produkcja to atuty, które zwracają w naszą stronę użytkowników o różnym zapotrzebowaniu i stopniu wtajemniczenia. Podobnie sytuacja miała się z portfolio produktowym, które w dalszym ciągu się rozwija. I tak oprócz modułów pamięci, GOODRAM produkuje dyski SSD, karty FLASH oraz pendrivy. Właśnie dlatego, widząc drogę jaką przeszliśmy i cele jakie są przed nami, podczas ubiegłorocznego jubileuszu marki doszliśmy do wniosku, że stary sposób prezentacji wizualnej GOODRAM w swojej formie jest za mały, aby pomieścić jego pełną funkcjonalność i spójnie wyrazić naszą misję.
Jak wyjaśnia Wiesław Wilk, w ramach odświeżenia marki, firma zmieni również ton i sposób swojej komunikacji, wciąż skupiając się na dostarczaniu wysokiej jakości rozwiązań.
– Zależy nam, aby w skali globalnej, niezależnie od tego, gdzie nasz odbiorca się znajduje i w jakiej branży działa, GOODRAM mówił spójnym, pewnym i zrozumiałym głosem o tym, co ważne dla naszych użytkowników.
Proces zmian
Największe targi elektroniki użytkowej w Europie – IFA Berlin, od lat służą marce GOODRAM prezentowaniu nowych produktów oraz wskazywaniu kierunku, w którym firma będzie zmierzała w przeciągu najbliższych lat.
- Oprócz nowego logo, na targach 6 września zaprezentujemy całą gamę nowych rozwiązań z każdej grupy produktowej, a także przedstawimy odświeżone wersje flagowych modeli. Z wyjątkiem oprawy graficznej opakowań i nowego logo, produkty będące do tej pory w ofercie nie ulegną zmianie. Zdajemy sobie sprawę jak wielkim zaufaniem darzą nas nasi użytkownicy, wciąż pragniemy podwyższać jakość oferowanych usług, dlatego chcemy, aby sam proces przebiegł płynnie i zaowocował coraz większą rozpoznawalnością marki wśród stałych i nowych klientów.
Źródło: GOODRAM