logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Goodram się zmienia - rebranding marki

  PR 27.09.2019, przeczytano 799 razy

Firma Wilk Elektronik SA odświeża swoją markę GOODRAM. Zmiany w wyglądzie charakterystycznego logo mają służyć lepszemu odzwierciedleniu aktualnego pozycjonowania marki oraz są odpowiedzią na stale poszerzającą się ofertę produktową. Wynikiem tych zmian będą spójne wrażenia użytkowników obcujących z pamięciami GOODRAM na całym świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/goodram-sie-zmienia---rebranding-marki,384123,artykul.html

- Na zbliżających się targach IFA 2019 zaprezentujemy nowy logotyp GOODRAM oraz  nowe opakowania produktowe. Celem wprowadzanych zmian jest wzmocnienie naszej pozycji jako wiodącego europejskiego producenta pamięci i lidera w kształtowaniu nowatorskich rozwiązań
na całym świecie. Nowy logotyp i nowa identyfikacja wizualna pokazuje to, czym współcześnie jest dla użytkowników GOODRAM –
wyjaśnia Wiesław Wilk prezes firmy Wilk Elektronik SA.

GOODRAM jako marka znana głównie z pamięci masowych nie ogranicza się jedynie do podstawowych rozwiązań. W swej ofercie posiada rozwiązania skierowane do profesjonalistów - pod linią IRDM by GOODRAM; do użytkowników przemysłowych (GOODRAM INDUSTRIAL), datacenter (GOODRAM ENTERPRISE) czy produkty dedykowane dla branży reklamowej (GOODRAM for Ad).

Dalszy rozwój

- Budując markę GOODRAM 16 lat temu skupialiśmy się na tym, w czym jesteśmy najlepsi - produkcji modułów DRAM. Czas pokazał, że nasze wieloletnie doświadczenie, wiedza oraz rodzima produkcja to atuty, które zwracają w naszą stronę użytkowników o różnym zapotrzebowaniu i stopniu wtajemniczenia. Podobnie sytuacja miała się z portfolio produktowym, które w dalszym ciągu się rozwija. I tak oprócz modułów pamięci, GOODRAM produkuje dyski SSD, karty FLASH oraz pendrivy.  Właśnie dlatego, widząc drogę jaką przeszliśmy i cele jakie są przed nami, podczas ubiegłorocznego jubileuszu marki doszliśmy do wniosku, że stary sposób prezentacji wizualnej GOODRAM w swojej formie jest za mały, aby pomieścić jego pełną funkcjonalność i spójnie wyrazić naszą misję.

Jak wyjaśnia Wiesław Wilk, w ramach odświeżenia marki, firma zmieni również ton i sposób swojej komunikacji, wciąż skupiając się na dostarczaniu wysokiej jakości rozwiązań.

– Zależy nam, aby w skali globalnej, niezależnie od tego, gdzie nasz odbiorca się znajduje i w jakiej branży działa, GOODRAM mówił spójnym, pewnym i zrozumiałym głosem o tym, co ważne dla naszych użytkowników.

Proces zmian

Największe targi elektroniki użytkowej w Europie – IFA Berlin, od lat służą marce GOODRAM prezentowaniu nowych produktów oraz wskazywaniu kierunku, w którym firma będzie zmierzała w przeciągu najbliższych lat.

- Oprócz nowego logo, na targach 6 września zaprezentujemy całą gamę nowych rozwiązań z każdej grupy produktowej, a także przedstawimy odświeżone wersje flagowych modeli. Z wyjątkiem oprawy graficznej opakowań i nowego logo, produkty będące do tej pory w ofercie nie ulegną zmianie. Zdajemy sobie sprawę jak wielkim zaufaniem darzą nas nasi użytkownicy, wciąż pragniemy podwyższać jakość oferowanych usług, dlatego chcemy, aby sam proces przebiegł płynnie  i zaowocował coraz większą rozpoznawalnością marki wśród stałych i nowych klientów.

Źródło: GOODRAM

www.goodram.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764